Jump to content

Idols


HiP
 Share

Recommended Posts

maud, stomme doos! waaaarom moest je dr per se inblijven met je paardenkop! ga je moeder pesten met je gezang! ga zingen met doventolk! doe je haar zoals tooske en nie als jerney, want tooske is mooi wel wat lekkerder!!

zo da moest dr ff uit, k vind op zich nie erg dat JK druit is (hij riep int spaans op tot stemmen :o) maar wel erg dat die *** Maud dr nog in zit :):

en Boris wint nu cker
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

marjolein! verraadster!

Maud mag nie winnen :no:

dan tog liever boris... volges mij hebben we dan nog kans op een redelijk hoge plaats bij de world idol verkiezing, wie weet :):

maja, boris moet gwoon winnen > is beter, is een jongen (veel meisjes stemmen schijnbaar), en is nie zo vreselijk als Maud :)

toen maud met zo'n kapsel net als Jerney kwam aanzetten hek hekel aan dr gekregen, en da gaat maar nie weg, word alleen erger zeg :):
Link to comment
Share on other sites

jaja, en da gloof je zeker........................
niks meer van gehoord nadat krop erover begon op de nood-site :p
Link to comment
Share on other sites

mensen idols is gewoon doorgestoken kaart. Boris z'n namm was er al van te voren opgezet!
[url="http://mcnews.nl/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=38"]Idols filmpje[/url]
Link to comment
Share on other sites

'k heb geluisterd ent is wel te horen maar niet echt duidelijk.
Eigelijk boeit 't me niet zo; 't is toch maar voor vermaak heel dat Idols gebeuren en mij had 't niks uitgemaakt wie er zou winnen, maar dat is dus Boris geworden.

Ik vond touwens dat Jerney (schrijf je dat zo?*-)) er bij liep als een struisvogel. :P: Jeey wat een lelijk verenpak, als ik ff zo vrij mag zijn om dat te zeggen. Echt fout. (No) Nou ik toch bezig ben; Jim vind ik een fopjustin en Jamai is Gordon 2 :):

Mgoed, de finale is net voorbij of er is al weer gesjit met een CD van Boris die al bestond; begint goed :p en 'k ben benieuwd wat voor hits Boris allemaal gaat scoren, of niet :P:
Link to comment
Share on other sites

dat van dat idols filmpje is wel te verklaren...

er zijn 2 mogelijke winnaars, dus maken ze 2 bekers, elk met de naam van een mogelijke winnaar drop... ze hebben toevallig de beker van boris gepakt om ff vast te laten houden, had net zo goed die van maud kunnen zijn... t was handiger gweest om een 3e, blanco beker ff te geven, maja, zo slim zijn ze blijkbaar nie gweest :):

k zeg alleen niet dat t geen doorgestoken kaart is, want da ist wel denk k, maar hiermee ist dit wel te ontkrachten als bewijs :)
Link to comment
Share on other sites

Die nieuwe Idols schijnt niet het zelfde te worden als de afgelopen 2 Idols.

Ik hoorde in een intervieuw met Jerney Kaagman (schrijf je dat zo goed?), dat het een Idols zal worden voor [b]Bands[/b].
Dus de mensen moeten ook zelf instrumenten bespelen en zo.
Zal volgens mij best de moeite zijn.

Beter dan dat stomme acapella zingen wat nu tijdens de 1e opnamen te zien is geweest.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...