Jump to content

GIJS


NientjuH
 Share

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Puh hijs lkkr van mij! :P:

En kweet ni eens of jullie um nu nog wel willen, want hij doet mensen aanvallen :):

Hijs een btje onzeker aan het worden... omdat hij nu net een verbouwing in zn kooi heeft ondergaan. De bak is er inmiddels uit, en halverwege de kooi hebben we een doek gespannen, zodattie niet te hoog kan klimmen. Hij weet nl ni hoe dattie dan trug moet :P:

Gister lieptie weer over de grond, mn broer zat op de bank en stond op. Hij stampt nogal en daar schrok Gijsje van. Glijk daarna beettie iedereen diettie maar tegenkwam. En kmoe zegge... AU!!!! :'( .. fucking hell, da doe pijn!! Hij beet zo door mn huid heen :S:

Majah, inmiddels gaat het weer wat btr, hijs ni zo bang meer. Woensdag met um op cursus dat zal wel helpen.

Het ergste is nog dattie bijna ni eet. Hijs nu al ruim 40 gram afgevallen, maar volgens de kenners schijnt dat te horen rond deze leeftijd...
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Negno' date='Jul 4 2004, 05:03 PM'] Als het een vrouwtje was zou je bijna denken dat ie ongesteld is. :P: :rofl: [/quote]
ja, ja .......................
Alle vrouwtjes vallen af als ze ongesteld zijn, als dat zo was waren er alleen maar dunne vrouwen, dus zo werkt het niet helemaal Negno > kijk je bio-boek nog maar eens in..............
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Negno' date='Jul 4 2004, 11:06 PM'] Weet ik ook wel hoor :p

In het bioboek staat trouwens alleen maar dat het invloed heeft op de stemming, meer niet. :o [/quote]
T is nogal gecompliseerd......................

o.a. invloed op stemmingen denk ik
> maar of dat bij papegaaien zo is weet ik echt niet ( om maar weer eens ontopic te gaan )
Link to comment
Share on other sites

't heeft te maken met je hormonen en die spelen een rol op je hele lichaam, maar dat was al wel bekend denk ik. ;)

Of het idd bij papagaaien ook zow is weet ik
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
dit topic is bijna antiek hey :):

we hadde hier grote verbouwing, dus kon tijd ni op mn pc.... :S:

had ik vd week eindlijk een heel verhaal klaar om te posten... LOOPT MN PC VAST!!! wtf wtf wtf

dus najah, gijs is opzich ni zoveel verandert, hij kan vliegen, da wel :):
zn vleugels zijn drom gekortwiekt, kantie ni meer tegen de ramen aanknalle :):

Die gast in meppel heb gigantisch veel vertelt, kzal ask meer tijd heb uitgebreid vertellen. this soort van stappenplan... Omdat Gijs zo bang is voor andere mensen valtie ze aan :o

en ojah, hij begint al iets te imiteren,"de klanken van "hallo!" kantie al schreeuwen :P:

hij zit nu lkkr buiten... met een spaanse peper in zn pootje, klaar om t op te peuzele :P:

kheb al heel lang geen foto's meer gemaakt, wordt weleens tijd!
Link to comment
Share on other sites

[quote name='NientjuH' date='Jul 17 2004, 05:44 PM'] kheb al heel lang geen foto's meer gemaakt, wordt weleens tijd! [/quote]
Idd, bijv met die spaanse peper in zijn poot > zal een mooie foto worden  :D:

Maar leuk te lezen dat hij kan vliegen, en zo.....
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ff dit topic naar boven halen
> ik wil wel eens zien hoe groot Gijs nu is, en wat hij allemaal kan...... Dus NientjuH, als je even tijd hebt, scheur je los van Arnauto en dat paard in Asperen en maak wat foto's en schrijf een leuk stukkie
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...