Jump to content

Examens


AndereNaam
 Share

Recommended Posts

[quote name='HiP' date='May 25 2005, 10:17:43']die schakelbrommer was wel ernstig idd... was dat niet matthijs uit heukelem op z'n oranje rieju?
[right][snapback]70591[/snapback][/right]
[/quote]

ja die malloot heb meer dan 2 uur lang heen en weer zitten rijden :s volslagen zinloos. maar 'k heb me d'r gelukkig niet heel de tijd aan zitten ergeren.
Link to comment
Share on other sites

heel die kerel niet gehoord geloofk.. waark me wel aan erger zijn de mensen die geen drinken bestellen en wel gewoon wat vatten :):

wiskunde ging redelijk..
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Radoforce' date='May 24 2005, 18:09:31']en wat ik niet snap:
warom moeten die achtelijke lui nou de hele tijd stoer gaan staan doen met die kut brommers!
denken ze dat ze dan stoer zijn ofzo?
[right][snapback]70525[/snapback][/right]
[/quote]


[quote name='HiP' date='May 25 2005, 10:17:43']die schakelbrommer was wel ernstig idd... was dat niet matthijs uit heukelem op z'n oranje rieju?
[right][snapback]70591[/snapback][/right]
[/quote]

neej volgensmij was het marcel voet op die senda van em, die maak zon teringherrie

maargoed wiskunde vandaag viel echt alles mee, zit nu tussen de 6.5 en en 8 dus ik vind best :)
Link to comment
Share on other sites

ach ja enkel M&O nog, maar dat hoeft heel niet want mn duits is sowieso voldoende, kan niet anders :):

maar ach toch morge nog maar ff maken aangezien t me volgend ajar nog wat op kan leveren :):
Link to comment
Share on other sites

himal klaar:D
alleen nederlands ken wel eens onder de 5,5 belanden als ik pech heb
maja schijt mijn da wa? :p
ik wit wel hoe da kom dak laag scoor voor nederlands :p

maja, geslaagt dus :) (of dat nou met d of t of dt schijf, amal best)
Link to comment
Share on other sites

geslaag[b]d[/b] isda dus :)

en ik heb me internet net weer ff aan de praat gekregen, ff wiskunde nagekeken, en nou, tussen de 6,2 en 7,7 zegt da ding :d nou mijn week is weer himml goed :):

en denk ook wel dat k geslaagd ben, heb volgens mij voor alles wel een voldoende, alleen M&O was zwaar klote en hek nie nagekeken ofzo, dus da kan tegenvallen, magoed :) kzag trouwens op t forum van eindexamen.nu topics over een stuk of 6 verschillende vragen van M&O.. dat dr wat niet klopte of onduidelijk was.. dus da kan nooit zo'n heel geweldig goed examen zijn gweest :)

naja maakt amml nie uit, kan t ook nog laten vallen alsk dr geen zin meer in heb :) morgen gala! eerst een pak :)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Eindexamen.nu']Aardrijkskunde vwo, vraag 29
Woensdag 01 juni 2005
Over aardrijkskunde vwo kwamen een aantal klachten binnen over vraag 29. Er moesten twee veranderingen in de ligging van continenten genoemd worden die een grote invloed hadden gehad op de oceaancirculatie in een bepaalde periode.
Leerlingen vertelden ons dat er echter nog een ander antwoord goed was. Volgens hen was het aan elkaar groeien van India en Azi Edited by Krop
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...