HiP Posted October 5, 2004 Report Share Posted October 5, 2004 Wat is voor jou de ideale vriendin? aldus robb moet ze de hele dag over auto's praten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted October 5, 2004 Report Share Posted October 5, 2004 Nou ehm.. Die ideale vriendin voor mij.. Zeg zet der ook es vriend bij.. Kwil wel mee kunnen lullen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted October 5, 2004 Report Share Posted October 5, 2004 eensheid met Astrid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 5, 2004 Author Report Share Posted October 5, 2004 mjah, dat van robb ben ik het niet mee eens... dan is het toch net of je met een kerel hebt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted October 5, 2004 Report Share Posted October 5, 2004 die bestaan helaas niet maar er zijn er vast wel die heel dicht bij komen. 'Je moet gewoon jezelf kunnen zijn' das me dus iets te clich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted October 5, 2004 Report Share Posted October 5, 2004 ja, meiden moeten toch niet al te 'vermand' zijn.... maar ja de ideale vriendin... ik denk dat ze iig niet teveel mag zeuren ofzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted October 5, 2004 Report Share Posted October 5, 2004 Misschien is dat wel wat Robbert wil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mloes* Posted October 5, 2004 Report Share Posted October 5, 2004 volgens robb moet ze niet de hele dag over auto's praten! maar dat vindt herman... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 5, 2004 Author Report Share Posted October 5, 2004 idd, ze meot niet over kleding enzo zeiken, jongens zijn nou eenmaal overt algemeen wat minder gekleed enzow.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
* Mlies * Posted October 5, 2004 Report Share Posted October 5, 2004 Hm, zo'n topic als dit lokt reacties uit als "die heb ik al gevonden!!! ik hou van je Puntjepuntjepuntje!" niet dat ik er erg problemen mee heb, maar ik voorspel het. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skategast Posted October 5, 2004 Report Share Posted October 5, 2004 [quote]die heb ik al gevonden!!![/quote] ja dus [quote]Liever woord bij daad voegen... [/quote] d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 5, 2004 Report Share Posted October 5, 2004 die heb ik al gevonden!!! ik hou van je Marlies Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted October 5, 2004 Report Share Posted October 5, 2004 hahahaha, nah de ideale vriendin, zie Mloes dr membertitel he neej, idd niet de hele dag over auto's lullen, maar ik vind het heeelemaal niet erg als ze dr wel wat vanaf weet, maart moe nie meer zijn dan mezelf haha, maar ze moet iig lief zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted October 5, 2004 Report Share Posted October 5, 2004 Vooral niet zeuren en moeilijk doen. Het probleem is alleen dat vrouwen daar vaak goed in zijn. Maar daar zijn wij mannen dan weer voor. Mgoed, voor de rest: niet verwaand, je accepteren zoals je bent, lief dat soort dingen. En als het ff kan een beetje good-looking Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted October 6, 2004 Report Share Posted October 6, 2004 @ Mlies, kdenk toch wel dat je daar best kans op hebt ja... Ze moet inderdaad zichzelf blijven, en niet TE jaloers zijn want dat is soms echt een roteigenschap (alleen als het zo erg is dat ze je gaan controleren of alles in de gaten houden). En verder zijn er niet veel eisen, want dat merk je vanzelf al voordat het je vriendin word... Kvind toch het uiterlijk ook een rol spelen, ze zeggen altijd wel dat het om het innerlijk gaat maarja mooie dingen trekken je nou eenmaal aan. En als ze dan ook nog eens kei lief is, en kei aardig is, aardige ouders heeft, .... /\/\/\ (scheurlijn) /\/\/\ ...., vlakbij me in de buurt woont en er verdomd lkkr uit ziet. Dan kan ik dr toch niks meer op aanmerken!!! En ja marlies, uiteindelijk komt het er op neer dat ik toch iemand ben tegengekomen op een toch wel zeer magische wijze (wat niet iedereen weet - dus houd je commentaar maar voor je ) en ik zeker weet dat er niet meer idealen rondlopen... En ja je zal zeggen dat dr vast wel meer mensen aan die "eisen" voldoen. Ja dat is zo, maar die hebben "het" gewoon niet. En ik ken iemand die heeft dat wel Astrid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted October 6, 2004 Report Share Posted October 6, 2004 hahahahaha, jah dicht in de buurt wonen is ook wel makkelijk ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radoforce Posted October 6, 2004 Report Share Posted October 6, 2004 [quote name='*Mloes*' date='Oct 5 2004, 07:02 PM'] volgens robb moet ze niet de hele dag over auto's praten! maar dat vindt herman... [/quote] how es da heb ik nooit gezegd, dat maak jij dr weer van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 6, 2004 Author Report Share Posted October 6, 2004 [quote name='PC-fre@k' date='Oct 6 2004, 08:11 AM'] ...woont en er verdomd lkkr uit ziet... [/quote] 'verdomd' is een negatief woord h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Punkster Posted October 6, 2004 Report Share Posted October 6, 2004 euhm ze moet natuurlijk mooi zijn zowieso een mooi kontje en ze moet me aan et lachen kunne brengen, beetje avontuurlijk niet zo'n moeders type, niet zeuren op alles wat k doe en ze moet niet zo'n dom huppelkutje zijn dat zou wel goe zijn denk k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted October 6, 2004 Report Share Posted October 6, 2004 Ronald, wat als t uit gaat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted October 6, 2004 Report Share Posted October 6, 2004 ehm... tzou leuk zijn als ze z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted October 6, 2004 Report Share Posted October 6, 2004 @ Jos, Sowieso lkkr logisch om daar aan te denken op het moment dat je met iemand hebt. Maar daar zal je op het moment niet over mee kunnen praten denk ik... Wat dan? Dan niks, dan is er niet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted October 6, 2004 Report Share Posted October 6, 2004 Want je weet maar nooit zal ik maar zeggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted October 6, 2004 Report Share Posted October 6, 2004 Ik weet de toekomst nooit nee. Maar al zou ik op het moment met zulke zaken bezig zijn had ik dr sowieso al niet aan moeten beginnen. Wat als jij morgen dood gaat? Dat weet je ook niet, en er is ook geen dan want het niet zo. En dan zal je zeggen je weet nooit, maar normaal gezien ga jij morgen niet dood. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Posted October 6, 2004 Report Share Posted October 6, 2004 (edited) Beetje realiteitszin is nooit weg Ik gun je alles van harte hoor dat bedoel ik ook niet. Maar ik denk wel dat t goed is als je er gewoon rekening mee houd ook al weet je zeker dat t goed zit of zie ik dat verkeerd volgens jou? Edited October 6, 2004 by Racooligan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts