Jump to content

Wat is jouw beeldschermresolutie?


Keezy
 Share

met welke resolutie bekijk je PCZ?  

17 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Even voor het gemak, Je Signature mag maar max 450 pixels breed zijn. Deze regel is eigenlijk bedoeld in het voordeel voor users die de site met een 800x600 pixel resolutie bekijken. Deze resolutie raakt langzamerhand eruit omdat het op heel veel pc's mogelijk is om de resolutie hoger te zetten. Reden dus om te onderzoeken of deze regel kan worden zodat de signature wat breder kunnen worden. Op welke resolutie bekijk jij PCZ? en zou je het bezwaarlijk vinden dat de sigs wat breder mogen worden?

Voorbeeldje van een 1024x768 resolutie.
[img]http://img31.imageshack.us/img31/7933/resolutie3di.jpg[/img] Edited by Keezy
Link to comment
Share on other sites

ook 1024x768, op me 15" flatscreen :) mar kheb dr weinig aan als me handtekening breder mag worden, k mag dr geen meer hebben van papa pc-fre@k :( mr als deze regel veranderd gaat worden betekent dus dat de inhoud van de disclaimer ter discussie kan staan en aangepast kan worden, nou dat is interessant :)

btw, dr komen niet zo veel members meer langs, denk veel op vakans, dus kan ff duren voor je resultaat hebt wat ook egt representatief is..

[b]< Woot sinterklaas is langsgeweest, de groeten van PC-fre@k >[/b]

Sinterklaas komt langs en geeft de groeten van PC-fre@k? Wat een kutsinterklaas :) ow en tis eik w00t, btje nep hor... hele stuk weghalen voor 1 plaatje is trouwens slordig en eik niet toegestaan want je hebt er geen goeie reden voor en je geeft hier ook geen reden op voor t verwijderen van dat deel, dus zet mar weer trug alst kan of geef een goeie reden :) en voor k t vergeet: grow up :o Edited by Letzlo
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Letzlo' date='Jul 24 2005, 22:45:52']ook 1024x768, op me 15" flatscreen :) mar kheb dr weinig aan als me handtekening breder mag worden, k mag dr geen meer hebben van papa pc-fre@k :( mr als deze regel veranderd gaat worden betekent dus dat de inhoud van de disclaimer ter discussie kan staan en aangepast kan worden, nou dat is interessant :)
[right][snapback]75119[/snapback][/right]
[/quote]

Als je de shoutbox even nagaat wordt duidelijk dat Ronald er posetief er voor staat om deze regel te gaan veranderen, mits de members er over het algemeen er geen bezwaar tegen hebben. Het begint erop te lijken dat niemand er bezwaar tegen heeft.

[quote name='Letzlo' date='Jul 24 2005, 22:45:52']Sinterklaas komt langs en geeft de groeten van PC-fre@k? Wat een kutsinterklaas :) ow en tis eik w00t, btje nep hor... hele stuk weghalen voor 1 plaatje is trouwens slordig en eik niet toegestaan want je hebt er geen goeie reden voor en je geeft hier ook geen reden op voor t verwijderen van dat deel, dus zet mar weer trug alst kan of geef een goeie reden :) en voor k t vergeet: grow up :o
[right][snapback]75119[/snapback][/right]
[/quote]

Kom op Lars. effe geen zijdisscussie opzetten!

[quote name='*Mini-Caro*' date='Jul 25 2005, 09:11:18']*Roept d'r papa* Oh, wij hebben 1024 x 768 :) maar Kees..! Jou signature liep toch
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Letzlo' date='Jul 24 2005, 22:45:52']ook 1024x768, op me 15" flatscreen :) mar kheb dr weinig aan als me handtekening breder mag worden, k mag dr geen meer hebben van papa pc-fre@k :( mr als deze regel veranderd gaat worden betekent dus dat de inhoud van de disclaimer ter discussie kan staan en aangepast kan worden, nou dat is interessant :)
[right][snapback]75119[/snapback][/right]
[/quote]

Als je de shoutbox even nagaat wordt duidelijk dat Ronald er posetief er voor staat om deze regel te gaan veranderen, mits de members er over het algemeen er geen bezwaar tegen hebben. Het begint erop te lijken dat niemand er bezwaar tegen heeft.[/quote]
Klopt, maar dat wist je vantevoren nog niet, dat laatste iig :) en de shoutbox mogen we niet gebruiken voor dat soort dingen dus dat is niet representatief, iig Ronald zei dat ik de shoutbox niet meer mocht gebruiken voor het ter discussie stellen van een punt, meten we met 2 maten hier? magoed, dan blijft mn punt net zo geldig als ervoor, als een regel in de disclaimer kan worden aangepast omdat members er geen bezwaren tegen hebben, dan kan elke regel ter discussie staan, als dat niet geldt dan staat geen enkele regel ter discussie dus ook deze niet :)

