Jump to content

Wat vind jij van Gothics?


Letzlo
 Share

Wat vindt je van Gothics?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='HiP' date='Oct 9 2004, 11:02 PM']vorig jaar zaten er een stel van die gevallen bij ons op school, maar als ik ze tege kwam viel ik zowat flauw :S:

[right][snapback]44552[/snapback][/right]
[/quote]

Miss vielen hun ook wel bijna flauw toen ze jou zagen :whistle:
Link to comment
Share on other sites

Het gaat tog niej alleen om iemands uiterlijk...As et niet super extreem is, vind k t soms best gaan hoor.. T is alleen niks voor mij..zoveel met de dood bezig zijn trekt me niet..Maar laat die mensen owk gewoon in hun waarde
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Lisanne' date='Oct 10 2004, 12:25 PM']zoveel met de dood bezig zijn trekt me niet..[right][snapback]44579[/snapback][/right]
[/quote]

Zoveel zijn ze niet met de dood bezig hoor. Dat kan aan de soort magie ligge alsk ut goed heb :P:.
Je heb bv. Witte magie, grijze magie en zwarte magie
En er zijn ook goth's die er helemaal niet aan doen :):
Link to comment
Share on other sites

ow nou merk k net dat ik op me pc hele hoop boeken over occulte shit heb staan en spreuken, en iets over witte magie...

[quote]Spell to change eye color...

Make sure it is night when you do this spell.  Also, light one orange and one pink
candle.
Close your eyes. (You Must Have complete focus and be concentrating on the
spell, ONLY.)  Fill your mind with the color your eyes are.  Picture that for about five
minutes.  Then picture the color you want.  Chant...
'' Become of me,'' three times.  Repeat this hole process two times and you will see
changes through the day.[/quote]
ja das een voorbeeld :) heb nog hele hoop... nog nooit gelezen, wel ooit gedownload :)

magoed, da heb nie egt iets met Gothics te maken, maar omdat t ff over magie ging... :)

Gothic zijn lijkt me op zich wel koewl :) maar zou k nog is heeel diep over moeten nadenken..
Link to comment
Share on other sites

Ik kan et opzich altijd wel vinden met Goths in ieder geval nie de extremes dan voor mijn gevoel zijn ze nie anders dan andere mensen maar aan de andere hand kan dat ook komen omdat k soms ook wel eens gothic word genoemd :s en k loop met de meest felle kleuren die k kan vinden dus et gaat nie alleen maar om de kleding enzo et gaat meer om de intresses en vaak ook muzieksmaak. Net zoals de meeste londsdalers naar hardcore luisteren, luisteren de goths naar deathmetal of gewoon gothic muziek
Link to comment
Share on other sites

njah k ken eik geen gothics die niet extreem zijn zeg maar... dus daar kank verder nix over zeggen..

en jah.. lonsdalers ken je ook gwoon gabbers noemen, allhoewel niet alle gabbers in lonsdale lope :p



is dit nou een gothic int wit of is dit geen gothic? \/
[img]http://www.fantastictoys.com.br/nosferatu.jpg[/img] Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

kheb altijd t idee ask dr een ziet van: na die spoort ook nie om in zo'n jurk te lopen, doe s normaal. of met van die spijkers om je nek of dat je je vriendin aan een ketting meesleept. zulke mensen zijn gewoon maatschappelijk onverantwoord bezig. verder heb k altijd n beetje een afkeer van zulke mensen k ken uitleg geven eigenlijk waarom, maar kdenk altijd dat die mensen proberen anders te zijn dan de 'massa' maar dan gaan ze allemaal van die zwarte shit aandoen en dan ben je toch ook niet meer apart. en magie is idd shit. dat deden ze in de 16e eeuw ofzo toen ze nog geen antwoord wisten op natuurverschijnselen en gingen dat toen 'verklaren' met magie en de mensen gingen daar in geloven. toen werden heksen (de gothics uit die tijd) vervolgd en gruwelijk vermoord door 'de kerk' vanwege het vertellen van bullshit aan mensen. de mening of hetgeen vanwat de kerk verteld bullshit is laat ik nu in het midden).
maar magie gebruiken ze dus alleen maar om op dingen een antwoord te geven waar ze geen antwoord op hebben en dat is vandaag de dag dus totaal belachelijk want zo ongeveer bijna alles is wetenschappelijk onderzocht

mgoed kben de draad van mn eigen verhaal weer eens kwijt :)

kgaat maar s mn spiegel om raad vragen :s
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...