Jump to content

Krops Woorden


Krop
 Share

Recommended Posts

  • Replies 410
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='*_Mliez_*' date='May 14 2004, 07:23 PM'] VOLGEND JAAR GEEN KOLDERDAG DAN!!!
wtf
hmmz we wachten trouwes nog wel af, mebi valt et nog meej... (yeah right) [/quote]
nou da d8 k toch niet :)
wij maken dr gwoon ff een heerlijke bizarre dag van
maar wij mogen denk k geen pleepapier om auto's wikkelen
naja das dan jmmr :)
Link to comment
Share on other sites

Volgesmij smiddags om 2/3 uur ofzo?? Kvon het wel een goeje van die auto's. (niet die brand maar het inpakken) Zei zo'n exameklasser tegen me: ik zat op de wc en zag ze bezig met die auto's, ik dacht 'hey wat leuk, ik ga ook meedoen.' ik ernaartoe. bleek dat ze met mijn auto bezig waren.
von'k wel grappig :)

Maar het waren natuurlijk van die 'mensen' die het altijd weer verknallen.. Dus als de kolderdagmensen volgendjaar afspreken dat alles gewoon binnen school gebeurd, dan mogen de mensen die normaal ook niet op lokatie eksterlaan komen, dan ook niet komen, loopt het dus ook niet uit de hand. Want gisteren was het binnen school wel goed gegaan.. (toch?) Edited by ~[{Rianne}]~
Link to comment
Share on other sites

[quote]mgoed, k moet ff iets gaan doen, dus ken de post nie langer maken dan ie al is[/quote]
benk tog himml vergeten wat k toen moest doen he :):

en zover k weet was alles binnen de school wel goed gegaan, geen problemen ofzo d8 k :) was gwoon netjes geregeld, en goed gegaan...

kvind nogal irri dat dr een groep mensen is die t gwoon voor veel anderen verpesten die w
Link to comment
Share on other sites

@lars: ist gelukt
@ri: waar ken je vanuit de plee auto's zien???
@allemaal: *BURP*
Link to comment
Share on other sites

jah lekker voor dur! maar dies gister ook al in de zon geweest en ik neiet dus die heb al zon van 2 dage gehad :): maar kben komende week lekker vrij en kgeloof dat et lekker weer worde dus tkomt himml goed :):
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...