Negno Posted June 10, 2004 Report Share Posted June 10, 2004 Hijs dus lekker aant puberen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted June 11, 2004 Report Share Posted June 11, 2004 [quote name='NientjuH' date='Jun 6 2004, 10:23 PM'] Ik gaat t voortaan maar ekkes om de paar dagen doen [/quote] We zijn nu ff niet helemaal bij, misschien heb je in 'weekend weer tijd voor een stukkie in t topic............? BTW heb je nog foto's gemaakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joost_ Posted June 11, 2004 Report Share Posted June 11, 2004 we wille natuurluk wel weten hoe het met 'm gaat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NientjuH Posted June 11, 2004 Author Report Share Posted June 11, 2004 (edited) 7 t/m 11 Juni: Hijs idd nogsteeds behoorlijk aant puberen! Alles wat eerst eng was, is nu heeeul interressant! Hij liep hier over de grond... een btje met een paar pennen aan het spelen.. wordtie opeens heulemaal kwaad! amml schreeuwen krijsen en fladderen tegen die pennen joh! waggeltie (voor zijn doen in topsnelheid) naar de prullenbak en gooitie um om Hij groeit nogsteeds super! Hij eet steeds beter en krijgt nu ook meer een eigen willetje. Alstie geen pap meer wil draaitie zn hoofd weg .. terwijltie eerst maar door bleef eten... Tijdens het eten hoef jum ook ni meer zo vast te houden, hij blijf netjes zitte Hijs nogsteeds gek op zn ijsstokkie... hij blijf dr maar meej bezig! Kortom t kan ni btr! Deze week en volgende week had ik wat minder tijd... in de vakantie zal ik vaker updaten... en fotows... kzalt proberen om morgen te doen... maark beloof nix! Edited June 11, 2004 by NientjuH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 11, 2004 Report Share Posted June 11, 2004 nouw al aant pubere, da ga snel dan : D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted June 11, 2004 Report Share Posted June 11, 2004 En dan te bedenken dattie wel 80 jaar (dacht ik ) kan worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 11, 2004 Report Share Posted June 11, 2004 jah idd, dan istie na een jaar bejaard:P, dan hetie nog 79 jaar bejaard te weze, nouw lekker hoor 79 jaar met pensioen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NientjuH Posted June 11, 2004 Author Report Share Posted June 11, 2004 hahaha nietus ... hij blijf nog wel ff in zn puberteit hoor vooral na 3 mnd, dan gaan ze alles nadoen... hij loop op dit moment hier over de grond te scharrelen en ze kenne iets van 70 tot 90 worden idd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 11, 2004 Report Share Posted June 11, 2004 ow, das kut, hetie ook lang last van puisies Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted June 13, 2004 Report Share Posted June 13, 2004 Moet je nagaan als zo'n beest net zolang blijft puberen als een mens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NientjuH Posted June 13, 2004 Author Report Share Posted June 13, 2004 Hij valt mn pa aan Hij hed ut nl voor mekaar om uit zn bak te klimmen... en dan zittie op de rand tegen de tralies aan.. of naast de bak.. Hij zat naast de bak en mn pa wilde um terug zette. waarschijnlijk pakte ie um verkeerd vast en da vontie ni leuk.. HAP! dattie deej! en flink bijte kantie al! Nu doettie da iedere x bij mn pa... Pap eten wiltie ook ni meer, je moet het nu naar binne stampen bijna. hij draait gewoon zn hoofd weg, en houdt zn snavel stijf dicht Nu istie alweer afgevallen.... wordt vervolgd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted June 13, 2004 Report Share Posted June 13, 2004 verdorie, breng m is manieren bij nientjuh laat m zien wie de nien is! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted June 13, 2004 Report Share Posted June 13, 2004 Hij heeft toch geen anorexia h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007 Posted June 13, 2004 Report Share Posted June 13, 2004 Een Tante heeft ook zo'n papegaai, die doet altijd lelijk tegen mannen, en is aardig tegen vrouwen (meisjes en kinderen) komt door de zware stem zegt die tante als je tegen hem spreekt met een hoge stem vind tie dat leuker of zo ... k weet er verder ook weinig van, maar k geef het maar door Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvr. Lamp Posted June 14, 2004 Report Share Posted June 14, 2004 Komen er weer bijna foto's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NientjuH Posted June 16, 2004 Author Report Share Posted June 16, 2004 Jaaaaaahaaaaa.. this drukke week hoor Kheb al wel foto's gemaakt van hoettie op 1 pootje zit en met de ander een stokkie vasthou om aan te knagen... want jaja, da kentie ook al Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted June 16, 2004 Report Share Posted June 16, 2004 Kan ie ook al op z'n kop staan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NientjuH Posted June 17, 2004 Author Report Share Posted June 17, 2004 Nog net ni Hijs er al wel achter dat Jovi telkes gaat fluiten, als hij met zn vleugels aant wappere is En nu hettie mn broer ook al aangevallen (kan ik me wel voorstellen majah...) Tegen mij istie nogsteeds liev uiteraard Verders eettie heul goe van zn zaadjuhz ensjow, maar nogsteeds die pap ni... Hij hoef smiddags ook geen pap meer...maybe hek vnaaf of morge nog ff tijd voor de foto's... anders pas zondag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted June 21, 2004 Report Share Posted June 21, 2004 Ik heb afgelopen weekend nog een volwassen grijze roodstaartpapegaai meegemaakt. Dat was best wel een coowl beest, want zodra je met je hoofd omhoog en naar beneden ging, ging hij dat ook doen. We hadden dus een headbangende grijze roodstaartpapegaai. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Letzlo Posted June 21, 2004 Report Share Posted June 21, 2004 ja da was egt t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NientjuH Posted June 22, 2004 Author Report Share Posted June 22, 2004 haha koewl! Het is een egte donder aant worden! Hij doe egt alles da ni mag We hadden heel zn bak afgedekt met roosters en jah hoor, even ltr zattie er weer bovenop en snoeren meubels etc. overal moettie aanzite! hij heb inmiddels een hele krant gesloopt en ook iets positiefs! als je OP! zeg staptie op je hand hij eet ook nog goed en drinkt nu ook zelf. Volgende week gaan we mettum op cursus woensdag op pcies te zijn... In Meppel. Daar zit 1 of ander ventje die alles van die beesten weet. Hoe je ze het beste af kunt richten( want jha, ben er nu achter dat t een hele klus is ) en ook qua gezondheid en verzorging enzo... majah meppel is ver weg, dus da wordt glijk een daggie uit ben benieuwd hoe dat wordt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Doctor Posted June 22, 2004 Report Share Posted June 22, 2004 sas, die het ook zown papegaai, je word r himmal gek van joh, zit ammal te schreeuwe da ding Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted June 22, 2004 Report Share Posted June 22, 2004 khoop voor je dat die cursus nie elke week is elke week retourtje meppel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted June 23, 2004 Report Share Posted June 23, 2004 JA! Dat lijkt me best een sgattig beessiej Hahaha, ik mag geen huisdieren meer... Ik verzorg ze nooit zo goed...! Ja wel eten geven ntuurlijk... Maar hokken verschonen deed k nooit zo graag... Dus nou mag k nix meer! En foto's zijn koewl! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
~mayow~ Posted June 23, 2004 Report Share Posted June 23, 2004 kome er nog nieuwe fotooos?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts