Jump to content

Meer kans op borstkanker met grote borsten


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

[quote][b]Meer kans op borstkanker met grote borsten.[/b]

Vruwen die al op jonge leeftijd grote borsten hebben, lopen meer kans om voor de overgang borstkanker te ontwikkelen. Dat blijkt uit een onderzoek dat de universiteit van Harvard heeft gedaan onder 90.000 vrouwen. Vrouwen die een normaal gewicht hadden, maar rond hun 20e wel een beha met een D-cup droegen, bleken beduidend
meer kans op borstkanker te hebben dan vrouwen met een A-cup.[/quote][i]Bron: [url="http://www.metropoint.com/ftp/20051121_Holland.pdf"]Metro maandag 21 november 2005 (pag 4)[/url][/i]

---------------------

Zal jij ff blij zijn als je als vrouw zijnde geen Dubbel D's hebt :p
Klein, das pas fijn. Je ziet het maar weer ;) Grote borsten is ook nie alles :)
Link to comment
Share on other sites

Ik heb net gegeten man! :o *weet wel waar ie liever naar kijkt (A)*
Link to comment
Share on other sites

Idd Astrid.

@ Remco, het klinkt alsof kleinere borsten bij jou in eerste instantie af doen.. No way man, maar daar had ik al een duidelijk punt van gemaakt in een ander topic, alles heerlijk op maat :d (A) Ik hou het gewoon bij mn vriendin, en verder zwijg ik maar (h)
Link to comment
Share on other sites

@ Dennis, NO WAY MAN! Niet alleen krijgt die dus miss wel snel kanker... Maar ze heeft ook nog eens te grote tieten voort gezicht.. Dat vind ik dus echt NIET knap :s
Link to comment
Share on other sites

Stukke beter (Y), zag dr vanmorge nog :p


[i][color=gray]ps. (@ SBS6)[/color][/i]
Link to comment
Share on other sites

Is et btw wel betrouwbaar deze tekst? want je hebt steeds vaker dat er onzin in de krant staat!
En tweede ik ben liever dan een borst kwijt als me leve! En jammer genoeg ken k mensen die nog maar 1 borst hebben of een siliconeborst hebben!! En ze zitten ook nog eens in de familie!! maar das ff off topic!!
Kvin ammel beetje raar da als j op jongere leeftijd grote borsten hebt dan gelijk meer kans krijgt op borstkanker :S:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Keezy' date='Nov 23 2005, 21:35:05']Ik vind het tegenwoordig zulke kansloze onderzoeken. Je krijg tegenwoordig overal kanker van. Zelfs van melk  |-)
[right][snapback]78034[/snapback][/right]
[/quote]
uiteraard, als je teveel calcium binnen krijgt (wat een kalf gebruikt om te groeien) terwijl je al uitgegroeid bent, willen je botten gaan groeien zonder dat je lichaam dat wil, en krijg je een bizarre situatie
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Nov 24 2005, 21:06:40']uiteraard, als je teveel calcium binnen krijgt (wat een kalf gebruikt om te groeien) terwijl je al uitgegroeid bent, willen je botten gaan groeien zonder dat je lichaam dat wil, en krijg je een bizarre situatie
[right][snapback]78066[/snapback][/right]
[/quote]

dan krijg je osteoperose (botontkalking)
Link to comment
Share on other sites

er wordt al 346346 jaar manderijnen gevreten en nu komt er zo'n geitenwollensokkenmens met een downsyndroom dat t opeens ongezond is.
heeft hier niets mee te maken maar k zeg t wel
Link to comment
Share on other sites

t probleem was de gifstoffen h
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...