[quote name='Keezy' date='Jul 25 2005, 13:26:37']
[quote name='Letzlo' date='Jul 24 2005, 22:45:52']Sinterklaas komt langs en geeft de groeten van PC-fre@k? Wat een kutsinterklaas :) ow en tis eik w00t, btje nep hor... hele stuk weghalen voor 1 plaatje is trouwens slordig en eik niet toegestaan want je hebt er geen goeie reden voor en je geeft hier ook geen reden op voor t verwijderen van dat deel, dus zet mar weer trug alst kan of geef een goeie reden :) en voor k t vergeet: grow up :o
[right][snapback]75119[/snapback][/right]
[/quote]

Kom op Lars. effe geen zijdisscussie opzetten![/quote]
Ronald past mijn post aan op een manier die nergens op slaat en die nix met t onderwerp te maken heeft en nog onreglementair ook, dus dan magk dr bezwaar tegen maken, t was nog geen discussie mar nu jij drop reageert... egt handig ist nie! tis alleen mar een bezwaar aantekenen.. oh en volgens de disclaimer hek altijd gelijk, dus kheb blijkbaar gelijk en kritiek leveren erop heeft dus geen zin, en als je nog verder wilt reageren doe je dat maar via de mail, een mededeling die Ronald naliet om neer te zetten waardoor ik bezwaar aantekende op een andere manier, wat mag als een andere manier niet nader is gespecificeerd lijkt me..
Link to comment
Share on other sites

^^ Waarom zou ik het initiatief moeten nemen om een mailtje naar jou te sturen? Ik vertel over hoe Ronald erover denkt. [u]Ik vraag vriendelijk of je de discussie elders wilt voortzetten[/u] en dan kom je met een nog langer verhaal terug! Dus de fout in ga ik zeker niet. Dat moet een smod toch weten? Jammer dat de sweer best wel op een dieptepunt is.
Link to comment
Share on other sites

je hoeft t niet voor Ronald op te nemen :) tis duidelijk dat je de kant van Ronald kiest, mar als je niet weet wat dr psies speelt (hoogstens alleen van Ronald gehoord > subjectief) dan ist niet handig om je drmee te bemoeien hor :) magoed, je valt mij aan, dus magk me verdedigen.. je vraagt trouwens niet ofk m elders wil voortzetten, je vraagt alleen (niet zo vriendelijk) ofk geen zijdiscussie wil opzetten, dat had je via de mail moeten doen want zo vraag je om reacties :) en waarom jij initiatief moet nemen om mail te sturen? jij had tog wat te klagen over een actie van iemand met hogere functie?

tis trouwens sfeer, niet sweer.. ow en je hebt maybe door Ronald t id gekregen dat mensen met hogere functies
Link to comment
Share on other sites

Magk vragen om weer ontopic te gaan en je prive zaakjes lkkr met rust te laten? Anders heb je zo die warningbalk vol staan, zal dr mooi uit zien voor een SMOD.
Link to comment
Share on other sites

1024 bij 768 & 1280 bij 1024
Link to comment
Share on other sites

Ik btw ut zelfde als rado, alleen dan 2 hokjes hoog (3x dezelfde is ook zo wat ;) ), 3 hoog zit dr miss wel aan te komen omdat ik meestal gewoon te veel verschillende type (voor het geval er mensen zijn die dat anders opnemen :s) schermen open heb. Maar 3 is wel errug hoog hey... Jmmr dat we die breedte van die balkjes niet kunnen aanpassen..

1280 is tegenwoordig wel de meeste gangbare instelling voor alle mensen met een 18"+ scherm... (TFT enzo uitgesloten want das weer heel andere koek)

Ook wel gaaf is je taakbalk aan de zijkant, lkkr veel ruimte en heel goed te doen bij deze resolutie! Miss doek dat wel voortaan :d
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Retrail' date='Jul 26 2005, 00:46:15']@ Gudde: hoe doe je dat?
[right][snapback]75234[/snapback][/right]
[/quote]
ene is mn monitor, de ander m'n tv
Link to comment
Share on other sites

Had ik eerst ook ja, maar nu geen TV meer (tv kaart voor de pc) en mn huidige videokaart ondersteund het niet. Moet btw wel een nieuwe, BF2 doet het niet (n)!!!!

@ Kees, dat lijkt me echt bagger, dan is het scherm 4x zo klein (alles 4x zo groot dus) als dat ik het nu heb :o Dan past net de startknop op je scherm ;)
Link to comment
Share on other sites

Opzich maakt het niet uit :p Als Ronald zijn handtekening kleiner maakt blijft zijn hokje even groot door dat vak info links onder de ava :) Hij kan dus zijn handtekening best zo laten, heeft niemand last van. Alleen is het lastig dat het in strijd is met je eigen disclaimer/regels :p
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...