Jump to content

Idols


HiP
 Share

Recommended Posts

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zelfs EEP vindt idols cool :d
en hij denk dat "die jongen" gaat winnne
naja zo'n kenner heb ut vast goed :)
Link to comment
Share on other sites

*** zooi, die *** maud, k ga dr wat aandoen hoa :):

dat mlies druit is, is op zich nie een ramp, ze maak amml herrie en trekt alle aand8 enzo, irri mens :):

maar had liever maud druit gehad, stomme muts... want nu is ze bij de beste 3, en ze is gwoon slechtse van amml :(:

en nog goeie kans dat ze 2e word ook, ***
Link to comment
Share on other sites

Ik heb ze 1x horen zingen, klonk wel goed, maar dat doen ze er allemaal, als ze bij de laatsten horen.

Voor mijn part maken ze er een trio van :):

(Zijn we er gelijk vanaf)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='mArJoLeIn' date='Apr 19 2004, 03:39 PM'] kben voor JK en Maud maar ik denk ook dat Boris wint [/quote]
[quote name='Krop' date='Apr 19 2004, 03:56 PM'] khoop ook dat maud 2e wordt  gaat JK er tminste uit [/quote]
[quote name='Retrail' date='Apr 19 2004, 03:59 PM'] Ik hoop:

Maud 1
Boris 2
JK 3
maarja, dat zal wel niet. [/quote]
dr zijn nog mensen die hopen dat maud verder komt ook :):

kvind t eik nie kunnen > maud is slechtste van amml... boris gaat winnen denk k, en tot nu toe hebben ze steeds netjes evenveel jonges als meisjes gedaan, met hoogstes 1tje verschil, dus zullen ze nu waarschijnlijk wel, voor afwisseling, 2 jonges doen, dus maud druit! (jippie!) maar zou ook kunnen dat ze JK druit flikkeren, om niet zoals vorig jaar te eindigen... och xiet wel :): boris word iig 1... da moet haast wel... en JK heb goeie kans op 2e plek, alle zwartes doen tog benk bang op m stemmen... en maud hoop k 3e, de *** :): Edited by Letzlo
Link to comment
Share on other sites

'k vind dat Maud er nu uit moet. Ze kan wel goed zingen enzo maar ik vind 't niet zo'n superster, een beetje saai. |-)

Of JK of Boris gaat winnen maakt me niet uit, maar 'k denk dat Boris het wordt, want die is altijd probleemloos doorgegaan en hij is gewoon goed. Ook als Maud in de finale zit met Boris dan zal hij 't wel worden.

Mgoed, daar gaan we snel genoeg achter komen. 't zal nog wat worden allemaal, 'k ben benieuwd hoeveel er nog gejankt  :'(  en gehugged gaat worden :P:
Link to comment
Share on other sites

JK isser uit! :o Boeit mij toch niet zo, want Boris gaat toch winnen.
'k heb 't gister alleen wel gemist, dus ff op internet nakijken denk ik maar :p heb ik tenminste ook niet al die stomme reclame er tussendoor. :)
Link to comment
Share on other sites

Lillyvanilly zn moeder heet Toos
mlies dr tante ook
mar dat heb amml niks te maken met idols
kzag vdaag die maud op tv in een of andere gracht
wrom kome daar zoveel mensen op af?:o
ja ok
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...