Jump to content

Theo van Gogh vermoord


Jos
 Share

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is weer een MAROKAAN
Natuurlijk zonder BAAN
Die niet INTERGREERT
Maar wel INTIMIDEERT
hij wil de taal niet LEREN
maar wel blijven PROFITEREN
ons kabinet zegt ga je GANG
en een eerlijk iemand leeft niet LANG
en de moslims gaan maar door met MOORDEN
en de politiek heeft weer geen WOORDEN
Doe de grenzen nu maar weer TOE
wan we zijn die moslim moorden MOE
Link to comment
Share on other sites

[quote name='D-Eye' date='Nov 2 2004, 09:31 PM']Het is weer een MAROKAAN
Natuurlijk zonder BAAN
Die niet INTERGREERT
Maar wel INTIMIDEERT
hij wil de taal niet LEREN
maar wel blijven PROFITEREN
ons kabinet zegt ga je GANG
en een eerlijk iemand leeft niet LANG
en de moslims gaan maar door met MOORDEN
en de politiek heeft weer geen WOORDEN
Doe de grenzen nu maar weer TOE
wan we zijn die moslim moorden MOE
[right][snapback]47423[/snapback][/right]
[/quote]

Kreegk net ook op MSN..
Link to comment
Share on other sites

[quote]mar in Marokko schieten ze mekaar tenminste nie af :)[/quote]

Ow jawel hoor, al die eermoorden daaro. Gebeurt daar echt wel. Of ze moeten ondertussen wat meer van deze tijd zijn geworden. Edited by Negno
Link to comment
Share on other sites

(Ik weet niet of ik de quote goed heb gedaan, hopelijk krijg ik uitleg om het beter te doen... :d )

[quote]Als de goede Moslims nou eens zelf in actie komen. Straks wordt de Islam door iedereen verrot gescholden (niet helemaal onbegrijpelijk, ook niet helemaal terecht). Laat de Nederlandse moslimgemeenschap nu eens de bek opentrekken en zeggen dat zij zich hier niet mee willen associeren. Dat trekt iig een hoop gezeik weg.
[/quote]
> t was dus een uitspraak van Krop

Ik denk idd dat dit HEEL HARD NODIG IS > en dat moeten ze niet duidelijk maken aan Nederlanders, maar aan die 'jongelui' die zo graag terroristje proberen te zijn in Nederland, en weerloze mensen neerschieten, neersteken, verjagen uit eigen huis, en van de straten jagen, omdat ze eigenlijk alleen maar een soort haantjes gedrag vertonen.
Als je in Nederland woont, en het Ned. paspoort hebt > probeer dan ook een Nederlander te zijn... Edited by 7
Link to comment
Share on other sites

[img]http://foim.cactusmobile.com/~remco/theo/picKLE-cache/pictures/fotovangogh_640.jpg[/img]

Vandaag op SBS was er even een moment dat het lichaam inclusief het mes er nog in op de tv te zien was. is best wel vreemd. Maar je kon het al afleiden vanaf het tentvormige doek
Link to comment
Share on other sites

ja dat msn :s
een kruisje voor je naam was ook daarvoor ofnie :s
en k kreeg ook al iets met 9/11 en 11/2
naja goed
discussie is iig aangewakkerd, t is alleen afschuwelijk dat de moord op theo van gogh daarvoor nodig was

vandaag Gerrie Kneteman ook nog eens dood :'( groot sportheld is weg, te vroeg, 53 jaar

en vannacht nog dat gezeik om de machtigste man op aarde

maar dat heb hier verder niets mee te maken
Link to comment
Share on other sites

Dit las ik ergens anders weer op t internet. Weet niet meer waar.

[quote]Theo is dood 911 dagen na Pim. 9 11 is de amerikaanse datum voor 11 september.911 is ook het alarmnummer van amerika.In nederland 112. De datum van vandaag is 2 november in amerikaans 11 2.[/quote]

Wel apart als je het zo leest. Maar het klopt wel :s
Link to comment
Share on other sites

De dader was lid van een extremistische moslimorganisatie.. de AIVD wist er van maar deed er niets aan, dan zouden we daar maar eens moeten beginnen met veranderingen lijkt mij.. (Zoals Ali B ons al eerder heeft verteld..)
Link to comment
Share on other sites

Daar houd het niet op ben ik bang, ze moeten hier gewoon gaan optreden zoals in Spanje, daar zijn ze nog echt bang voor de politie want die trimmen je zo met een stokkie (van 50 cm) in elkaar!
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Nov 3 2004, 07:05 AM']De dader was lid van een extremistische moslimorganisatie.. de AIVD wist er van maar deed er niets aan, dan zouden we daar maar eens moeten beginnen met veranderingen lijkt mij.. (Zoals Ali B ons al eerder heeft verteld..)
[right][snapback]47440[/snapback][/right]
[/quote]

