Jump to content

Windows Live Messenger 8.0


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

[b]MSN Messenger word Windows Live Messenger[/b]
Er is net een nieuwe update voor 7.5 uit en nu al is er een beta van MSN 8.0 gelekt. Natuurlijk hebben wij deze voor jou beschikbaar! Ik heb hem zelf net getest en hij ziet er totaal anders uit als MSN 7.5. Ook gaat hij verder onder een andere naam: Windows Live Messenger. Andere opties heb ik zo snel even niet getest, dat laat ik geheel aan jullie over ;)

[i]Voor de download + instructies, check 2e post in [url="http://forum.pc-freakz.com/index.php?showtopic=4435"]dit topic[/url] (members only)[/i]
Link to comment
Share on other sites

Windows Live Messenger 8.0

[hide]
Download: [url="http://www.pc-freakz.com/Windows_Live_Messenger_(PC-freakZ.com).RAR"]http://www.pc-freakz.com/Windows_Live_Mess...freakZ.com).RAR[/url]
Wachtwoord: "PC-freakZ.com #1!"
Bestandsgrootte: 17.430 KB (17 MB)


1. Het installeren gaat als normaal, gewoon overal "ja, nee en amen op zeggen".
2. Na de installatie moet je MSN/WLM afsluiten.
3. Start het patch programma
4. klik op "patch", je moet een melding krijgen dat de patch succesfull is
5. klik op "start server"
6. start MSN/WLM weer op en log in als normaal.

[color=red]BELANGRIJK - EVEN LEZEN: Waarom die patch enzo? De nieuwe messenger kan niet normaal gebruikt worden omdat je normaal een beta ID aan je .net gekoppeld moet hebben. Wij hebben dat niet dus is gebruik gemaakt van een ander protocol (12 ipv 13). Hierdoor kan je niet zien wie er online zijn, je kan je status niet wijzigen en zo zijn er meer dingen die niet kloppen. Maar je kan chatten en het programma uitproberen :) Miss een tip, test het op een 2e PC en niet met je "hoofd-msn-account" Je weet nooit wat ze er mee doen...[/color]
[/hide]
Link to comment
Share on other sites

en.. ist mooi?
Link to comment
Share on other sites

Mee eens kees,

Ut is idd een beetje ge*** met dat patch ding... das niet handig voor dagelijks gebruik zeg maar. Ik heb het ook alleen getest, maar ga het niet full-time gebruiken :)
Link to comment
Share on other sites

k ben echt blij dat 6.2 nog steeds geaccepteert wordt :)
hopen dat dit nog even zo blijft :)
kheb bij messenger steeds het idee dat vernieuwing achteruitgang betekent, vind ik dan
dus kgaat m niet gebruike
Link to comment
Share on other sites

@ Krop, dr is ook een patch waarmee je die moedwillige upgrades kan voorkomen. Kan je zelfs 5.0 draaien geloof ik :)
Link to comment
Share on other sites

Jup is zo, het is puur om te testen zoals ik al duidelijk aangaf in de rood gemarkeerde tekst :)
Niet echt handig dus als je dr echt gebruik van wilt gaan maken :)
Link to comment
Share on other sites

[Merged]

Let even op of een topic al bestaat als je wilt, of gebruik de zoekfunctie. Deze stond ook nog eens op de voorpagina :o Ogen open!!! :p

Nagoed, in dit topic staat ie dus en ook een heel stel reacties :)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
 Share

×
×
  • Create New...