Jump to content

De ideale vriendin


HiP
 Share

Recommended Posts

@ Racooligan

Ik denk dat je dan met te veel dingen rekening houdt. Er kan ons van alles gebeuren, maar ik ga echt niet denken van vliegt dat vliegtuig niet recht op ons af? Stort het dak niet in? Je gaat er vanuit dat het gaat zoals jij graag wilt. Je gaat er normaal gezien dus niet over zitten brainstormen wat er gaat gebeuren, want het zou niet gaan gebeuren.

Ik vind het wat anders als al een aanleiding zou zijn. Bijv als er al 4 aanslagen zijn gepleegd bij steden met een glasfabriek in nederland. Dan kan ik me gaan bedenken, hey wij hebben dr ook een. Wat zou er kunnen gebeuren, en wat als het gebeurd, wat doe ik dan?

Maar over het gewone leven moeten we niet zo diep gaan zitte denken vind ik. Dan kan je namelijk niks doen, en ook weer niet niks doen. Want alles kan... Maar dat is er niet..

Eigenlijk heel simpel vind ik.
Trouwens je noemde een keer ergus iets over een week wat als het uit is. Dat is inmiddels pas 25 dagen, dus zonde van het nadenken van jou daarover :p
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

njah ik snap eik ook niet dat je na n week al zo zielsveel van iemand kan houden :): dan heb je het echte houden van nog nooit meegemaakt benk bang..
Link to comment
Share on other sites

@ Gudde, waar is dit een reactie op? Ik kan het ff niet meer volgen. Er staat namelijk geen houden van int hele topic d8 ik...
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Oct 6 2004, 08:11 AM'] En ja marlies, uiteindelijk komt het er op neer dat ik toch iemand ben tegengekomen op een toch wel zeer magische wijze (wat niet iedereen weet - dus houd je commentaar maar voor je :P: ) en ik zeker weet dat er niet meer idealen rondlopen... En ja je zal zeggen dat dr vast wel meer mensen aan die "eisen" voldoen. Ja dat is zo, maar die hebben "het" gewoon niet. En ik ken iemand die heeft dat wel :) :wub: Astrid (L) [/quote]
denk dat gudde daarop doelt..
Link to comment
Share on other sites

ja kweet ook nie, t kwam ff in me op :):
Link to comment
Share on other sites

[quote]liefde maakt blind zegge ze weleens...

maar as je je ogen dan weer ope doet ken je  schrikken
[/quote]

Renate ckerz  :angel-not:

[quote]ik kan Racooligan enigzins wel begrijpen [/quote]

je gaat rare dinge doen en zegge as je verliefd ben, en da zeg ik uit ervaring :'(

:wub: natas khou van je :wub:
Link to comment
Share on other sites

Dan gebeurt er niks totdat er wat gebeurt, want het kan zomaar over zijn (van 1 kant dan, anders is er geen probleem natuurlijk :)).

Nou is aan iedereen zelf de keuze of je daar rekening mee gaat houden of niet, maar het kan zomaar gebeuren, zonder voorteken of wat dan ook. :s

En liefde maakt blind: dat kan eigelijk best wel gevaarlijk zijn volgens mij :p [quote]maar as je je ogen dan weer ope doet ken je *** schrikken :|

:P:[/quote]
Maar daar heb ik gelukkig geen last van gehad. :) (van dat blind zijn dan)
Link to comment
Share on other sites

ja alles kan, maar om nou overal rekening mee te houden... waarom bang zijn voor morgen als je kan genieten van vdaag :) je moet wel natuuk realistisch blijven en nie uitsluiten dat t uit kan gaan... maar das net zo goed waar als dat je niet moet uitsluiten dat je met die ander kan trouwen later... maar bij beide moet je niet te uitgebreid stilstaan, maar gwoon je leven leven en zien hoe alles loopt, wie weet ben jij degene die t uitmaakt, terwijl je eerst d8 dat je diegene nooit meer kwijt zou willen.. kan best :):

Negno's handtekening past ook best goed in deze discussie op zich... magoed, eik gaat dit hele topic hier nie over :)

ow btw: eik is een opmerking als "die heb ik al gevonden!!" een stelling die nog l
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='Oct 7 2004, 06:44 PM'] [quote name='Gudde' date='Oct 6 2004, 08:06 PM'] njah ik snap eik ook niet dat je na n week al zo zielsveel van iemand kan houden :): dan heb je het echte houden van nog nooit meegemaakt benk bang.. [/quote]
Na een maand dan alsjeblieft.... Nix geen week...! [/quote]
En nog iets: ik heb een x op TV gezien dat een Nederlandse man en een Slavische vrouw, 3 maanden nadat ze mekaar ontmoet hadden, met elkaar gingen trouwen. Dat is natuurlijk wel erg snel, maar trouwen doe je niet zomaar dus 't zou goed kunnen dat je in een week flink van mekaar kan gaan houden.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Negno' date='Oct 7 2004, 08:30 PM'] [quote name='*Mini-Caro*' date='Oct 7 2004, 06:44 PM'] [quote name='Gudde' date='Oct 6 2004, 08:06 PM'] njah ik snap eik ook niet dat je na n week al zo zielsveel van iemand kan houden :): dan heb je het echte houden van nog nooit meegemaakt benk bang.. [/quote]
Na een maand dan alsjeblieft.... Nix geen week...! [/quote]
En nog iets: ik heb een x op TV gezien dat een Nederlandse man en een Slavische vrouw, 3 maanden nadat ze mekaar ontmoet hadden, met elkaar gingen trouwen. Dat is natuurlijk wel erg snel, maar trouwen doe je niet zomaar dus 't zou goed kunnen dat je in een week flink van mekaar kan gaan houden. [/quote]
als je verliefd bent doe je gekke dingen... trouwen doe je indd niet zomaar, maar t kan tog overhaast zijn gweest hor :) maja, maybe doen ze ook
Link to comment
Share on other sites

@ Lars, ik kan me daar grotendeels bij aansluiten ja :)

@ Mini2, pcies :P:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Gudde' date='Oct 6 2004, 08:06 PM'] njah ik snap eik ook niet dat je na n week al zo zielsveel van iemand kan houden :): dan heb je het echte houden van nog nooit meegemaakt benk bang.. [/quote]
zijn ook mensen die de ene dag zeggen zielsveel van je te houden.... en het de volgende dag uitmaken omdat diegene opeens niets meer voor je voelt :S:
Link to comment
Share on other sites

[quote]@Lars/Negno: Misschien verblijfsvergunning nodig......... [/quote]

zal de reden wel zijn, veel te praten hebben ze waarschijnlijk ook niet :D:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='skategast' date='Oct 8 2004, 11:56 AM'] [quote]@Lars/Negno: Misschien verblijfsvergunning nodig......... [/quote]

zal de reden wel zijn, veel te praten hebben ze waarschijnlijk ook niet :D: [/quote]
Zij sprak al wel wat woordjes Nederlands hoor :p

En volgens mij hadden ze juist die vergunning nodig, zodat ze konden trouwen. Dat TV-programma had er toen ff 1 geregeld. Mgoed, ze kunnen je vanalles voorhouden natuurlijk.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...