Jump to content

Weeralarm 30 december


Keezy
 Share

Recommended Posts

Uitgegeven: 30 december 2005 07:10
Laatst gewijzigd: 30 december 2005 09:34

Het KNMI heeft vrijdagochtend een weeralarm afgekondigd. Sneeuwbuien trekken van het zuidwesten naar het noordoosten van het land. Daarbij staat volgens het instituut een krachtige, langs de kust harde, zuidoostenwind die kan zorgen voor sneeuwjacht.

Aan het begin van de middag bereiken de sneeuwbuien Zeeland en die trekken noordoostwaarts. Halverwege de avond wordt de sneeuw in het noordoosten verwacht. In de loop van de avond gaat de sneeuw in het zuidwesten over in onderkoelde regen, wat tot ijzel leidt.

Het KNMI geeft een weeralarm bij extreme weersomstandigheden die gevaar of overlast kunnen opleveren.


NU.NL
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Ron@ld' date='Dec 30 2005, 14:08:16']Ik moest afgelopen dinsdag afrijden voor me auto, maar lag klein btj sneeuw en alleen in de woonwijken van utrecht, en ging gelijk al niet door :( nu moet ik a.s. donderdag...

hopen dat er dan geen sneeuw licht
[right][snapback]78965[/snapback][/right]
[/quote]

sneeuw LICHT? lampjes geven licht, en sneeuw ligt op de grond
Link to comment
Share on other sites

en waar blijft die sneeuw nou?
Link to comment
Share on other sites

nouw die gare kleine vlokjes kan je geen sneeuw noemen hoor..
Link to comment
Share on other sites

Gister naar Nland geweest (Ik had je ook wel verwacht Krop :): ) 10 minuten aan het moren geweest in Meerkerk om op de dijk te komen (een stukje waar ik normaal 2 minuten over doe) Doorgaande wegen gingen wel. Terug hetzelfde verhaal. De wegen waren goed begaanbaar. Alleen in het dorp lag ijzel.

En nee, ik ben niet op mijn smoel gegaan :):
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...