Jump to content

Doom 3


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

[img]http://www.clubs.psu.edu/up/sayar/f3.gif[/img]

uhmz tsja, vergelijk zelf maar... tis niet wat ik zelf bdoelde met die link, vond gwoon komisch :) maar nou je t zegt... lijkt dr wel verdomd veel op hey.. in Doom zullen ze t vast als een of ander duivels teken gebruiken ofzo (maybe ist dat ook wel) maar ik denk iig niet dat ze t bewust als White Power uiting gedaan hebben :):

maar dat ze op mekaar lijken, ja, is nie te ontkennen :): nie zo slim eik van de makers...
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Weet iemand toevallig al wat de bedoeling is als je op een gegeven moment in dat gezellige rijk van :devil2: komt en je komt zo'n dikke tegen met allemaal van die soort zoeklichtbeestjes om hem heen? *-)

Owjah, die vuurbalgasten kom ik denk ik nog het liefste tegen, want die ballen kan je gewoon vrolijk ontwijken. 't probleem is alleen dat ze soms een beetje onverwachts komen :P: maar aan een shotgun heb je dan genoeg.

Voor de rest: m'n broertje zei op een gegeven moment dat ie een hekel had gekregen aan van die spinnetjes. Ik dacht, zo erg zijn ze toch niet. Totdat ze achter mekaar met een hoop tegelijk op me afkwamen :p dan weet je niet waar je moet beginnen met schieten. :lol: Edited by Negno
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...