Jump to content

Wat is jouw beeldschermresolutie?


Keezy
 Share

met welke resolutie bekijk je PCZ?  

17 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ho wacht! Het mag maar 400 pixels breed, en de mijne's is 450 :s Maar ik heb een argument! Anders valt er teveel weg in de breedte. De Hoge Heren staat er maar voor de helft op. Ik kan hem verkleinen, maar dan vallen teveel detais weg en dat gaat pijn in mijn hart doen :( Edited by Keezy
Link to comment
Share on other sites

ach, laat eerst het verweer van ronald maar komen :o
ow die van mij is ook te breed zie ik net :): Edited by Gudde
Link to comment
Share on other sites

Ik zocht dit topic ff op voor de standaard maat voor de site in de toekomst. Ik denk dat steeds meer mensen op 1280 gaan draaien en we 1024 wel als standaard kunnen nemen. Het forum is opzich wel zichtbaar met elke resolutie. Ik heb al wel gezien dat de breedte van de signature wel degelijk zo moet blijven. Open maar eens een blog pagina... (met commentaar)

Verder neem ik de regels ook niet zo serieus hoor, het staat er voor het geval er problemen mee komen. Zolang het mij niet opvalt dat het niet klopt zal ik er niet naar gaan zoeken ofzo.

@ Kees, bouw een flash ava waar je mee kan inzoomen ;)

edit: zie nu dat het al een tijdje gaat over mijn sig die de regels overtreed. Zie het maar als een test van wat wel en niet kan. Bovendien mag ik sowieso wel meer dan de regels vertellen nie waar ;) Maar gelukkig luister ik eik altijd wel naar de mensen hier en ik heb al ergens laten vallen dat ik mn sig zeker aan zal gaan passen. (dr zijn btw meer mensen die de regels veel erger overtreden en dat heel normaal vinden jammer genoeg)
Link to comment
Share on other sites

zit tegenwoordig ook gewoon op 1280 bij 1024
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...