Jump to content

wanneer ben je een player (of "hoer")????


luv u
 Share

wanneer ben je een player (of voor een meisje een "hoer")?  

19 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

hmmm.. opzich vink da wel meevallen.. je bent pas un egte hoer.. als je iedereen zomaar laat vallen... (als juh verkering hebt) zegmaar.. en dan gleijk de volgende pakt.. dan ben jun hoer!!  :D:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Blufflovergirl' date='May 5 2004, 08:38 PM'] hmmm.. opzich vink da wel meevallen.. je bent pas un egte hoer.. als je iedereen zomaar laat vallen... (als juh verkering hebt) zegmaar.. en dan gleijk de volgende pakt.. dan ben jun hoer!!  :D: [/quote]
Opzich heb je wel gelijk maar k vind et ook al ver gaan als je zonder verkering te hebben de een na de ander pakt
Link to comment
Share on other sites

Zowel mannelijk als vrouwelijk:
- Een hoer is iemand die voor geld sex heeft met een ander  :no:
- Een player volgens mij meer iemand die liefde niet serieus neemt, en speelt met andermans gevoelens.
- Als je veel zoent - zoals in S-woerd ben je een vlinder (risico, je wordt door anderen niet serieus genomen).
Tongzoenen is normaal als je verkering hebt,
vaak verkering is dus vaak tongzoenen.

Onacceptabel is het als je verkering hebt, en tevens aanpapt met anderen, of je moet samen daarover afspraken hebben gemaakt, maar wees altijd duidelijk en eerlijk naar een ander.
Het beste is luisteren naar je eigen gevoelens, en rekening houden met andermans gevoelens.

btw ik stem dus niet.................. :kewl:
Link to comment
Share on other sites

Gedeeltelijk wel eens met 007, hoeren worden idd betaald,
maarkvin ook da je n hoer bent als je gwoon met iedereen het bed induikt
zonder echte gevoelens voor die persoon te hebben.
Als je langer n relatie hebt dan is het gewoon om met elkaar naar bed te gaan,
maar niet zomaar elke keer voor
Link to comment
Share on other sites

njah de hoer in de dit verhaal is dus gwoon de slet :):
Link to comment
Share on other sites

en de player is waarschijnlek dan een goser die weet dattie lekker is en zoveel mogelijk meiden laat denken dat hij hen leuk vind zodat hij met ze allemaal kan lebberen... zoiets? Want het gaat hier weer over sletten, de mannelijke sletten worden weer helemaal vergeten!
Link to comment
Share on other sites

ik denk...

dat je een player/slet bent, als je dingen als een relatie of liefde bedrijven (welke vorm ook) totaal niet serieus neemt, en ze dus nie uit liefde doet, maar voor de "fun"... nu ben je natuurlijk nie meteen een player/slet als je da 1x doet, maar als je da herhaaldelijk doet, spelen met andermans gevoelens om bietje plezier te beleven, terwijl de ander maybe denkt dat t iets serieus is, en vervolgens die ander als de fun draf is te laten vallen, waarbij je die ander met veel verdriet kan 8erlaten, voelt zich bedrogen oid... dan wel denk k haast :):

btw, volges ons aller Van Dale (gedownload en wel (h)):
hoer: prostituee
slet: losbandige vrouw
player staat dr nie bij...

hoer is maybe dus btje verkeerde keuze van woord, met definitieprobleempjes, maar ach, we snappen wat bdoeld word :):

mgoed, wat een player/slet is, is eik heel persoonlijk, wat de 1 een player noemt, noemt de ander maybe populair, is nie egt keiharde grens/definitie voor denk k :)
Link to comment
Share on other sites

(Yes) Lars! ga zo door :): schitterende verwoording, benk ut helemaal mee eens :):
Link to comment
Share on other sites

Ja das waar Mliez, mjah tis nou eenmaal niet anders..

(8) Ik play chickies als geen ander! en niemand die het kan! Weet je m'n naam is Gudd-
Link to comment
Share on other sites

nja, ik vind iemand een hoer als je supervaak met verschillende mensen loopt te bekken zonder er iets mee te willen beginnen, je kunt best zoenen als je nog geen verkering hebt, maar vaak met verschillende vink dan ja....hoerig :p
een player vind ik als een jongen supervaak verschillende meisjes heeft en ze snel weer dumpt ook...
Link to comment
Share on other sites

ach tis gwoon zo dat een meisje eerder een slet genoemd wordt dan een jonge h
Link to comment
Share on other sites

ja da klopt :)
wrom dat pcies is weetk ook nie
maar dat is idd wel zo :)
Link to comment
Share on other sites

stamt nog uit de oertijd = haantjes gedrag

gaat er blijkbaar maar niet uit, zelfs niet na zoveel generaties
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...