Jump to content

Leukste sport belevinis van 2005


Remco's
 Share

Recommended Posts

het mag zowel van jezelf zijn als gewoon in de sport wereld

maar mijn mooiste moment.... tja dit jaar is best wel een raar jaar voor mij ik speel dit voetbal seizoen niet zo goed eigenlijk en er is eigenlijk 1 wedstrijd waarbij ik best goed speelde... mijn tegenstander werd gewisseld voor een speler die me mateloos iriteerde en op een gegeven moment schopte ik hem perongeluk onderuit na ja niks aan te doen he dat hij dan gewisseld word en ik aan mijn 3e tegenstander toe was... op een gegeven moment was hij me voorbij eigenlijk was het nog maar 1 op 1 naar de keeper dus ik rennen achter hem aan en voor ik het wist schopte ik hem op de grond... ik dacht nou laat ik maar eerst naar de scheids gaan om mijn allereerste kaart te incaseren ik sta bij die scheids heel goed jonge niks aan de hand vroeger maakte ik ook zulke overtredingen en meer deed hij niet ik dacht echt shit he wat heb ik een mazzel en ja zo gaat het eigenlijk al jaren bij mij met het voetbal ik maak smerige overtredingen en krijg geen kaarten tot op de dag van vandaag

conclusie ik had vette mazzel op die dag Edited by Remco's
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...