Jump to content

Krops Woorden


Krop
 Share

Recommended Posts

ik heb wel werk :)

tis best simpel: je moet gwoon in Utrecht gaan staan en een petje neergooien en zingen, en als je nie kan zingen moet je een instrument gaan bespelen of iets dergelijks, als je geluk hebt word dr amml geld in je petje gegooid, je heb dan ook nog is lol met zulk werk, en aant eind van de dag krijg je dan 30% van de opbrengst

nou, is da werk of is da werk? :):
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 410
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='Letzlo' date='Jul 9 2004, 10:51 PM']
tis best simpel: je moet gwoon in Utrecht gaan staan en een petje neergooien en zingen, en als je nie kan zingen moet je een instrument gaan bespelen of iets dergelijks, als je geluk hebt word dr amml geld in je petje gegooid, je heb dan ook nog is lol met zulk werk, en aant eind van de dag krijg je dan 30% van de opbrengst

[/quote]
Hmmz.. komt me heel bekend voor :P:
Mgoed... ik kan iig 1 dag komen werken... niet veel maar beter dan nix... en de rest van de week.. ach.. miss een keer de ramen zemen voor me moeder ofzo....
Link to comment
Share on other sites

Jah.. kmoet og wat geld verdienen voor me vakantie? ALsk ammal vrijwilligerswerk ga doen dan komt er niej veel geld binnen he :) maar als jij wel aan vrijwilligerswerk doe he.. dan mag je mijn ramen wel komen doen :):
Link to comment
Share on other sites

ik kan nie aan vrijwilligerswerk doen, k ben namelijk geen vrijwilliger :) maja, je kan tog bter vrijwilligerswerk doen dan himml geen werk? dan doe je iig nog wat voor de maatschappij, je krijgt dr op 1e gezicht nix voor trug, qua geld, dus doe je nix voor jezelf, maar, de maatschappij, dat ben jij, dus als je wat doet voor de maatschappij, doe je ook wat voor jezelf, dus als je mijn ramen zeemt doe je ook wat voor jezelf, wat psies weeknie, maar maybe als je dan langs me huis loopt ken je zeggen: kik is, die ramen hek gezeemd! en das dan mooi enzo, en ben je himml gelukkig :)

dus k verw8 je morgen zo rond 9 uur bij me huis
Link to comment
Share on other sites

Hahaha als ik om 9 uur jou ramen moet komme doen dan doe jij ze om 9 uur bij mij... ik bedoel.. je krijg er dan wel opt eerste gezicht nix voor.. qua geld ofzo... maar je maakt je wel nuttig voor de maatschappij... en als je dan me ramen heb gedaan dan denk je tog... goh.. kijk es hoe mooi ze weer zijn en dan ben je weer himml gelukkig.. :D:
Ahum... dus ik jou ramen en jij de mijne.. afgespreekt? :)
Link to comment
Share on other sites

Mjah.. zo heel klein ist huis idd niet :) maar ramen zemen ink leuk :D: enneh.. als je een trap heb dan wilk ze best doen hoor :) ow en als we eisen gaan stellen... hier ook binnen en buiten.. alle ramen inclucief het douche raampje en de zolderramen binnen en buiten :P:
Link to comment
Share on other sites

Ow jah? nou.. heb je mijn kamer al wel es geziet? Dies ehm... 25 vierkantie meter en dan mag jij die himml schoonmaken. Ha! Nou jij weer :D: Mgoed.. Als ik jou computer moet schoonmaken vrees ik dat je em niet meer kan gebruiken daarna :P:

Ow en verder mag jij ook alle klusjes nog doen die ik verzin :D:

Afgespreekt? :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...