Jump to content

Vakantiewerk/Bijbaantje


Krop
 Share

Recommended Posts

ik werk dus in een kas met rozen... heb ik vorig jaar ook gedaan, dus dat zal het deze zomer ook wel worden... Wel een beetje warm, maarjah.. das ook weer niet zo erg. Ik hoef meestal alleen 's ochtends te werken, en als ik wil kan ik 's middags komen. En bij een tropenrooster ben je idd vroeger klaar met werken omdat je vroeg begint... das ook wel lekker..

Misschien dat ik kijk ofter nog wat anders te doen is... denk het niet....
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Tip voor mensen tussen de 12 en 16:

check [url="http://www.promaco.nl"]www.promaco.nl[/url].

Op deze site kun je je inschrijven voor bessenplukken in Kedichem! Das niet zover rijden als je in Leerdam/Asperen woont, en misschien dat er voor de anderen een busje rijdt ofzo. Succes ermee!
Link to comment
Share on other sites

btw, VSI is gaar :):
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Blufflovergirl' date='Apr 25 2005, 13:17:58']zucht en ik heb nog steeds nix!! :( kep al geprobeerd ze motte me neij :p
[right][snapback]66843[/snapback][/right]
[/quote]

haha, kom je ook bij de mac werke :p zijn ze zo wanhopig, daar nemen ze echt iedereen aan :p
Link to comment
Share on other sites

daar gaatk ut na de vakantie ook maar es probere denk :):
Link to comment
Share on other sites

nou da hek gedaan, maar ze moesten me niet :)
voor de zaterdag zaten ze al himml vol zeide ze
voor de zondag zochten ze nog wel dringend mensen, miss datk da ga doen dan, mja wanneer moetk dan huiswerk doen, want da doetk toch nie op zaterdag :s
Link to comment
Share on other sites

hehe :):

mjah je kan ook bij de VSI gaan werke via t uitzendbureau :):
dan word nog gezellig daar :o
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ik ga bij de baas van mn ouders werken.. beetje administratief werk en ook gewoon meehelpen in de schuur met de bloemen enzo... en dan de laatste paar weken weer in de rozen en op zaterdag ook in de rozen... en dan heb ik natuurlijk de kranten nog en het oppassen.. t komt wel goed denk ik zo...:p
Link to comment
Share on other sites

[I] Ieder1 zou wel een vakantiebaantju wille, al1 j moe er wel aan komen, als j er 1 heb moe je blij zijn, want er zijn er gnoeg die wel een vakantiebaantje wille, maar die ze nie kunne krijgen.
Link to comment
Share on other sites

als je dr echt 1 wil hebben en echt hard opzoek gaat vind je dr wel 1 hoor..
Link to comment
Share on other sites

nou... hier in de buurt hoef je niet zoveel te zoeken hoor voor werk.. want hier heb je natuurlijk allemaal kassen.... maar in L'dam en omstreken heb je toch veel boomgaarden? is daar geen werk ofzo? ik weet t niet....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...