*Mini-Caro* Posted June 24, 2005 Report Share Posted June 24, 2005 Dat vrouwen altijd (gedeeltelijk) naakt moeten zijn om mooi gevonden te worden.. 'n goede reden om als vrouw gothic te willen zijn: Lekker indruisen tegen wat mannen in 'n vrouw willen zien.. (lekkere chick in bikini of hotpants of Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted June 24, 2005 Report Share Posted June 24, 2005 Het gaat niet om het feit dat ze dan pas mooi gevonden worden. Ik zie ook heus zat vrouwen die gewoon netjes hun kleren aan hebben en alles die super mooi zijn. Maar het gaat er om ofdat ze eruit blinken, dus ergens mee opvallen, super lief koppie, lkkre kont of weet ik het zodat ze kans maken bij LSR. Daar komt nou eenmaal niet alles te staan... Als je je dan zo kleed zoals zij doet, dan zie je een stuk minder van haar lichaam en dat is toch wel een van de belangrijkste punten voordat iemand het bij LSR post denk ik... Maar als iemand al weet dat het zo een mooie vrouw is, dan zetten ze heus wel ook zo een foto dr bij... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted June 24, 2005 Report Share Posted June 24, 2005 Omdat jij niet van gothics houdt, zeg je dat ze d'r niet uitspringt.. Maar voor mensen die gothicstijl wel kunnen waarderen, springt ze d'r misschien wel uit.. En das dan wss hier op de site verkeerde publiek.. Mr 'n gezicht kan ook mooi zijn, en iemand kan ook gewaardeerd worden op kledingstijl of uitstraling ipv alleen op dikke tieten of 'n lekkere kont.. Nja, tis wss hier niet 't goede publiek d'rvoor, dat kan M'r persoonlijk vind 'k d'r wel heel mooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted June 24, 2005 Report Share Posted June 24, 2005 die 2e en 3e van de foto's van kim vink stukke mooier. Dus dat ik niet van gothics houd heeft dr niks mee te maken. Ik respecteer die mensen, maar in het algemeen zien ze dr zo stom uit. Maar ik heb begrepen dat de mensen die ik dan voor me heb "neppes" zijn. Maarja, wanneer zijn ze echt, en wanneer zijn ze nep? Waar komt het vandaan, wie verzon het? Wie bepaalt nep/echt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esjuh Posted June 24, 2005 Report Share Posted June 24, 2005 ja dat vind ik nou een goede opmerking Ik denk dat dat meer bepaald word door hoe diegene zichzelf ziet.. en de mening van anderen natuurlijk ook wel, maar toch.. als ik zwarte kleding aan heb ben ik niet gelijk een gothic, dus zit er toch meer achter, waardoor t wel weer herkenbaar is wanneer iemand gothic is of niet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted June 25, 2005 Report Share Posted June 25, 2005 [quote name='*Mini-Caro*' date='Jun 24 2005, 19:10:16']Dat vrouwen altijd (gedeeltelijk) naakt moeten zijn om mooi gevonden te worden.. 'n goede reden om als vrouw gothic te willen zijn: Lekker indruisen tegen wat mannen in 'n vrouw willen zien.. (lekkere chick in bikini of hotpants of Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iceman Posted August 16, 2005 Report Share Posted August 16, 2005 (edited) Ik hou niet zo van die kleren net zoals ik ook niet van skaters of hippies hou. Maar sommige gothics gaan wel iets te ver. En de meeste gothics zien er echt stom uit Edited August 16, 2005 by Iceman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted November 14, 2005 Report Share Posted November 14, 2005 Hoe bedoel je te ver? en wat vind je er stom aan dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted November 14, 2005 Report Share Posted November 14, 2005 van die levende lijken zal hij wel bedoelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted November 14, 2005 Report Share Posted November 14, 2005 oh, ha, wat zijn we weer lollig, alsof ik jouw mening gevraagd heb , en jouw mening weten we nu ondertussen wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted November 14, 2005 Report Share Posted November 14, 2005 Och, ik probeer enkel Iceman's antwoord te verduidelijken, aangezien hij zelf niet zo vaak aanwezig is... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DFNL88 Posted November 14, 2005 Report Share Posted November 14, 2005 Ghotics.. tja.. ik heb wel vrede met ze zollang ze maar niet over hun geloof beginnen dat is hatelijk irritant (het aanbidden van Satan enz.. dat is gewoon diep triest) En trouwens die kleding... waarom de moeite.. ik vraag mezelf het wel eens af hoe lang het duurt voordat een ghotic aangekleed is.. eerst die betonschoenen en dan moete ze hun gezicht nog bleker maken dan dat het al is gewoon teveel moeite mja miss een beetje hypocriet maarja zo ben ik nou eenmaal mijn excuus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted November 14, 2005 Report Share Posted November 14, 2005 Ach dat gezeur over huppelgothics vind ik al helemaal dom. Slaat nergens