Jump to content

Doom 3


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Gister  ge... kocht  :angel-not: (moet ik natuurlijk niet op maandag zegge ;))

enne vandaag benk hem ff aan het installeren :)
Moet je eens kijken wat ik onderweg tegen kwam:

[quote]Minimum System Requirements:
Link to comment
Share on other sites

Dan moet ik er denk ik toch maar een beetje ram geheugen bij zetten voordat ik 'm ga kopen of wat dan ook :p

Maar dat moet niet zo'n probleem zijn lijkt me :) (doe ik er gelijk 2 van 1 gig :p)
Link to comment
Share on other sites

Draait heerlijk :d

Leuk spel! En deze speel ik ook niet zomaar in 1x uit merk ik al. Hierbij sta je echt voor verrassingen en ben ik nu al 2x af gegaan! (das toch beter als nu al bij level 5 zijn..)

Aanrader!
Link to comment
Share on other sites

kwas hem van ftp-tje van een maat van mij aant trekken, maar die waarschuwde me al.. je heb echt heftige pc nodig :o

en die heb ik dus niet :p maar er schijnt ook een tweak rond te slingeren die hem een stuk soepeler laat draaien
Link to comment
Share on other sites

Mijn leuk getweakde pc heeft tot nu toe elk spel gedraait wat ik wou draaien.

Doom 3 draait ook vlekkeloos :) Veel plezier Letzlo!
Link to comment
Share on other sites

jah.. maar jij zit ook niet met zo'n *** nvidia TNT2 videokaart zoals ik :p

edit:
[quote]Een machine met een processor van 1GHz tot 2GHz, een GeForce 3 of vergelijkbare grafische kaart en 256MB tot 512MB geheugen is volgens dit forum een gemiddeld systeem met gemiddelde maar niet geweldige prestaties. Een CPU van 2GHz tot 3GHz, een GeForce 4 of vergelijkbare kaart en 512MB RAM wordt in staat geacht tot goede spelprestaties; vanaf meer dan 3GHz CPU, een GeForceFX 5800 of vergelijkbaar en meer dan 512MB geheugen wordt er gesproken van een geweldig systeem dat uitstekende framerates en spelprestaties zal neerzetten.[/quote] Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

Volges die scan in da spel zelf, is mijn hardware geschikt voor een 640x480 resolutie en gemiddelde details :): ja hij ken zn scan in zn reet steken, ik zet m mooi hoger :): heb gister heeel ff gespeeld, op 1024x768 en ultra quality, t 1e deel liep wel iig :): maar aangezien die optie 500 mb aan textures nodig heb als k t me goed herinner, gaat me pc da nie trekken als dr wat meer actie komt :): me vidkaart houdt t een btje tegen... me processor en geheugen kennen t makkelijk aan :): maar k heb een geforce 4 ti4200 128 mb... ach naja, maybe maar x upgrade :): k gaat ff kijken hoe ie verderop gaat lopen :):
Link to comment
Share on other sites

tsja, winkel :angel-not:

hij staat al zo'n btje overal, eMule, Suprnova, DC++ (iig sinds ik m share ;)), enz... ik heb m van een torrentsite, net zoiets als suprnova :) maar wel stuk onbekender denk

en om me mening ff te gaan geven over t spel: egt ongelooflijk :): ik heb net zitten spelen ff, en k denk dat me hartslag wel flink omhoog is gegaan :) je schrikt egt wel als je in totale concentratie een klein, donker kamertje doorloopt, en je hoort opeens "help me" in een smekende stem, en je ziet bovenin je scherm wat bungelen, opeens een bleek gezicht voor je neus... das ff schrikken :): en die hing daar gwoon, deej voorderest nix... en da was al eng :) naja, enger wast toen k mooi had gevonden hoe k bij een machinegun kon komen, pakte m, d8 van: yes, mooi wapen! hoor k opeens een gesis achter me, draai me om, gooit dr zo'n mafkees een vuurbal naar me kop... grootste deel van me kogels van me machinegun waren daarna op :): was gwoon vol linkermuisknop inhouden, en proberen te richten... daarna triomfantelijk de lift opengemaakt, komt dr nog een gast met een pistool uit, met zn bleke, scary face, rent ie zo op me af... was ff schrikken :): kortom: heerlijk spel!

I love my shotgun (totdat ie geen kogels meer heb...) Edited by Letzlo
Link to comment
Share on other sites

Gezocht: lieve sponsors met beld om mn pc te upgraden voor doom3 :d

ow wil diegene mteen ff straks huiswerk maken als k dan aant schieten ben :)
Link to comment
Share on other sites

volgens mij ist egt wreed mooi spel

[img]http://ralf.snoutweb.net/rudy/zooi/doom3/images/doom3%20(17).jpg[/img]

[img]http://ralf.snoutweb.net/rudy/zooi/doom3/images/doom3%20(5).jpg[/img]

[img]http://ralf.snoutweb.net/rudy/zooi/doom3/images/doom3%20(6).jpg[/img]

k kom wel x kijke ronald :p
Link to comment
Share on other sites

Het is idd een wreed spel!

En ja, je komt hier maar een keer, dan zorg ik dat het op 2 pc's draait en kan jij het ook spelen :d

En ik ben weer aant DOOMEN :p Mzzl
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Aug 9 2004, 01:22 PM'] Het is idd een wreed spel!

En ja, je komt hier maar een keer, dan zorg ik dat het op 2 pc's draait en kan jij het ook spelen :d

En ik ben weer aant DOOMEN :p Mzzl [/quote]
is goed :):
Link to comment
Share on other sites

hehe damn, ging een hoekje om, donker gangetje... pakte wat kogels aan t eind van t gangetje, draaide me om, hoor opeens een ijzingwekkend geluid, schrik me kapot, in paniek de linkermuisknop inhouden, kijken waar da beest vdaan komt, opeens me hele scherm rood, en zie k een vuurbal vlak voor me neus oplichten... kon uit t gangetje wegkomen, in wat meer licht, maar was al zo verzwakt dat da beest me nog doodkreeg ook... naja, ff loaden, nog x doen, nu behoedzamer, pak die kogels... zie k muur voor me opengaan, denk nog: ow daar kwam die vdaan! en toen sprong met z
Link to comment
Share on other sites

Precies Lars! Het is die verdomde kogels en dingen die als triggers werken voor monsters. Gister kwam ik 8 van die vuurballengooiende beesten tegen, en ik had nog maar 17 HP (of hoe ze het noemen) na een aantal keer laden ist me wel gelukt maar was nie makkelijk...
Link to comment
Share on other sites

En bij mij schiet het downen maar niet op :'(

En als Lars zo lekker ff doorgaat, speel ik 'm in 1x uit, want dan weet ik precies wanneer ik op moet letten. :P:

Ik wacht op je volgende Doom 3 avontuur Lars ;)
Link to comment
Share on other sites

hehe nou, je bent eik altijd aant opletten als je dit spel speelt op hoge moeilijkheidsgraad :): ik heb me meer dan 1x omgedraaid, om ff zeker te weten dat dr nix 8er me zat... en je weet eik nooit cker of je wel veilig bent, want voor tzelfde geld komt zo'n beest door de muur heen, dus ik durf amper meer met me rug tegen een muur te staan :): en dan die 8ergrondmuziek, en hele gedempte 8ergrondgeluiden, zoals gebonk, of gedempt geschreeuw
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hehe, na een doolhof van heen en weer lopen eindelijk, eindelijk bij de laatste level!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...