Remco's Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 (edited) Wat was jou leukste, gekste, mafste, grappigste sport belevenis van het jaar 2005? (mag zowel van jezelf zijn als in de sport wereld) Edited December 18, 2005 by Remco's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 Een gebeurtenis in topsport of bij jezelf? Van mzelf ist denk dak ging badmintonnen en na twee maanden weer op mocht houden omdat 'k Pfeiffer kreeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 Rens Blom wereldkampioen polsstokhoogspringen vond k echt vet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco's Posted December 18, 2005 Author Report Share Posted December 18, 2005 (edited) het mag zowel van jezelf zijn als gewoon in de sport wereld maar mijn mooiste moment.... tja dit jaar is best wel een raar jaar voor mij ik speel dit voetbal seizoen niet zo goed eigenlijk en er is eigenlijk 1 wedstrijd waarbij ik best goed speelde... mijn tegenstander werd gewisseld voor een speler die me mateloos iriteerde en op een gegeven moment schopte ik hem perongeluk onderuit na ja niks aan te doen he dat hij dan gewisseld word en ik aan mijn 3e tegenstander toe was... op een gegeven moment was hij me voorbij eigenlijk was het nog maar 1 op 1 naar de keeper dus ik rennen achter hem aan en voor ik het wist schopte ik hem op de grond... ik dacht nou laat ik maar eerst naar de scheids gaan om mijn allereerste kaart te incaseren ik sta bij die scheids heel goed jonge niks aan de hand vroeger maakte ik ook zulke overtredingen en meer deed hij niet ik dacht echt shit he wat heb ik een mazzel en ja zo gaat het eigenlijk al jaren bij mij met het voetbal ik maak smerige overtredingen en krijg geen kaarten tot op de dag van vandaag conclusie ik had vette mazzel op die dag Edited December 18, 2005 by Remco's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DFNL88 Posted December 19, 2005 Report Share Posted December 19, 2005 Ik gooide ronald (PC_Fre@k) tijdens gym PER ONGELUK tegen een paal aan dat telt volgens mij ook wel als een leuke sportbelevenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tOmmII Posted December 26, 2005 Report Share Posted December 26, 2005 he rugby op school dat we allemaal op robertjan gingen zonder dat hij de bal had :+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annemieke Posted December 28, 2005 Report Share Posted December 28, 2005 (edited) Ik passte de bal naar voren, maar die kwam wat scheef aan.. de bal viel op het hoofd van de verdedigster en stuiterte via haar hoofd in het doel Edited December 28, 2005 by Annemiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted December 29, 2005 Report Share Posted December 29, 2005 Uhm tijdens voetbal onder gym: ik sta vrij voor t doel, krijg de bal aangespeeld, klaar om er tegenaan te trappen, ga ik door mn voet waardoor ik de bal mis en ook nog eens val. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts