Jump to content

De ideale vriendin


HiP
 Share

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vooral niet zeuren en moeilijk doen. :P: Het probleem is alleen dat vrouwen daar vaak goed in zijn. Maar daar zijn wij mannen dan weer voor. ;) ;)

Mgoed, voor de rest: niet verwaand, je accepteren zoals je bent, lief dat soort dingen. En als het ff kan een beetje good-looking (A)
Link to comment
Share on other sites

@ Mlies, kdenk toch wel dat je daar best kans op hebt ja...

Ze moet inderdaad zichzelf blijven, en niet TE jaloers zijn want dat is soms echt een roteigenschap (alleen als het zo erg is dat ze je gaan controleren of alles in de gaten houden). En verder zijn er niet veel eisen, want dat merk je vanzelf al voordat het je vriendin word... Kvind toch het uiterlijk ook een rol spelen, ze zeggen altijd wel dat het om het innerlijk gaat maarja mooie dingen trekken je nou eenmaal aan. En als ze dan ook nog eens kei lief is, en kei aardig is, aardige ouders heeft, .... /\/\/\ (scheurlijn) /\/\/\ ...., vlakbij me in de buurt woont en er verdomd lkkr uit ziet. Dan kan ik dr toch niks meer op aanmerken!!!

En ja marlies, uiteindelijk komt het er op neer dat ik toch iemand ben tegengekomen op een toch wel zeer magische wijze (wat niet iedereen weet - dus houd je commentaar maar voor je :P: ) en ik zeker weet dat er niet meer idealen rondlopen... En ja je zal zeggen dat dr vast wel meer mensen aan die "eisen" voldoen. Ja dat is zo, maar die hebben "het" gewoon niet. En ik ken iemand die heeft dat wel :) :wub: Astrid (L)
Link to comment
Share on other sites

euhm ze moet natuurlijk mooi zijn :D: zowieso een mooi kontje :p en ze moet me aan et lachen kunne brengen, beetje avontuurlijk niet zo'n moeders type, niet zeuren op alles wat k doe en ze moet niet zo'n dom huppelkutje zijn dat zou wel goe zijn denk k :)
Link to comment
Share on other sites

@ Jos,

Sowieso lkkr logisch om daar aan te denken op het moment dat je met iemand hebt. Maar daar zal je op het moment niet over mee kunnen praten denk ik... *-)

Wat dan? Dan niks, dan is er niet...
Link to comment
Share on other sites

Ik weet de toekomst nooit nee. Maar al zou ik op het moment met zulke zaken bezig zijn had ik dr sowieso al niet aan moeten beginnen. Wat als jij morgen dood gaat? Dat weet je ook niet, en er is ook geen dan want het niet zo. En dan zal je zeggen je weet nooit, maar normaal gezien ga jij morgen niet dood.
Link to comment
Share on other sites

Beetje realiteitszin is nooit weg
Ik gun je alles van harte hoor dat bedoel ik ook niet. Maar ik denk wel dat t goed is als je er gewoon rekening mee houd ook al weet je zeker dat t goed zit of zie ik dat verkeerd volgens jou? Edited by Racooligan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...