Jump to content

[ipb2] Aanpassingen? Ideen?


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

We zijn nog volop bezig met de mods (aanpassingen aan de werking van het forum) toe te voegen.

Maar wil jij nou echt iets anders zien (bijv. kleur van je usergroup) maak dan een post en discusseer er over :) Jullie (met name de donateurs!!!) bepalen wat er gaat gebeuren.

Ik zal alvast zeggen, de oude shoutbox kan niet op IPB2... Daar zullen we het mee moeten doen :p

Een paar mods op de planning:

Kenka 2.0 (vecht tegen een andere member)
ArmySystem (Vecht tegen een andere member)
Munjpets (je eigen huisdier(en))
Gastenboek (voor elke gebruiker 1)
Wie download welke bijlage?
Arcade (speel online games tegen elkaar)
Garage (post jouw scooter/brommer)
Topic bekeken geschiedenis
Polls met meerdere keuzes
Markeer jouw favoriete topics
En nog veel meer kleine dingen... (+/- 35 totaal) :)

Post AUB je opmerkingen/ide
Link to comment
Share on other sites

[quote name='SB']The error returned was:
Flood control is enabled on this board, please wait 5 seconds before replying or posting a new topic[/quote]


super onhandig die flood control >_<
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Oct 9 2004, 08:15 PM']Als je een poll bouw, kun je zelf niet meer voten.... mss is dat te veranderen?
[right][snapback]44501[/snapback][/right]
[/quote]

Is te veranderen, maar zo is het wel eerlijker...

[quote name='HiP' date='Oct 9 2004, 08:34 PM']als je een URL in de SB zet, wordt het geen link, maar dat zal wel komen omdat de BBcode uit staat..
[right][snapback]44506[/snapback][/right]
[/quote]

html + BBcode is uit ja. Mede omdat ik niet all BBcodes daar gebruikt wil zijn ja...

[quote name='HiP' date='Oct 9 2004, 08:36 PM'][quote name='SB']The error returned was:
Flood control is enabled on this board, please wait 5 seconds before replying or posting a new topic[/quote]

super onhandig die flood control >_<
[right][snapback]44507[/snapback][/right]
[/quote]

Dit is tegen spammers, en ik denk toch dat 5 sec in de meeste gevallen wel te overzien moet zijn :)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Oct 9 2004, 10:58 PM'][quote name='HiP' date='Oct 9 2004, 08:15 PM']Als je een poll bouw, kun je zelf niet meer voten.... mss is dat te veranderen?
[right][snapback]44501[/snapback][/right]
[/quote]

Is te veranderen, maar zo is het wel eerlijker...[/quote]

als je nou bijv. vraagt hoeveel mensen ergens heen gaan en je gaat zelf ook.. ist handig dat je zelf ook kan voten :p

en dat is bij ong. alles denk ik dat als iemand een poll maakt hij het toch ook leuk vind om z'n eigen mening te kunnen geven
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Oct 9 2004, 10:58 PM'][quote name='HiP' date='Oct 9 2004, 08:15 PM']Als je een poll bouw, kun je zelf niet meer voten.... mss is dat te veranderen?
[right][snapback]44501[/snapback][/right]
[/quote]

Is te veranderen, maar zo is het wel eerlijker...

[quote name='HiP' date='Oct 9 2004, 08:34 PM']als je een URL in de SB zet, wordt het geen link, maar dat zal wel komen omdat de BBcode uit staat..
[right][snapback]44506[/snapback][/right]
[/quote]

html + BBcode is uit ja. Mede omdat ik niet all BBcodes daar gebruikt wil zijn ja...

[quote name='HiP' date='Oct 9 2004, 08:36 PM'][quote name='SB']The error returned was:
Flood control is enabled on this board, please wait 5 seconds before replying or posting a new topic[/quote]

super onhandig die flood control >_<
[right][snapback]44507[/snapback][/right]
[/quote]

Dit is tegen spammers, en ik denk toch dat 5 sec in de meeste gevallen wel te overzien moet zijn :)
[right][snapback]44525[/snapback][/right]
[/quote]

helemaal met mark eens!

en de garage: is nie alleen voor brommers en scooters, maar ook voor formule1 en andere race dingen. en auto / motor / vrachtwagen related
Link to comment
Share on other sites

@ Mark is nu 100*100 & Eigen vote op POLL is weer aan...

@ Herman, garage mod. HOe kan jij nou zeggen waar die voor is? Ik denk zelfs dat jij er niet eens was toen we die hadden... Hij werkt niet zo, en is ook niet zo bedoelt. Je post het voertuig dat jij in je bezit hebt (in een appart systeem) en meld wat je er aan veranderd hebt. Etc..

ff voor de duidelijkheid herman, het gaat om een MODs, Modifications, aanpassingen. Dus niet om een forum/subforum oid...
Link to comment
Share on other sites

alles weer in het nederlands veranderen?

stond wel vetter :D:

en elke week of maand een poll houden van wat het beste muzieknummer die maand was en dan iedereen die wil late stemme

is maar een idtje hoor :angel-not:
Link to comment
Share on other sites

rar, xls, pub, mdb zijn nu toegestaan :)
Link to comment
Share on other sites

Fast reply aan in alle forums.
Link to comment
Share on other sites

Mod toegevoegd: Gasten kunnen geen bijlages downloaden.
Link to comment
Share on other sites

Mod toegevoegd: Automatisch verwijderen van warnings op de 1ste van de maand.
Link to comment
Share on other sites