op. Wat maakt je nou een echte gothic en wie bepaalt nou dat je geen 'echte' bent. Ik vind het allemaal maar onzin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DFNL88 Posted November 14, 2005 Report Share Posted November 14, 2005 [quote name='Jansuh' date='Nov 14 2005, 19:56:55']Ach dat gezeur over huppelgothics vind ik al helemaal dom. Slaat nergens op. Wat maakt je nou een echte gothic en wie bepaalt nou dat je geen 'echte' bent. Ik vind het allemaal maar onzin. [right][snapback]77618[/snapback][/right] [/quote] idd dat wijst er ook op dat de ghotic zooi maar een tijdelijke rage is net als pokemon godzijdank verandert mode ook met de tijd mja als je die jurken al mode kan noemen dan kijk ik verbaasd in de toekomst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 [img]http://www.wisselweb.nl/kleurplaten/beterschap1.gif[/img] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 Ontopic aub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 hoezo hun geloof?! Egt niet iedere gothic is satanist, dat heeft er geen ene mee te maken . Dus alles is nu ook ineens een rage? Nou, wil je het egt weten hoelang er over gedaan word? Uhm... ik denk dat ik er iets van 10 minuten over doe, inclusief mijn make-up! Hmm, jah, mss wel korter dan geen gothics soms? En hoezo betonschoenen? Je heb egt hele verschillende schoenen hoor! hoelang denk je dat ze erover doen om dees aan te doen? : [img]http://img.photobucket.com/albums/v401/Dominia/schoenen/MJ110-BRS.jpg[/img] dat zijn togh geen betonsgoene, en je doe er ook niet lang over om aan te doen... Dus skaters enzo is ook gewoon een rage? Het is een levensstijl, geen rage... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 Een levensstijl kan ook een rage zijn hoor. Hoewel ik mijn twijfels heb bij de 'gothic levensstijl' maar daar ga ik t verder niet over hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 Dan valt die rage hier reuze mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tOmmII Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 agh k heb niet zon probleem met gothics zo langs ze het maar niet overdrijven en denk dat ze dan ook depri moeten zijn en zo.... mijn rage duurt al bijna 4 jaar :+ de hip-hop kleding rage...... Karl Kani en zo met [color=red]KLEUR[/color] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DFNL88 Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 sommige beschouwen het als levensstijl andere zoals ik als een rage maar als heel veel mensen opeens gothic kleding gaan dragen en de muziek enz is opeens heel populair dan praat je toch over een rage?! over een periode van weetik het een paar jaar is gothic gekleed zijn uit en komt er iets anders voor in de plaats en op je skateboard de hele dag kunstjes doen noem ik geen levensstijl en oke dat van de schoenen neem ik terug... ik wist tot op heden niet dat er ook nog andere schoenen voor gothics bestonden Maar dat van dat er veel stanist zijn klopt WEL waar denk je dan waar die pentagram voor staat . Voor de lol?? al die symbolen hebben wel degelijk een betekenis en de meeste daarvan zijn allemaal tegen christen bedoeld en voor satan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tOmmII Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 bij mij is het een levenstijl en zo zie je dennis je leert elke dag weer nieuwe dingen ... kom je morge ook in het zwart ? ps. neem peuken mee voor jelle ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annemieke Posted November 16, 2005 Report Share Posted November 16, 2005 rage vind ik toch niet het juiste woord. ra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted November 16, 2005 Report Share Posted November 16, 2005 [quote name='DFNL88' date='Nov 15 2005, 21:42:07']Maar dat van dat er veel stanist zijn klopt WEL waar denk je dan waar die pentagram voor staat . Voor de lol?? al die symbolen hebben wel degelijk een betekenis en de meeste daarvan zijn allemaal tegen christen bedoeld en voor satan... [right][snapback]77685[/snapback][/right] [/quote] *zucht* Oke, even voor alle duidelijkheid! Het klopt NIET. Ten eerste: Lang niet alle gothics dragen pentagrammen. Ten tweede: Ik weet heus wel waar pentagrammen voor staan Ten derde: nee ze zijn niet tegen christenen en ook niet voor satan. WANT, pentagrammen horen bij wiccan's. En wiccan's aanbidden satan niet. Waarschijnlijk bedoel jij de pentagrammen op zijn kop. Die zijn van satanisten. En satanisten hebben niets met gothic te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tOmmII Posted November 16, 2005 Report Share Posted November 16, 2005 (edited) er zit nu een gothic naast me [color=purple][b]*tOmmII style is nie meer zo in maar tog[/b][/color] Edited November 16, 2005 by tOmmII Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts