Jump to content

GIJS


NientjuH
 Share

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[quote name='NientjuH' date='Jun 6 2004, 10:23 PM'] Ik gaat t voortaan maar ekkes om de paar dagen doen :):

[/quote]
We zijn nu ff niet helemaal bij, misschien heb je in 'weekend weer tijd voor een stukkie in t topic............?

BTW heb je nog foto's gemaakt
Link to comment
Share on other sites

7 t/m 11 Juni:

Hijs idd nogsteeds behoorlijk aant puberen! Alles wat eerst eng was, is nu heeeul interressant! Hij liep hier over de grond... een btje met een paar pennen aan het spelen.. wordtie opeens heulemaal kwaad! amml schreeuwen krijsen en fladderen tegen die pennen joh! :): waggeltie (voor zijn doen in topsnelheid) naar de prullenbak en gooitie um om :o Hij groeit nogsteeds super! Hij eet steeds beter en krijgt nu ook meer een eigen willetje. Alstie geen pap meer wil draaitie zn hoofd weg :o .. terwijltie eerst maar door bleef eten... Tijdens het eten hoef jum ook ni meer zo vast te houden, hij blijf netjes zitte :): Hijs nogsteeds gek op zn ijsstokkie... hij blijf dr maar meej bezig! :D:  Kortom t kan ni btr!

Deze week en volgende week had ik wat minder tijd... in de vakantie zal ik vaker updaten...

en fotows... kzalt proberen om morgen te doen... maark beloof nix! Edited by NientjuH
Link to comment
Share on other sites

Hij valt mn pa aan :S:

Hij hed ut nl voor mekaar om uit zn bak te klimmen... en dan zittie op de rand tegen de tralies aan.. of naast de bak..
Hij zat naast de bak en mn pa wilde um terug zette. waarschijnlijk pakte ie um verkeerd vast en da vontie ni leuk.. HAP! dattie deej! en flink bijte kantie al! Nu doettie da iedere x bij mn pa...
Pap eten wiltie ook ni meer, je moet het nu naar binne stampen bijna. :S: hij draait gewoon zn hoofd weg, en houdt zn snavel stijf dicht :S: Nu istie alweer afgevallen....

wordt vervolgd
Link to comment
Share on other sites

Een Tante heeft ook zo'n papegaai, die doet altijd lelijk tegen mannen, en is aardig tegen vrouwen (meisjes en kinderen) komt door de zware stem zegt die tante > als je tegen hem spreekt met een hoge stem vind tie dat leuker of zo >...:s k weet er verder ook weinig van, maar k geef het maar door
Link to comment
Share on other sites

Nog net ni :):

Hijs er al wel achter dat Jovi telkes gaat fluiten, als hij met zn vleugels aant wappere is :):

En nu hettie mn broer ook al aangevallen (kan ik me wel voorstellen majah...)
Tegen mij istie nogsteeds liev :): uiteraard :P:

Verders eettie heul goe van zn zaadjuhz ensjow, maar nogsteeds die pap ni...
Hij hoef smiddags ook geen pap meer...maybe hek vnaaf of morge nog ff tijd voor de foto's... anders pas zondag :S:
Link to comment
Share on other sites

Ik heb afgelopen weekend nog een volwassen grijze roodstaartpapegaai meegemaakt. Dat was best wel een coowl beest, want zodra je met je hoofd omhoog en naar beneden ging, ging hij dat ook doen. :):

We hadden dus een headbangende grijze roodstaartpapegaai. :P:
Link to comment
Share on other sites

haha koewl!

Het is een egte donder aant worden! Hij doe egt alles da ni mag :S:
We hadden heel zn bak afgedekt met roosters en jah hoor, even ltr zattie er weer bovenop :S: en snoeren meubels etc. overal moettie aanzite! hij heb inmiddels een hele krant gesloopt en ook iets positiefs! als je OP! zeg staptie op je hand :):
hij eet ook nog goed en drinkt nu ook zelf.

Volgende week gaan we mettum op cursus :): woensdag op pcies te zijn...
In Meppel. Daar zit 1 of ander ventje die alles van die beesten weet. Hoe je ze het beste af kunt richten( want jha, ben er nu achter dat t een hele klus is :S: ) en ook qua gezondheid en verzorging enzo... majah meppel is ver weg, dus da wordt glijk een daggie uit :P: ben benieuwd hoe dat wordt!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...