Mod toegevoegd: Mr. Thank You, klik op Thanks (onderaan rechts) om iemand te bedanken voor zijn topic. (dus de maker van het topic bedank je)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Oct 11 2004, 09:41 PM']Mod toegevoegd: Automatisch verwijderen van warnings op de 1ste van de maand.
[right][snapback]44835[/snapback][/right]
[/quote]

lijkt me niet goed, slecht gedrag wordt nu eenmaal gevolgd door consequenties en je hebt dan nog 9x herkansingen.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Oct 11 2004, 11:02 PM'][quote name='PC-fre@k' date='Oct 11 2004, 09:41 PM']Mod toegevoegd: Automatisch verwijderen van warnings op de 1ste van de maand.
[right][snapback]44835[/snapback][/right]
[/quote]

lijkt me niet goed, slecht gedrag wordt nu eenmaal gevolgd door consequenties en je hebt dan nog 9x herkansingen.
[right][snapback]44848[/snapback][/right]
[/quote]

nu geven we niet zoveel warnings, maar nu we het elke maand zouden resetten wil ik het geven van warnings versoepelen. Dus als iemand iets niet goed doet > warning. Anders verslapt het en leren ze nog niks :s (denk aan bas...)

------------------------

Mod toegevoegd: Guestbook, elke member heeft bij zijn CARD een gastenboek. De gebruiker beheerd dit zelf, samen met de SMOD's & Admins.
Link to comment
Share on other sites

Gefixt:
blokkeer CAPS in titel > UIT
blokkeer meerdere !!!/??? > UIT

PS. Misbruik word gestraft ofcourse
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Oct 11 2004, 11:54 PM'][quote name='Krop' date='Oct 11 2004, 11:02 PM'][quote name='PC-fre@k' date='Oct 11 2004, 09:41 PM']Mod toegevoegd: Automatisch verwijderen van warnings op de 1ste van de maand.
[right][snapback]44835[/snapback][/right]
[/quote]

lijkt me niet goed, slecht gedrag wordt nu eenmaal gevolgd door consequenties en je hebt dan nog 9x herkansingen.
[right][snapback]44848[/snapback][/right]
[/quote]

nu geven we niet zoveel warnings, maar nu we het elke maand zouden resetten wil ik het geven van warnings versoepelen. Dus als iemand iets niet goed doet > warning. Anders verslapt het en leren ze nog niks :s (denk aan bas...)
[right][snapback]44852[/snapback][/right]
[/quote]
njah aan de ene kant benk t wel met Krop eens, warnings worden minder serieus genomen dan... maar tis ook wel zo dat t nu wel lang duurde voor Bas een warning kreeg, nu lijkt me dat dr sneller warnings uitgedeeld kunnen worden.. maja, als je gwoon warnings geeft, en bij goed gedrag ze weghaalt, heb da een bter effect dan elke maand, want dan geef je ze indd gwoon steeds herkansingen, dan houden ze zich gwoon ff in ipv ze zich egt bter gaan gedragen, lijkt me dan...

naja, je kan ff zien hoe t loopt.. zien of warnings serieus worden genomen nu nog... zo niet, gwoon die mod weghalen lijkt me, en de warnings alleen weghalen bij goed gedrag denk, of niet weghalen :):
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Letzlo' date='Oct 12 2004, 11:41 AM'][quote name='PC-fre@k' date='Oct 11 2004, 11:54 PM'][quote name='Krop' date='Oct 11 2004, 11:02 PM'][quote name='PC-fre@k' date='Oct 11 2004, 09:41 PM']Mod toegevoegd: Automatisch verwijderen van warnings op de 1ste van de maand.
[right][snapback]44835[/snapback][/right]
[/quote]

lijkt me niet goed, slecht gedrag wordt nu eenmaal gevolgd door consequenties en je hebt dan nog 9x herkansingen.
[right][snapback]44848[/snapback][/right]
[/quote]

nu geven we niet zoveel warnings, maar nu we het elke maand zouden resetten wil ik het geven van warnings versoepelen. Dus als iemand iets niet goed doet > warning. Anders verslapt het en leren ze nog niks :s (denk aan bas...)
[right][snapback]44852[/snapback][/right]
[/quote]
njah aan de ene kant benk t wel met Krop eens, warnings worden minder serieus genomen dan... maar tis ook wel zo dat t nu wel lang duurde voor Bas een warning kreeg, nu lijkt me dat dr sneller warnings uitgedeeld kunnen worden.. maja, als je gwoon warnings geeft, en bij goed gedrag ze weghaalt, heb da een bter effect dan elke maand, want dan geef je ze indd gwoon steeds herkansingen, dan houden ze zich gwoon ff in ipv ze zich egt bter gaan gedragen, lijkt me dan...

naja, je kan ff zien hoe t loopt.. zien of warnings serieus worden genomen nu nog... zo niet, gwoon die mod weghalen lijkt me, en de warnings alleen weghalen bij goed gedrag denk, of niet weghalen :):
[right][snapback]44872[/snapback][/right]
[/quote]

Daar ben ik het helemaal mee eens (Y) Dus sluit ik me er ook bij aan  (Yes)
Link to comment
Share on other sites

@ Ruben, en wat ondersteun je pcies? Je quote namelijk alles...

Emoticons toegevoegd: +/- 75 nieuwe emoticons!!! (ook de emo's die weergegeven zijn bij het posten zijn veranderd - de snelle lijst zeg maar)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...