Jump to content

Weergave probleempje


HiP
 Share

Recommended Posts

Ik krijg dit te zien:
[img]http://hip.egotripper.nl/MW.jpg[/img]

Als ik daarvan een screenshot maak, krijg ik echter dit beeld:
[img]http://hip.egotripper.nl/MW2.jpg[/img]

Dit probleem had ik wel eens vaker, bijv. bij GTA:SA bij het beginfilmpje, zodra ik het menu bereikte was alles weer goed... Sommige games heb ik helemaal niet gespeeld vanwege dit, maar dat waren b-games

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Link to comment
Share on other sites

WU levert altijd kut drivers! Kheb al 4 computers gehad die hij onklaar maakte door de foute drivers te installeren :s

Het gekke is namelijk dat je het beeld niet goed ziet, maar de computer hem wel juist doorgeeft (aangezien de screenshot wel OK is) Ligt het niet aan beeldscherm instellingen ofzo?

@ HiP, die laptop toevallig niet achterop je fiets gehad nadat je hem bij iemand had gekocht? (A) ;) (j/k)
Link to comment
Share on other sites

Layers en al die shit (heb dr niet zo veel verstand van) staat dat allemaal aan zoals dat spel wilt? (miss ff handleiding van het spel downloaden of zo, en kijken wat ze daar voor specifieke eisen in hebben staan. Ook staat er vaak een lijstje met FAQ in :) )
Link to comment
Share on other sites

Technical support heb ik al gekeken, ging allemaal over directX enzo...

en het probleem ligt niet bij de game, of wel, maar dan ligt het aan meer dingen.


Als ik bij directX options de test doet, zou je een 3D kubus, met op alle kanten het DirectX logo, moeten zien stuiteren

Ik zie de kubus wel, maar hij is helemaal wit. Een fractie van een seconde voor de test afgelopen is zie ik hem even goed, en dan is hij weg.


Had ik in nfs ook, op moeilijke manier het options menu bereikt, en even met videoinstellingen lopen rommelen. Vervolgens druk ik op 'defaults' om het weer terug te zetten, dan flikkert dus je beeld (tijdens het terugzetten) en toen kreeg ik heel even te zien, zoals ik het zou moeten zien.
En vervolgens was het weer kut Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

Idd een goede van Ronald, ik denk dat het aan instellingen ligt van het scherm + direct x problemen. Maar als een screenshot wel OK is, dan zou alleen beeldscherm gedoe overblijven lijkt me...
Link to comment
Share on other sites

Gamma opnieuw ingesteld, GTA:SA intro heb ik iig geen last meer mee :)

zal zo ff direct3d test nog eens doen, en most wanted weer installeren

tnx voor de tips :):

edit: alles doet het weer :) Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...