Jump to content

Mag er een islamitische partij in de politiek?


HiP
 Share

Recommended Posts

Misschien heb je er wel gelijk in dat niet alle 'echte' Nederlanders goed Nederlands praten, maar buitenlanders praten gewoon vaak hun eigen taal en dat vind ik asociaal. Ze wonen nu in Nederland dus dan moeten ze zich maar aanpassen ook. En van die partij...nee...Dat doen ze iig maar in eigen land (zoals iemand al had gezegd)
Link to comment
Share on other sites

Dat zijn foutjes zoals de beste geleerden die ook wel een maken... maar de meeste allochtonen spreken gebrekkig nederlands, en als je dan ook nog een partij hebt die voor hun rechten enzo opkomt, dan hoeven ze helemaal niks meer te zeggen (want die partij doet het) en leren ze 't nederlands al helemaal niet, krijg je alleen maar... ik krijg nog geld, in niet begrijp en kunnen ze lekker oost-indisch doof doen, dus allemaal verplicht nederlands leren zodat je er vanuit kan gaan dat ze begrijpen wat je zegt en dat ze ook nog fastoenlijk terug kunnen praten en dat walla-taaltje lekker thuis kunnen gebruiken

zow, moest er ook ff uit :p (ook niks persoonlijk btw)
Link to comment
Share on other sites

watn onzin over dat spreken amml joh :):

dr zijn echt zat "allochtonen" die beter ABN praten dan mij hoor :):
(en astrid waag t niet om me te gaan verbeteren :o das n familie-tik ofnie?)

maarja er zijn nou eenmaal vele moslims hier in Nederland en vele van hen zijn ook nog eens Nederlander, dus dan is het toch vrij terecht dat ze net als de Christenen ook een eigen partij op mogen richten.. zo houden we het nou eenmaal democratisch h
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...