Tis tog ook zo dat hij niet op de lijst van de AIVD stond om hem in de gaten te houden?
Dta vink ook krom.. ze weten dat hij bij zo'n extremistische moslimorganistie zit niet ze houden hem niet in de gaten net zoals die 150 andere...
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Loof' date='Nov 3 2004, 10:30 AM'][quote name='Gudde' date='Nov 3 2004, 07:05 AM']De dader was lid van een extremistische moslimorganisatie.. de AIVD wist er van maar deed er niets aan, dan zouden we daar maar eens moeten beginnen met veranderingen lijkt mij.. (Zoals Ali B ons al eerder heeft verteld..)
[right][snapback]47440[/snapback][/right]
[/quote]

Tis tog ook zo dat hij niet op de lijst van de AIVD stond om hem in de gaten te houden?
Dta vink ook krom.. ze weten dat hij bij zo'n extremistische moslimorganistie zit niet ze houden hem niet in de gaten net zoals die 150 andere...
[right][snapback]47447[/snapback][/right]
[/quote]

@Loof: Hij was g
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Keezy' date='Nov 3 2004, 02:53 PM'][url="http://images.fok.nl/upload/041103_272_gogh-afgeslacht.gif"]Schokkend! Van Gogh met 2 messen in zijn lijf [/url]

Te zien is dat er aan het onderste mes een briefje vastzit
[/quote]
GSM foto zeker? :s
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Racooligan' date='Nov 3 2004, 02:53 PM'][quote name='Loof' date='Nov 3 2004, 10:30 AM'][quote name='Gudde' date='Nov 3 2004, 07:05 AM']De dader was lid van een extremistische moslimorganisatie.. de AIVD wist er van maar deed er niets aan, dan zouden we daar maar eens moeten beginnen met veranderingen lijkt mij.. (Zoals Ali B ons al eerder heeft verteld..)
[right][snapback]47440[/snapback][/right]
[/quote]

Tis tog ook zo dat hij niet op de lijst van de AIVD stond om hem in de gaten te houden?
Dta vink ook krom.. ze weten dat hij bij zo'n extremistische moslimorganistie zit niet ze houden hem niet in de gaten net zoals die 150 andere...
[right][snapback]47447[/snapback][/right]
[/quote]

@Loof: Hij was g
Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet hoor, maar gisteren heb ik even barend en van dorp gekeken en daar zat Ali B dus ook. Wat hij daar zei had hij wel gelijk in. Je moet die kerel wel van de rest onderscheiden. Het was een extremist, net zoals bij fortuyn...dat was ook een extremist. door volkert ga je toch ook niet iedereen die van dieren houdt uitschelden of haten ofzo.

Toen dat herrie moment op de dam liep er ook een kerel met een bord waarop stond: er wordt niet gemoord in naam van MIJN islam.

Dat geeft toch wel even aan dat het een enkeling is die niet zoiets flikt voor de hele gemeenschap.

Om heel eerlijk te zijn zou ik deze actie wel makkelijk aangrijpen als argument om steeds meer een hekel te krijgen aan die mafkezen, maar ik kan nog wel een beetje realistisch nadenken.
Link to comment
Share on other sites

Ali B is un TV-gek hij wil gwoon overal op tv komuh!!

en dat bordje van op de Dam da vink opzich best nog wel triest!!
ik ga tog ook geen bordje maken van zowiets als "Niemand mag Jezus Christus zegge als scheldwoord!!!" das tog utzeflde idee!!
Link to comment
Share on other sites

Ali B is een beste kel en die wordt nu overal uitgenodigd omdat hij "hot" is nu en een marrokaan, met uitgesproken mening, dus komt ie overal.. en dat ie overal komt wil nog nie zeggen dat ie een slechte mening heb ofzo, hij komt egt wel voor zn mening uit en vink wel goed

en da bordje op de Dam is nie triest, en is heel ander idee dan iets over Jezus Christus... hij zegt dat er niet gemoord wordt in de naam van ZIJN Islam, oftewel, hij distantieert zich als Islamiet van deze daad, wat ik heel goed vindt, laat ie zien dat dr ook best goeie Islamieten zijn die hier niets mee te maken hebben...

je moet dan indd ook niet Islamieten en/of Marrokanen de schuld geven van deze misdaad, maar extremisten, d
Link to comment
Share on other sites

nou mensen we zijn ook al voorbij gekomen op cnn! is toch niet normaal!

[url="http://edition.cnn.com/2004/WORLD/europe/11/03/netherlands.filmmaker/index.html"]http://edition.cnn.com/2004/WORLD/europe/1...aker/index.html[/url]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...