AndereNaam Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 Vandaag beginnen de examens! Voor de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketballer60 Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 ik heb 2 weekkies examen maar ik ben daarvan 4 dagen vrij en ik hoef maar voor 3 vakken te leren, en met de 1 ben ik nu al klaar dus zoveel moeite hoef ik nie te doen oowja Pa en Ma gefeliciteerd met jullie 25 jaar huwelijk..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 nouw, tis nog ff doorwerke heur morge natuurkunde, da moe makkelijk lukke, maar woensdag wiskunde ben benieuwd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 Njah, ik ben van mening dat ontspanning de beste manier van voorbereiden is... Die overdosis theorie krijg je nu toch niet meer in je hoofd (als het er nog niet in zit) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 owjwel hor, vdaag nog ff 8 hfst gs2 leren cq lezen en dan komt t morge wel goed (hoop k dan) woensdag en n stukkie donderdag 8 hfst ak leren en dan zit deze week dr op, of njah na1 eik ook nog, maar die ken k laten vallen dan eco, nja da zit wel snor, m&o idem, en dan wb1, tsja nja zeg k mar niks over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 Voorbereiding ging gewoon zwaar beroerd dus 'k hoop er nou 't beste van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
* Mlies * Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 (edited) Vandaag Frans voor VWO! Bij mij ging het best geloof ik... de tijd was alleen erg krap, dat gold voor iedereen. Oh en ik raad niemand aan om mee te doen aan nabesprekingen, das nix, word je alleen maar zenuwachtig van! Zo zei bij mij iedereen "Oh, ik had heel veel C en D!" terwijl ik maar 1x D had ingevuld... maar tkomt amml wel goed. Alleen eco nie, maar dat mnu ongeveer een 6,7 voor frans Edited May 23, 2005 by * Mlies * Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 ik heb echt geen zin om direct na t examen mn cijfers al te gaan opzoeken op internet hoor maark ben dr klaar voor! en btw krop, t zijn 10 hoofdstukken gs2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 idd, kijk je na op internet, en dan blijkt er geen hol van te kloppen maar 3 uur lang concentreren, heb je dan nog red bull oid nodig of lukt het wel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 neemk aan van wel kneemt wel mee iig, bak vrete drbij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 vandaag duits en eco. Waren beide erg simpel. Morgen Gs, maar eens aan beginnen, succes iedereen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 red bull nergens voor nodig hor, moet je alleen mar vaker naar de wc huppelen had vdaag sk1,2, ging best klote naja nagekeken en schijn minimaal een 4,8 te hebben, van al de antwoorden die k nog wist dan, die k nie wist konk nie nakijken en dr kunnen nog 2 punten bijkomen door de normering maximaal, en dan maybe nog wa puntjes in antwoorden die k nie wist.. ach komt wel goed alleen kvond wel lastig dat dr net buiten de gymzaal zo'n gek van de gemeente met zo'n blazer stond te herriemaken.. en was je draan gewend, zette ie m uit, lijer mr suc6 ieder1 ja may the force be with you enzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 'k vond sk1,2 eigelijk best makkelijk maar achteraf heb ik een paar dingetjes onderschat, maar ook weer wat overschat. Zo kom ik waarschijnlijk op een 6,2 ofzow, maar das meer dan genoeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted May 23, 2005 Report Share Posted May 23, 2005 @gudde: toen hadk er 2 gdaan, nu nog mar 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndereNaam Posted May 23, 2005 Author Report Share Posted May 23, 2005 Kga maar weer eens aan mun examenslaapje beginnen Morgen Nederlands.... moet toch lukken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 gs en ne vielen allebei nie tegen, zou k in principe gehaald moeten kunnen hebbe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 Natuurkunde, echt eitje! volgens internet tussen de 8 en 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 Nederlands vonk echt kut maar met zo'n 25 punten, wat toch wel zou moeten kunnen ist n 4.8 tot 6.8 en met n 5.3 benk door, dust zal wel goed zitten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 (edited) natuurkunde dacht ik echt super gedaan te hebben, maar t viel ondanks een 6,7 wel tegen en wat ik niet snap: warom moeten die achtelijke lui nou de hele tijd stoer gaan staan doen met die kut brommers! denken ze dat ze dan stoer zijn ofzo? Edited May 24, 2005 by Radoforce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvr. Lamp Posted May 24, 2005 Report Share Posted May 24, 2005 Zal ik jullie dan suc-6 wensen !.Good Luck.! Volgensmij gaan de examens nog redelijk bij iedereen.! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndereNaam Posted May 24, 2005 Author Report Share Posted May 24, 2005 [quote name='Gudde' date='May 24 2005, 17:37:25']Nederlands vonk echt kut maar met zo'n 25 punten, wat toch wel zou moeten kunnen ist n 4.8 tot 6.8 en met n 5.3 benk door, dust zal wel goed zitten [right][snapback]70522[/snapback][/right] [/quote] Dat ga je halen hoor De gemiddelde norm van vorige jaren is een 1,0 En dan heb je precies een 5,3 En misschien wil Rogaar ook wel ff meehelpen je naar een voldoende te lootsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
* Mlies * Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 [quote name='Gudde' date='May 24 2005, 17:37:25']maar met zo'n 25 punten, wat toch wel zou moeten kunnen ist n 4.8 tot 6.8 en met n 5.3 benk door, dust zal wel goed zitten [right][snapback]70522[/snapback][/right] [/quote] hej, je zou toch nie nakijken op internet ik wel iig, heb voor gs tussen 5,4 en 7,4 dus da zit wel goed!!! Whoew! [quote name='Radoforce' date='May 24 2005, 18:09:31']en wat ik niet snap: warom moeten die achtelijke lui nou de hele tijd stoer gaan staan doen met die kut brommers! denken ze dat ze dan stoer zijn ofzo? [right][snapback]70525[/snapback][/right] [/quote] So h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 die schakelbrommer was wel ernstig idd... was dat niet matthijs uit heukelem op z'n oranje rieju? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudde Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 ik heb ook niet nagekeken, alleen ff gekeken hoeveel punten ik moet halen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 wat zijn die wijven een stelletje zeikerds zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts