Jump to content

Welkom op de vernieuwde site


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Zoals je kan zien ziet het er een tikkie anders uit. Zojuist is de nieuwe site gelanceerd, beter bekend als V6. Deze layout is veel meer gebruiker gericht, minder onnodige informatie en vooral veel meer nuttige en doelgerichte informatie. Een makkelijke navigatie en strak design. De "laatste topics" balk is terug op verzoek van jullie.

De komende tijd zal de website worden uitgebreid met meer informatie, deze zijn momenteel gedeactiveerd aangezien deze nog niet allemaal ge
Link to comment
Share on other sites

Op het forum is die balk nog niet te vinden, maar op de voorpagina is hij duidelijk zichtbaar onder het menu. In IE scrollt deze, in FF staat deze stil (dit moet nog verholpen worden). Zodra ik uit school kom of op school de gelegenheid zie zal ik de balk met het menu e.d. aan het forum toevoegen zoals deze nu ook al toegevoegd is aan de photo-shoot.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' post='79171' date='Jan 11 2006, 09:04 AM']
vet hoor... mn gemaakte balkjes zijn dr dus weer af :p
[/quote]

Jup, en inmiddels kan ik die zelf ook maken :p
Link to comment
Share on other sites

Niet eens, maar ontopic aub :)
Link to comment
Share on other sites

Top aan forum toegevoegd, ook deze heeft nog een schoonheidsfoutje. Dit keer gaat het fout in IE ipv FF.
Link to comment
Share on other sites

Ik kan me voorstellen dat de top op kleine schermpjes een behoorlijke ruimte inneemt ja (vergeleken met de beschikbare ruimte). En dat hoewel deze top eigenlijk helemaal niet zo groot is vergeleken met vele andere websites. Maar ik zal in de loop van de tijd er naar kijken :)
Link to comment
Share on other sites

anders lukt het wel om de grootte automatisch te laten aanpassen aan de resolutie
zover ik weet in 1024X768 nog steeds de meest gebruikte resolutie, dus dat je dat dan als uitgangspunt neemt lijkt mij logisch.....
maar ik er ook naast zitten uiteraard :)
(misschien iemand die een statistiekje kan vinden met het procentueel gebruik van resoluties :):)


edit: extra opmerking mbt nieuw spul

er wordt nu gebruik gemaakt van n botje :)
misschien is het meer mensen al opgevallen, maar er verschijnen nu wel heel veel nieuwe topics waarvan er ook flink wat zijn met 0 views en 0 replies
misschien is het wennen of nieuw of whatever
maar (of het mogelijk is weetk niet) minder kan ook prima denk ik Edited by Krop
Link to comment
Share on other sites

Ik ben idd ook niet zo tevreden over het rss botje in het nieuws forum. Hij genereert er veel te veel, en zowel de rtlnieuws als nu.nl rss feed zit vol met foutjes waardoor er wel vaker dezelfde topics komen. ik kan hem instellen om er maximaal ** per ** minuten binnen te halen. Niet dat dat het probleem verhelpt denk ik.. Wat ik wel kan doen is hem om de 6 uur 3 topics binnen te laten halen, of 2x per dag.

Ik ga ze eerst eens beiden uitzetten en de topics waar niet op gereageerd is weggooien.
Link to comment
Share on other sites

niet mee eens, bovendien fijn dat je in mn eerste post leest dat deze nog verder moet worden opgevuld :)

Maar, de top zal in de loop van de tijd worden aangepast ja. Zodat deze wat compacter wordt. :)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ik heb het iig voor elkaar dat de top nu werkt in zowel IE als FF (op de laatste topics na) Ik zal proberen de komende tijd aandacht te besteden aan het verkleinen van de top. Zelf denk ik aan een enkele tabel. Dus dan probeer ik het menu en de laatste topics beiden te verhuizen in de bovenste tabel. Dit zou een behoorlijke winst opleveren.
Link to comment
Share on other sites

Patch forum uitgevoerd, voorkomt wederom een probleem met cookies (alleen in IE!) waardoor het in bepaalde situaties mogelijk was cookies uit te lezen.
Link to comment
Share on other sites

Jup, moet beter script komen die bij beiden werkt. Of een alternatief script voor FF zodat het geladen kan worden op browser selectie. Overigens niet elk script voldoet aangezien ik er PHP in kwijt moet kunnen voor het binnenhalen van de gegevens :)
Link to comment
Share on other sites

Op de homepage staat trouwens nog steeds het kopje 'random photoshoot', evenals het menu-item van de photoshoots. Dit lijkt me echter niet meer relevant, aangezien vanaf heden de shoots in de gallery geplaatst worden.

Ik weet niet of het makkelijk is om de oude shoots naar de gallery te verhuizen?
Link to comment
Share on other sites

Zodra we het eens worden dat de gallery daadwerkelijk de PS over gaat nemen zal ik alle oude foto's in de gallery inlezen en dan proberen iig de hits terug in de database te krijgen. Reacties zullen verloren gaan aangezien de foto's een ander nummer krijgen in de database en al dat werk voor een stel reacties wel een beetje ver gezocht is.

Random PS zal vervangen gaan worden voor een gelijknamige random alleen dan met de juiste bron en link.
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...