Jump to content

Wat vind jij van Gothics?


Letzlo
 Share

Wat vindt je van Gothics?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Het gaat niet om het feit dat ze dan pas mooi gevonden worden.
Ik zie ook heus zat vrouwen die gewoon netjes hun kleren aan hebben en alles die super mooi zijn. Maar het gaat er om ofdat ze eruit blinken, dus ergens mee opvallen, super lief koppie, lkkre kont of weet ik het zodat ze kans maken bij LSR. Daar komt nou eenmaal niet alles te staan... Als je je dan zo kleed zoals zij doet, dan zie je een stuk minder van haar lichaam en dat is toch wel een van de belangrijkste punten voordat iemand het bij LSR post denk ik... Maar als iemand al weet dat het zo een mooie vrouw is, dan zetten ze heus wel ook zo een foto dr bij...
Link to comment
Share on other sites

Omdat jij niet van gothics houdt, zeg je dat ze d'r niet uitspringt.. Maar voor mensen die gothicstijl wel kunnen waarderen, springt ze d'r misschien wel uit.. En das dan wss hier op de site verkeerde publiek.. Mr 'n gezicht kan ook mooi zijn, en iemand kan ook gewaardeerd worden op kledingstijl of uitstraling ipv alleen op dikke tieten of 'n lekkere kont..

Nja, tis wss hier niet 't goede publiek d'rvoor, dat kan :) M'r persoonlijk vind 'k d'r wel heel mooi.
Link to comment
Share on other sites

die 2e en 3e van de foto's van kim vink stukke mooier. Dus dat ik niet van gothics houd heeft dr niks mee te maken. Ik respecteer die mensen, maar in het algemeen zien ze dr zo stom uit. Maar ik heb begrepen dat de mensen die ik dan voor me heb "neppes" zijn. Maarja, wanneer zijn ze echt, en wanneer zijn ze nep? Waar komt het vandaan, wie verzon het? Wie bepaalt nep/echt?
Link to comment
Share on other sites

ja dat vind ik nou een goede opmerking :) Ik denk dat dat meer bepaald word door hoe diegene zichzelf ziet.. en de mening van anderen natuurlijk ook wel, maar toch.. als ik zwarte kleding aan heb ben ik niet gelijk een gothic, dus zit er toch meer achter, waardoor t wel weer herkenbaar is wanneer iemand gothic is of niet..
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='Jun 24 2005, 19:10:16']Dat vrouwen altijd (gedeeltelijk) naakt moeten zijn om mooi gevonden te worden.. 8-)

'n goede reden om als vrouw gothic te willen zijn: Lekker indruisen tegen wat mannen in 'n vrouw willen zien.. (lekkere chick in bikini of hotpants of
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ik hou niet zo van die kleren net zoals ik ook niet van skaters of hippies hou. Maar sommige gothics gaan wel iets te ver. En de meeste gothics zien er echt stom uit Edited by Iceman
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ghotics.. tja.. ik heb wel vrede met ze zollang ze maar niet over hun geloof beginnen dat is hatelijk irritant (het aanbidden van Satan enz.. dat is gewoon diep triest)

En trouwens die kleding... waarom de moeite.. ik vraag mezelf het wel eens af hoe lang het duurt voordat een ghotic aangekleed is.. :uhm: eerst die betonschoenen en dan moete ze hun gezicht nog bleker maken dan dat het al is gewoon teveel moeite

mja miss een beetje hypocriet maarja zo ben ik nou eenmaal

mijn excuus :yeahrite:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Jansuh' date='Nov 14 2005, 19:56:55']Ach dat gezeur over huppelgothics vind ik al helemaal dom. Slaat nergens op. Wat maakt je nou een echte gothic en wie bepaalt nou dat je geen 'echte' bent.

Ik vind het allemaal maar onzin.
[right][snapback]77618[/snapback][/right]
[/quote]

idd dat wijst er ook op dat de ghotic zooi maar een tijdelijke rage is net als pokemon :rofl2:
godzijdank verandert mode ook met de tijd mja als je die jurken al mode kan noemen dan kijk ik verbaasd in de toekomst :uhm:
Link to comment
Share on other sites

hoezo hun geloof?!
Egt niet iedere gothic is satanist, dat heeft er geen ene *** mee te maken :):.

Dus alles is nu ook ineens een rage?

Nou, wil je het egt weten hoelang er over gedaan word?
Uhm... ik denk dat ik er iets van 10 minuten over doe, inclusief mijn make-up! Hmm, jah, mss wel korter dan geen gothics soms? En hoezo betonschoenen? Je heb egt hele verschillende schoenen hoor! hoelang denk je dat ze erover doen om dees aan te doen? :
[img]http://img.photobucket.com/albums/v401/Dominia/schoenen/MJ110-BRS.jpg[/img]

dat zijn togh geen betonsgoene, en je doe er ook niet lang over om aan te doen...


Dus skaters enzo is ook gewoon een rage?
Het is een levensstijl, geen rage...
Link to comment
Share on other sites

sommige beschouwen het als levensstijl andere zoals ik als een rage

maar als heel veel mensen opeens gothic kleding gaan dragen en de muziek enz is opeens heel populair dan praat je toch over een rage?!

over een periode van weetik het een paar jaar is gothic gekleed zijn uit en komt er iets anders voor in de plaats

en op je skateboard de hele dag kunstjes doen noem ik geen levensstijl

en oke dat van de schoenen neem ik terug... ik wist tot op heden niet dat er ook nog andere schoenen voor gothics bestonden :silly:

Maar dat van dat er veel stanist zijn klopt WEL waar denk je dan waar die pentagram voor staat . Voor de lol?? al die symbolen hebben wel degelijk een betekenis en de meeste daarvan zijn allemaal tegen christen bedoeld en voor satan...
Link to comment
Share on other sites

[quote name='DFNL88' date='Nov 15 2005, 21:42:07']Maar dat van dat er veel stanist zijn klopt WEL  waar denk je dan waar die pentagram voor staat . Voor de lol?? al die symbolen hebben wel degelijk een betekenis en de meeste daarvan zijn allemaal tegen  christen bedoeld en voor satan...
[right][snapback]77685[/snapback][/right]
[/quote]

*zucht*
Oke, even voor alle duidelijkheid!
Het klopt NIET.
Ten eerste: Lang niet alle gothics dragen pentagrammen.
Ten tweede: Ik weet heus wel waar pentagrammen voor staan
Ten derde: nee ze zijn niet tegen christenen en ook niet voor satan.
WANT, pentagrammen horen bij wiccan's. En wiccan's aanbidden satan niet. Waarschijnlijk bedoel jij de pentagrammen op zijn kop. Die zijn van satanisten. En satanisten hebben niets met gothic te maken.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...