Jump to content

Examens


AndereNaam
 Share

Recommended Posts

Njah, ik ben van mening dat ontspanning de beste manier van voorbereiden is...

Die overdosis theorie krijg je nu toch niet meer in je hoofd (als het er nog niet in zit)
Link to comment
Share on other sites

owjwel hor, vdaag nog ff 8 hfst gs2 leren cq lezen en dan komt t morge wel goed (hoop k dan)
woensdag en n stukkie donderdag 8 hfst ak leren en dan zit deze week dr op,
of njah na1 eik ook nog, maar die ken k laten vallen
dan eco, nja da zit wel snor, m&o idem, en dan wb1, tsja nja zeg k mar niks over :)
Link to comment
Share on other sites

Vandaag Frans voor VWO!
Bij mij ging het best geloof ik... de tijd was alleen erg krap, dat gold voor iedereen.

Oh en ik raad niemand aan om mee te doen aan nabesprekingen, das nix, word je alleen maar zenuwachtig van! Zo zei bij mij iedereen "Oh, ik had heel veel C en D!" terwijl ik maar 1x D had ingevuld...

maar tkomt amml wel goed. Alleen eco nie, maar dat mnu :):


ongeveer een 6,7 voor frans :): Edited by * Mlies *
Link to comment
Share on other sites

ik heb echt geen zin om direct na t examen mn cijfers al te gaan opzoeken op internet hoor :): maark ben dr klaar voor! en btw krop, t zijn 10 hoofdstukken gs2 :):
Link to comment
Share on other sites

red bull nergens voor nodig hor, moet je alleen mar vaker naar de wc huppelen :)

had vdaag sk1,2, ging best klote :) naja nagekeken en schijn minimaal een 4,8 te hebben, van al de antwoorden die k nog wist dan, die k nie wist konk nie nakijken (I) en dr kunnen nog 2 punten bijkomen door de normering maximaal, en dan maybe nog wa puntjes in antwoorden die k nie wist.. ach komt wel goed :)

alleen kvond wel lastig dat dr net buiten de gymzaal zo'n gek van de gemeente met zo'n blazer stond te herriemaken.. en was je draan gewend, zette ie m uit, lijer

mr suc6 ieder1 ja :) may the force be with you enzo
Link to comment
Share on other sites

'k vond sk1,2 eigelijk best makkelijk :) maar achteraf heb ik een paar dingetjes onderschat, maar ook weer wat overschat. Zo kom ik waarschijnlijk op een 6,2 ofzow, maar das meer dan genoeg :):
Link to comment
Share on other sites

Nederlands vonk echt kut :): maar met zo'n 25 punten, wat toch wel zou moeten kunnen ist n 4.8 tot 6.8 en met n 5.3 benk door, dust zal wel goed zitten :):
Link to comment
Share on other sites

natuurkunde dacht ik echt super gedaan te hebben, maar t viel ondanks een 6,7 wel tegen

en wat ik niet snap:
warom moeten die achtelijke lui nou de hele tijd stoer gaan staan doen met die kut brommers!
denken ze dat ze dan stoer zijn ofzo? Edited by Radoforce
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='May 24 2005, 17:37:25']Nederlands vonk echt kut :): maar met zo'n 25 punten, wat toch wel zou moeten kunnen ist n 4.8 tot 6.8 en met n 5.3 benk door, dust zal wel goed zitten :):
[right][snapback]70522[/snapback][/right]
[/quote]
Dat ga je halen hoor :)
De gemiddelde norm van vorige jaren is een 1,0
En dan heb je precies een 5,3 :P:

En misschien wil Rogaar ook wel ff meehelpen je
naar een voldoende te lootsen :P:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='May 24 2005, 17:37:25']maar met zo'n 25 punten, wat toch wel zou moeten kunnen ist n 4.8 tot 6.8 en met n 5.3 benk door, dust zal wel goed zitten :):
[right][snapback]70522[/snapback][/right]
[/quote]

hej, je zou toch nie nakijken op internet :P:
ik wel iig, heb voor gs tussen 5,4 en 7,4 dus da zit wel goed!!! Whoew!

[quote name='Radoforce' date='May 24 2005, 18:09:31']en wat ik niet snap:
warom moeten die achtelijke lui nou de hele tijd stoer gaan staan doen met die kut brommers!
denken ze dat ze dan stoer zijn ofzo?
[right][snapback]70525[/snapback][/right]
[/quote]

So h
Link to comment
Share on other sites

ik heb ook niet nagekeken, alleen ff gekeken hoeveel punten ik moet halen :):
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...