Jump to content

Idols


HiP
 Share

Recommended Posts

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

tsja, ik vind het niet egt heel erg leuk, de vorige vond ik leuker. De tweede versie van iets valt altijd tegen (vind ik). de kandidaten vind ik ook niet zo leuk. Idols Backstage vind ik dan nog wel het leukst van de hele 'idols avond' op zaterdag en woensdag. Waarom moet het op woensdag nou weer herhaald worden? wat heeft dat voor nut?
Link to comment
Share on other sites

logisch dat ut commercieel is daar hebbe het juist voor bedacht  en niet om mensen zaterdags thuis voor de buis gekluisterd te houwe

maar die soundstrack (i've got the music in me)  is best wel lkkr nr
Link to comment
Share on other sites

kvind juist knap dat ze na een succes het 2e jaar weer scoren en dat het niet zoals BB na 1 jaar dood is.
Link to comment
Share on other sites

Toevallig afgelopen zaterdag Idols aangehoord.

Er wordt idd veel bij gekletst.

Maar de mensen die zingen doen het best goed.
Mijn voorkeur ging uit naar Irma, en ze mocht blijven  :angel-not:

Of ik de volgende x er weer iets van zie/hoor weet ik niet, hangt er vanaf waar ik ben, wat ik moet doen en of er op andere netten iets te zien is.
Link to comment
Share on other sites

@ Mliez > te commercieel > t gaat te erg omt geld dat dr aan verdiend moet worden dan echte idolen te vinde

benk ut best mee eens, mjah k vind amml best, zolang ik maar niet hoef te kijken
Link to comment
Share on other sites

wij nemen t altijd op, en spoelen t gelul door :): liedjes zijn op zich wel leuk... t is gwoon leuk om af en toe zo'n "verstand-op-nul-programma" te hebben :) t is idd commercieel, en k gloof dr ook heilig in dat t amml doorgestoken kaart is (blijven netjes evenveel jonges als meisjes in, met nooit meer dan 1 verschil), mtog kijk k t, is gwoon leuk :):
Link to comment
Share on other sites

oh ja, tooske... tooske ist mooiste van heel idols :):

net zo'n klein kind als ze meetelt als we moeten zappen van Yorin > RTL 4 (ofzo), en ze heb dr zo'n zin in altijd he :): ze schreeuwt wel irritant, en volges mij zie je gwoon de trugslag drvan aan dr hoofd (houdt ze ook nooit stil :p), maar tooske, tsja... ze is ook egt verdrietig als iemand druit gaat (ze hebben alleen haar nog nie verteld dat t eik amml doorgestoken kaart is) en ze is altijd ook heel benieuwd naar de uitslag :) heerlijk, die kinderlijke onschuld ;)

ze heb dr volges mij best plezier in, dus > tooske rulez :):
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...