Keezy Posted August 3, 2005 Author Report Share Posted August 3, 2005 (edited) Ho wacht! Het mag maar 400 pixels breed, en de mijne's is 450 Maar ik heb een argument! Anders valt er teveel weg in de breedte. De Hoge Heren staat er maar voor de helft op. Ik kan hem verkleinen, maar dan vallen teveel detais weg en dat gaat pijn in mijn hart doen Edited August 3, 2005 by Keezy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 (edited) ach, laat eerst het verweer van ronald maar komen ow die van mij is ook te breed zie ik net Edited August 4, 2005 by Gudde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted August 4, 2005 Report Share Posted August 4, 2005 die van mij niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted August 11, 2005 Report Share Posted August 11, 2005 Ik zocht dit topic ff op voor de standaard maat voor de site in de toekomst. Ik denk dat steeds meer mensen op 1280 gaan draaien en we 1024 wel als standaard kunnen nemen. Het forum is opzich wel zichtbaar met elke resolutie. Ik heb al wel gezien dat de breedte van de signature wel degelijk zo moet blijven. Open maar eens een blog pagina... (met commentaar) Verder neem ik de regels ook niet zo serieus hoor, het staat er voor het geval er problemen mee komen. Zolang het mij niet opvalt dat het niet klopt zal ik er niet naar gaan zoeken ofzo. @ Kees, bouw een flash ava waar je mee kan inzoomen edit: zie nu dat het al een tijdje gaat over mijn sig die de regels overtreed. Zie het maar als een test van wat wel en niet kan. Bovendien mag ik sowieso wel meer dan de regels vertellen nie waar Maar gelukkig luister ik eik altijd wel naar de mensen hier en ik heb al ergens laten vallen dat ik mn sig zeker aan zal gaan passen. (dr zijn btw meer mensen die de regels veel erger overtreden en dat heel normaal vinden jammer genoeg) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 zit tegenwoordig ook gewoon op 1280 bij 1024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts