Jump to content

Mafketels VS PC-freakZ?


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

[quote name='-DM-' date='Jan 15 2004, 09:54 AM'] [quote name='PC-fre@k' date='Jan 15 2004, 07:36 AM'] Ik qoute alleen de inhoud van jullie gastenboek... Dat jij daar meteen foute dingen bij denkt... Het gaat mij meer om de conclusies die mensen uit hun bevindingen trekken (ook al zouden ze ongelijk hebben - altijd van 2 kanten bekijken he)

mvg,

PC-fre@k [/quote]
Denk dat het eigenlijk geen eens nodig is dat ik hier een reactie op geef,
denk dat je beter moet gaan lezen dan zie je dat ik niet jou er op aanval.

Greetz,

-DM- [/quote]
Niet eens tegen mij bedoeld, dat klinkt goed. Mijn excuus als het leek alsof ik jou aanviel :)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

alloow

wat een moeilijk gedoe over die ruzie, wat boeit het nouw, ik vind het alleen maar leuk dat er 2 site's zijn met foto's!! en volgens mij zijn er nog veel meer mensen die dat vinden, maarja, veel sc6 nog met ruzie maken, maar ik vind dat het helemaal nergen over gaat!! HALLO, beetje volwassen worden he!! maar dat zou wel aan mij liggen

=xx=
Link to comment
Share on other sites

hmm, laat ik ook eens wat zeggen hierover. Ik snap eigenlijk niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Het is al eerder te sprake geweest en toen waren er ook veel mensen die het leuk vinden dat er meer foto's worden gemaakt. Want 2 sites is meer foto's en dus kan je jezelf vaker terug zien. Dat is toch veel leuker :)
Link to comment
Share on other sites

Gasten, graag met een naam posten :). Ik kan aan het IP wel zien dat jullie verschillend zijn maar toch. is wel zo makkelijk voor de rest om je te "herkennen"
Link to comment
Share on other sites

he pc freak (ruben)

ik kwam idd vandaag langs jou school om een paar mensen op te zoeken (vrienden die jij ook kent oja hij zei gemeenschapelijke kennissen)

en daaraan had ik gevraagt of ze jou mee konden nemen zo dat we er face to face of konden praten (hoef jij niet meer te lezen want het bewijst nog steeds dat je dat niet kan )

maar als jij gelijk aan knokken denkt is dat jou conclussie en niet de mijne want ik wou gewoon door middel van woorden mijn standpunt doorgeven

maar komt nog wel een keer en anders kom je een keer gezellig op vrijdag avond een biertje drinken bij cafe bobpers (achter de kerk) en dan lullen we er dan een keer over


mzzl
looney
Link to comment
Share on other sites

degene die over knokken begon was D-eye, even voor de duidelijkheid, die hoord ook wel bij de crew, maar jullie schuiven alles op PC-fre@k af... ipv op PC-freakZ, geef dan commentaar op d-eye of ruben... of op mij uiteraard :d
Link to comment
Share on other sites

he moh (ik kan het inderdaad ook tegen jou )

de rede waarom ik met pc-freak wou praten (jullie mogen er bij zijn ik ben zo ie zo alleen in de kroeg niet maar als ik langs het HLC kom wel ) is over dat gekloot in het gasten boek en omdat we hier als volwassen (daar reken ik jullie nu ook effe toe ik weet niet of het klopt maar vat het op als een compliment ) mensen uit kunnen komen

mzzl
looney
Link to comment
Share on other sites

he pc-freakz

mail maar als jullie langs komen dan zal er van ons een afvaardiging zijn te weten dm en looney en dan kunnen we rustig lullen

ik zal zeggen aankomende vrijdag


mzzl
looney
Link to comment
Share on other sites

Thanks for the backup MoH.

Looney waarom heeft een van die gemeenschapelijke kennissen mij niet kunnen halen? Ik was toch best snel klaar vandaag...

Ik geloof zelfs dat ik nog een keer naar bobpers ga met de klas ofzo?

Ik snap niet echt wat jij zo goed vind aan face-to-face... Want dat zeg je steeds, en je bent ook nog steeds de enige die dat tegen me zegt.

PC-fre@k
Link to comment
Share on other sites

Hmm, wie gaan dr mee? (ga ik wel mee? :p)

PS. Ik kan trouwens pas mee als de dokter me beter verklaard. Als backup zeg ik je vast dat dit geen smoes is, maar aangezien ik al 2 keer niet ben wezen werken en ik mn baan nou ook weer niet zo graag kwijt wil lijkt het me anders al helemaal geen goed idee...

EDIT: Ik moet morgen naar de dokter :)
EDIT2: Om 8 uur ofzo  :wierd:
Link to comment
Share on other sites

he pc freak

die gemeenschappelijke kennissen wouden jou ook mee nemen maar ik had met ze afgesproken om 13 uur ivm met mijn werk

maar het voor deel van face to face is dat als er daar dingen gezegt worden dat gelijk ook be argumenteerd kunnen worden en dus bijna niet verkeerd begrepen kunnen worden

en dat kan bij schriftelijk wel gebeuren

en misschien dat we dan tot nieuwe afspraken kunnen komen

en ik wil hier mee bewijzen dat ik niks tegen jullie persoonlijk heb (tot nu toe niet )

alleen die k*t geintje ben ik een beetje zat

mzzl
looney
Link to comment
Share on other sites

En deze gek ook niet... Wat moet ik daar nou weer zoeken?
Link to comment
Share on other sites

Ja das te hopen dat er Bier en meiden zijn ja!...

Vraagje Looney, hoe lang blijf je me nog bannen? Ik geloof dat ik alleen reactie gaf op een ander, en niet eens over mijn eigen site begon. Alleen de opties gaf ik even aan...

Maarja, je moet er maar zin in hebben... Suc6 dr mee dan maar weer :s
Link to comment
Share on other sites

The Final Episode

Dag PC-Freak(s)

Denk dat we nu alle puntjes wel hebben besproken en denk niet echt dat er nu nog iets zinvols uit kan komen.

Daarom kan ik nu van Mafketels.com uit zeggen dat wij het hier bij laten, en dat als er nog vragen zijn van PC-Freak, hij contact op kan nemen met Bart.

Als het goed is heb jij zijn nummer en anders moet je maar even mailen naar bart@mafketels.com .

Hoop dat jullie tevreden zijn geweest met onze uitleg denk dan ook wel dat er niets meer aan toe te voegen valt nu.

Denk dat met nu 73 replies op dit topic het topic wel hoog heeft gestaan, wens jullie veel plezier met de site verder, en waarschijnlijk tot ziens in de volgende disco.

Met Vriendelijk Groet,

-DM-
Webmaster/Designer Mafketels.com
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...