Jump to content

[ipb2] Aanpassingen? Ideen?


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Alle moderators zijn terug op hun plek (op aantal huiswerkers na)

Ranks zijn aangepast naar:
[attachment=758:attachment]

Ik hoop dat jullie hier tevreden mee zijn :) (ja HiP ook jouw rank zou in orde moeten zijn :p )

Ps. Moderator requests kan je mailen (niet posten hier dus!)
Link to comment
Share on other sites

Aangepast: de "Search" function staat nu op de makkelijke modus, voor de advanced klik je op "More Options". Dit zoekt veel makkelijker.
Link to comment
Share on other sites

Sorry :p

Het ging om dit stuk van Lars :)

[quote]njah aan de ene kant benk t wel met Krop eens, warnings worden minder serieus genomen dan... maar tis ook wel zo dat t nu wel lang duurde voor Bas een warning kreeg, nu lijkt me dat dr sneller warnings uitgedeeld kunnen worden.. maja, als je gwoon warnings geeft, en bij goed gedrag ze weghaalt, heb da een bter effect dan elke maand, want dan geef je ze indd gwoon steeds herkansingen, dan houden ze zich gwoon ff in ipv ze zich egt bter gaan gedragen, lijkt me dan...

naja, je kan ff zien hoe t loopt.. zien of warnings serieus worden genomen nu nog... zo niet, gwoon die mod weghalen lijkt me, en de warnings alleen weghalen bij goed gedrag denk, of niet weghalen Edited by Retrail
Link to comment
Share on other sites

Modifcation toegevoegd: Arcade
Speel de spellen en word Champion, of doe mee met een tournement! Echt gaaf!!!
Link to comment
Share on other sites

Modifcation toegevoegd: Gebruikers browser icoon voor de naam op forum index.
Laat zien welke browser je gebruikt.
Link to comment
Share on other sites

Modifcation toegevoegd: Usergroup on index
Laat zien wat de kleuren van een gebruikersnaam betekenen en zijn meteen een link om te zien wie er in die groep zitten.
Link to comment
Share on other sites

Modifcation toegevoegd: Who Downloaded
Wie heeft een bestand gedownload? En hoevaak? (werkt alleen bij nieuw gedownloade dingen!)
Link to comment
Share on other sites

Modicatie toegevoegd: Favorite Topics
Markeer je favoriete topic met het [img]http://forum.pc-freakz.com/style_images/1/favtopic_off.gif[/img]je :)

Tip: Klik er niet te veel per keer aan en nadat je er een stel aan geklikt hebt moet je wel ergens heen surfen op het forum om het op te slaan :)
Link to comment
Share on other sites

Modicatie toegevoegd: Jukebox (rechtsboven te vinden, naast ARCADE)
Zoals de naam al zegt, een jukebox. Alle radio zenders van de Music afdeling zijn er in opgenomen, en momenteel draait ook Hitzone 29. De music afdeling komt hierbij in de loop van de week te vervallen...

Tip: Donateurs, download de hele cd inclusief covers! - kijk in de donateur afdeling :)
Link to comment
Share on other sites

Moet het wel mogelijk zijn 8-) Zolang ik dr geen script voor heb, hebben we het nie want ik ga het niet zelf maken :) Maar als ik zoiets voorbij zie komen zal het even checken :)
Link to comment
Share on other sites

@ Reacties m.b.t. warnings,

k las in een of ander roestig brommer topic dat er is besloten om de warnings niet te resetten. Ok
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
[quote name='HiP' date='Oct 21 2004, 06:18 PM']mss iets dat je kunt replyen in de agenda? (op gebeurtenissen dus)
[right][snapback]45911[/snapback][/right]
[/quote]


[quote name='PC-fre@k' date='Oct 22 2004, 09:02 AM']Moet het wel mogelijk zijn 8-) Zolang ik dr geen script voor heb, hebben we het nie want ik ga het niet zelf maken :) Maar als ik zoiets voorbij zie komen zal het even checken :)
[right][snapback]45960[/snapback][/right]
[/quote]


Die optie is er dus sinds 2 weken ofzo :) (je vroeg het alleen ergens anders recent nog een keer... maar nu is het er dus)
Link to comment
Share on other sites

[quote]Modifcation toegevoegd: Who Downloaded
Wie heeft een bestand gedownload? En hoevaak? (werkt alleen bij nieuw gedownloade dingen!) [/quote]
komt die ook weer?
Link to comment
Share on other sites

Nee, ik herinner me dat deze mod erg veen ruimte in nam om van iedereen dr naam te noteren in het log bestand. Ik wil het wel overwegen, ik zal er even naar kijken en hoe source in elkaar steekt :)

En wie weet staat ie er straks al op :)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...