Jump to content

wanneer ben je een player (of "hoer")????


luv u
 Share

wanneer ben je een player (of voor een meisje een "hoer")?  

19 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

daarom willen ze m denk k juist dicht
anders dede ze m zelf wel dicht h
Link to comment
Share on other sites

Ken iemand (vrouw) die vroeger viendjes bij de vleet had (slet dus), er werd schande van gesproken, maar ondertussen werd ze wel benijdt door andere meiden die niet waren zoals zij.
Zoiets zeg je niet, maar onder de oppervlak is het wel te merken, vooral als ze de leukste jongens weet in te pikken, waar je toevallig zelf verliefd op zou kunnen zijn.
Heimelijk wilden de anderen wel wat meer op haar lijken  :angel-not: Dus werd het tog als Cool ervaren.
Link to comment
Share on other sites

maar maybe wordt er door jonges wel negatief gekeken naar "sletten" en positief naar "players", al praten ze er soms negatief over... en meisjes kijken maybe negatief naar "players", en positief naar "sletten", al praten hun daar weer negatief over...

en tog worden players als coowl gezien en sletten als, eh, slet... maja, kweet ook nie hoor, lastig da imagoprobleem :): ik vind t eik ook nie kunnen, maja...
Link to comment
Share on other sites

Ik vind en jongen die van de een naar de ander loopt net zon slet, als een meid die dat doet hoor...

Ik ken ook wel mensen die binnen nog geen week met een ander hebben. Dan denk je, was dat liefde? is dat liefde?
Link to comment
Share on other sites

naja, als iemand na minder dan een week weer een nieuwe vriend/ vriendin heeft kan het ook goedgaan hoor, maar dan was er dus bij een van de 2 geen gevoel (naar mijn idee) dus of bij de ex of bij de nieuwe vriendin, als je dan moet constateren dat er bij jouw geen gevoel/liefde was is dat wel ffies hard denk ik:S maja, hoer was inderdaad beetje verkeerd gekozen had inderdaad slet moeten zijn, maar het is wel een feit dat jongens eerder als stoer worden gezien en meisjes eerder als hoer/slet/uitschot maja.. als dat er zelfs na zoveel generaties niet uigaat...
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...