Guddemeis Posted October 9, 2004 Report Share Posted October 9, 2004 haha jaah Tlijk!!! vind nog steeds wel eng...maar ook intreressant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 9, 2004 Report Share Posted October 9, 2004 je word er dus eigenlijk een beetje angstig van, of begrijp ik dat verkeerd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted October 9, 2004 Report Share Posted October 9, 2004 neej hoor....ben niej banger gworde dan anders...eigk alleen maar wat minder....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loof Posted October 9, 2004 Report Share Posted October 9, 2004 [quote name='HiP' date='Oct 9 2004, 11:02 PM']vorig jaar zaten er een stel van die gevallen bij ons op school, maar als ik ze tege kwam viel ik zowat flauw [right][snapback]44552[/snapback][/right] [/quote] Miss vielen hun ook wel bijna flauw toen ze jou zagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 9, 2004 Report Share Posted October 9, 2004 ow ok da wouwek alleen ff wete Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 nahja ik vind t niet echt leuk ofzo maar als zij zich zo willen gedragen/kleden of wat dan ook mij best ik doe t iig niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 vind het maar niks maar ik voor de rest laat ik ze in hun waarde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrieke Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 Kvin ze wel mooie kleren hebben vaak, maar soms overdrijven ze het te erg dat het niet meer mooi is. Maar zoals in die plaatjes vink het wel mooi. Zelf zouk het niet willen zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lisanne Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 Het gaat tog niej alleen om iemands uiterlijk...As et niet super extreem is, vind k t soms best gaan hoor.. T is alleen niks voor mij..zoveel met de dood bezig zijn trekt me niet..Maar laat die mensen owk gewoon in hun waarde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 [quote name='Lisanne' date='Oct 10 2004, 12:25 PM']zoveel met de dood bezig zijn trekt me niet..[right][snapback]44579[/snapback][/right] [/quote] Zoveel zijn ze niet met de dood bezig hoor. Dat kan aan de soort magie ligge alsk ut goed heb . Je heb bv. Witte magie, grijze magie en zwarte magie En er zijn ook goth's die er helemaal niet aan doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 fuck de magie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 nix fuck de magie... magie is wel coowl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini..Num Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 ik vind ze wel cool allm zwarte en rode kleren kim die gaan wij in amsterdam halen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 [quote name='mini_loof' date='Oct 10 2004, 01:40 PM']ik vind ze wel cool allm zwarte en rode kleren kim die gaan wij in amsterdam halen [right][snapback]44589[/snapback][/right] [/quote] Jaaa!!! kga hard spare hoor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elinuh Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 ik vind het niet egt leuk.. maar als die mensen er zo uit willen zien en willen denken zoals ze denken.. najah.. laat dan maar gewoon hoor.. iedereen mag zelf weten hoe 'ie eruit wil zien... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joost_ Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 Kvin t maar helemaal nix, al dat gothic-gedoe.. maarja. laat ze maar gwoon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted October 10, 2004 Author Report Share Posted October 10, 2004 ow nou merk k net dat ik op me pc hele hoop boeken over occulte shit heb staan en spreuken, en iets over witte magie... [quote]Spell to change eye color... Make sure it is night when you do this spell. Also, light one orange and one pink candle. Close your eyes. (You Must Have complete focus and be concentrating on the spell, ONLY.) Fill your mind with the color your eyes are. Picture that for about five minutes. Then picture the color you want. Chant... '' Become of me,'' three times. Repeat this hole process two times and you will see changes through the day.[/quote] ja das een voorbeeld heb nog hele hoop... nog nooit gelezen, wel ooit gedownload magoed, da heb nie egt iets met Gothics te maken, maar omdat t ff over magie ging... Gothic zijn lijkt me op zich wel koewl maar zou k nog is heeel diep over moeten nadenken.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 Nja kheb mooi op de 2e gestemd.. Kvind altijd h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 jah van die zwarte nagels was me al opgevallen, was al bang dat je himl into die zooi was maar valt dus mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Punkster Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 Ik kan et opzich altijd wel vinden met Goths in ieder geval nie de extremes dan voor mijn gevoel zijn ze nie anders dan andere mensen maar aan de andere hand kan dat ook komen omdat k soms ook wel eens gothic word genoemd en k loop met de meest felle kleuren die k kan vinden dus et gaat nie alleen maar om de kleding enzo et gaat meer om de intresses en vaak ook muzieksmaak. Net zoals de meeste londsdalers naar hardcore luisteren, luisteren de goths naar deathmetal of gewoon gothic muziek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 (edited) njah k ken eik geen gothics die niet extreem zijn zeg maar... dus daar kank verder nix over zeggen.. en jah.. lonsdalers ken je ook gwoon gabbers noemen, allhoewel niet alle gabbers in lonsdale lope is dit nou een gothic int wit of is dit geen gothic? \/ [img]http://www.fantastictoys.com.br/nosferatu.jpg[/img] Edited October 10, 2004 by HiP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted October 10, 2004 Author Report Share Posted October 10, 2004 das gwoon een bleke dame met jurk kan gothic zijn, kweenie.. maar dr lopen wel meer mensen buiten Goths in jurken en zijn blank Kim heb daar meer verstand van... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 die vrouw is wel gothic....teminste....dur uiterlijk En Goth's hebbe nix te make met vampiere....das allmel verzonne Voort gval dat jullie verkeerd gaan denke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elinuh Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 ik vind dat nou niet zown mooi plaatje eiglijk.. en je avatar oowk niet HiP!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 kheb altijd t idee ask dr een ziet van: na die spoort ook nie om in zo'n jurk te lopen, doe s normaal. of met van die spijkers om je nek of dat je je vriendin aan een ketting meesleept. zulke mensen zijn gewoon maatschappelijk onverantwoord bezig. verder heb k altijd n beetje een afkeer van zulke mensen k ken uitleg geven eigenlijk waarom, maar kdenk altijd dat die mensen proberen anders te zijn dan de 'massa' maar dan gaan ze allemaal van die zwarte shit aandoen en dan ben je toch ook niet meer apart. en magie is idd shit. dat deden ze in de 16e eeuw ofzo toen ze nog geen antwoord wisten op natuurverschijnselen en gingen dat toen 'verklaren' met magie en de mensen gingen daar in geloven. toen werden heksen (de gothics uit die tijd) vervolgd en gruwelijk vermoord door 'de kerk' vanwege het vertellen van bullshit aan mensen. de mening of hetgeen vanwat de kerk verteld bullshit is laat ik nu in het midden). maar magie gebruiken ze dus alleen maar om op dingen een antwoord te geven waar ze geen antwoord op hebben en dat is vandaag de dag dus totaal belachelijk want zo ongeveer bijna alles is wetenschappelijk onderzocht mgoed kben de draad van mn eigen verhaal weer eens kwijt kgaat maar s mn spiegel om raad vragen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts