Jump to content

Krops Woorden


Krop
 Share

Recommended Posts

  • Replies 410
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

(8) Sing a song of sorrow and grieving, carried away by a moonlight shadow... (8)

shouts op, ontopic = offtopic topic al gepost, kom k tog maar hier uit :)

gisteravond had k egt gevoel dat k eik gwoon hard wilde slaan, maar nou benk in rustigere bui merk k, luister ook meteen andere muziek... mgoed, k gaat morgen nog lekker deprimeren op school denk.. er zit eik best wel grote positieve kant aan da depri zijn, je hw gaat dr flink op vooruit, ben superijverig enzo, das wel koewl moet k zeggen

(8) Another day, another demise!! Cadaverous wind blowing cold as ice!! I'll let the wind blow out the light, cause it gets more painfull every time I die!! (8)

naja, k moet maar is gaan slapen... tsja, ben ook wel moe denk, maar heb himml geen zin in morgen... mgoed, morgen komt tog wel, dus daar ga k maar opaf dan :)

daaaaaaaaaag! (S)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Letzlo' date='May 29 2004, 04:14 PM'] da zal wel mogen denk :):

ik hoop maar dat k een 6,7 haal minstes... da zou k zo mooi vinden he :): [/quote]
Weet je toevallig waneer ie ze heeft nagekeken? :o
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
owja t zijn mijn woorden.
woensdag 7 juli 2004!

vdaag gwerkt
was vanochtend btje moe achtig, ach da heb je wel s h
Link to comment
Share on other sites

dan moet je het wel heeeeeeeel lief vragen en dan geef ik je nog een bar kleine kans dat je het krijgt.. je kan tuurlijk ook in Utreg ofzo gaan staan.. een pet o.i.d voor je neergooien en liedjes gaan zingen :D: als je niet kan zingen dan ga je een instrument bespelen en als je dat ook niet kan danneh... speel je voor zwerver :D:
Dan heb je lol en als je de goeje aardige, rijke en gulle mensen tegen kom.. dan heb je dat geld zo bij elkaar.. misschien dat de koningin wel langs komt en je zomaar 100 euro geeft.. das mooi dan :):

Tog? :)

Ow en hebben jullie dan misschien ook werk voor mij? als mlies maar 1 weekie kan komen dan zit er voor mij vast niet meer in... en die week dat ik dan kan komen ben ik op vakantie :S:
Iemand een idee? :) Edited by Loof
Link to comment
Share on other sites

inde fruitteelt ofzo of in kassen is altijd wel werk, en k hoorde dat er bij de Edah heel veel mensen uitgeknikkerd worden, dus maybe daarzo enne ja kweenie
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...