Jump to content

Vakantiewerk/Bijbaantje


Krop
 Share

Recommended Posts

Aangezien ik waarschijnlijk de komende vakantie op m'n werkadres niet zoveel te werken zou hebben, wil ik vragen of iemand misschien nog een leuk baantje weet.
Of zeg anders wat je zelf voor baantje heb ofzo, misschien dat ik en waarschijnlijk ook anderen er wel ideeen mee opdoen.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hier in klein westland is vaak wel werk te vinden denk ik :)

Maja, dat houd in dat je wel met die vrolijke pont moet, en dan sta je de hele dag planten weg te snijden, of ze te poten, of ze te hoezen en het kan best warm worden in een kas. Als j't nog nooit gedaan hebt moet je ook ff ingewerkt worden (das overal wel denk ik) en 't is allemaal fysiek werk.

Aan de andere kant zit je meestal wel ruim boven het minimumloon. Ik hoef niet 5 dagen in de week, maar 3 ofzow, hooguit 4. Met tropenrooster begin je vroeg, maar dan hou je ook nog een middag over om lekker naar het strand te gaan en anders ben je ook wel voor 4en klaar. Zo gaat 't bij een hoop (chrysanten)kassen geloof ik wel. En wat ook relax is, je zit niet vast aan een hoeveelheid uren dat je moet werken.

Mgoed, nieuwland ligt wel een endje uit de buurt, maar voor anderen ist misschien een id.
Link to comment
Share on other sites

goed dat je t topic ff aanmaakt :): vmiddag maar ff mn glasfabriek papiertje inleveren bij t uitzendbureau..
Link to comment
Share on other sites

Ik heb afgelopen zomer op school gewerkt, met het interne boekenfonds.. Ik kom daar nu automatisch weer bij, aangezien 'k d'r vorig jaar ook was.. Maar verder is 't best moeilijk om erbij te komen, omdat kinderen van personeel enzo voorgaan... Maar 't is wel dik gezellig en 't verdiende best goed voor een (toen nog) 14-jarig meisje :p
Link to comment
Share on other sites

Ik moet nog even kijken of mijn supermarktbaantje genoeg opbrengt op het moment dat ik mijn examen gehaald heb, en dus veel wil werken

anders ga ik gewoon nog paar maanden bij Bron of Balast Nedam werken denk ik...
Link to comment
Share on other sites

Ik blijf van de zomer bij de Coop werken > Kassa & Vakken vullen.

In 2003 heb ik in Huis ter Leede schoongemaakt, je kunt daar ook in de huishouding (= koffie rondbrengen enzo) of in de keuken werken. Misschien idee voor Mayow?

En in 2002 heb ik in Beesd in 'n kas gewerkt. Als je dat met vrienden doet is het best te doen.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mvr. Lamp' date='Mar 30 2005, 07:06 PM']
In 2003 heb ik in Huis ter Leede schoongemaakt, je kunt daar ook in de huishouding (= koffie rondbrengen enzo) of in de keuken werken. Misschien idee voor Mayow?


[right][snapback]63086[/snapback][/right]
[/quote]

moet je daar geen 15 voor zijn?
Link to comment
Share on other sites

als 14/15 jarige kun je in de kassen werken.

das alleen wel rotwerk, maar goed.

maar goed, ik werk dus bij de melkboer, op vrijdag en zaterdag.
en helaas zijn er maar weinig melkboeren, maar in Leerdam rijdt er een, misschien dat je dat kunt proberen, is leuk werk.

hm misschien is dat Huis Ter Leede ook wel een idee..

moet toch wat doen in de zomer.
Link to comment
Share on other sites

kwerk bij hamberg kids, van de zomer mag k fulltime komen dus das wel rlx :):
misschien zijn dr nog mensen nodig in andere winkels in leerdam? of bij een eethut? serveren/afwassen ofzo..
pff ik weet verder ook niet zo goed, tis wel makkelijker iets te vinden als je 16 bent, vorig jaar wilde ze me bijna nergens hebben omdat je te jong bent..  succes iig amaal :)
Link to comment
Share on other sites

mjah onder de 16 ben je te jong, bove de 18 vinde vele winkels je weer net te oud :): (om nieuw aan te nemen dan)
Link to comment
Share on other sites

ja pcies.. en das nie leuk ofzo :):
Link to comment
Share on other sites

Ik werk bij Face The Public, das zo'n promotiebedrijf, en dan kan je elke zaterdag in de binnenstad van een grote stad samples uitdelen of dingen aan gaan smeren aan mensen :):
T best leuk om te doen, en het verdiend ook erg aardig :):
En je hoeft niet per se elke zaterdag te werken, das ook wel fijn...
Link to comment
Share on other sites

[quote name='~mayow~' date='Mar 31 2005, 06:31 PM'][quote name='Mvr. Lamp' date='Mar 30 2005, 07:06 PM']

In 2003 heb ik in Huis ter Leede schoongemaakt, je kunt daar ook in de huishouding (= koffie rondbrengen enzo) of in de keuken werken. Misschien idee voor Mayow?


[right][snapback]63086[/snapback][/right]
[/quote]

moet je daar geen 15 voor zijn?
[right][snapback]63198[/snapback][/right]
[/quote]

kwit nie, volgens mij was ik 15 jah... kzou et ff gaan vragen! Misschien kan het wel!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...