Jump to content

FC-Utrecht - VVV Venlo


Remco's
 Share

Recommended Posts

Tja gister FC-utrecht - vvv venlo, wat een bagger wedstrijd echt waar...
ik heb het er niet graag over maar ja ik was er zelf bij...
Un grandelletje 2 maal hoe krijg je het voor elkaar ppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
de volgende keer als ik in het stadion ben zal ik foto's maken van het stadion van binnen en buiten!!!!

Greatz

Remco's
Link to comment
Share on other sites

Samanvatting van de wedstrijd:

1ste helft:

Utrecht speelde echt slecht, vvv-venlo speelde sterk, passde beter en speelde utrecht gewoon uit. Na 15 minuten werd de 0-1 gescoort door Kantelberg, door geblunder van Grandel die de bal niet goed weg werkte. In het stadion kon je mensen horen roepen Terol Terol Terol (de 2e keeper van FC-utrecht) iedereen wil Grandel weg. In het laatste half uur waren een paar kleine kanzen en voor de rest slecht voetbal.

2e helft.

Utrecht ging wat beter spelen, kreeg wat kleine kanzen en ja hoor in de 55e minuut het doelpunt van Fortune dankzij een assist van v.d. Bergh. Goed uitgespeelt was het gewoon. De verdediging speelde beter door het inbrengen van Shew-Atjon in het begin van de 2e helft. Utrecht krijg aardige kanzen maar benut ze niet volledig. 12 minuten voor tijd kwam iemand van vvv venlo door de utrecht verdediging heen en maar kwam niet langs Grandel. En in de 90ste minuut door een fout van v.d. Bergh moest Shew-Atjon tenkoste van zijn 2e gele kaart, en dus een rode kaart.
Einde 2e helft op naar de 1ste helft van de verlenging

1ste helft verlenging:

2e minuut door de keeper van vvv een uittrap over de verdediging heen en Garcia tikt hem verder en ja hoor un Grandelletje is er weer, Grandel graait mis en VVV-venlo komt op 1-2. Utrecht probeert van alles.

2e helft verlening:

Utrecht probeert van alles, Dave v.d. Bergh nog bijna met de gelijk maker (1 bal net naast het doel en 1 bal op de paal) maar helaas ze komen niet langszij.

Foeke Booy na de wedstrijd:
'Ik schaam me diep', voegde hij daar aan toe. 'We namen deze wedstrijd zeer serieus, want we wisten dat VVV goed was. Maar het team dat Heerenveen afgelopen zaterdag vrijwel een wedstrijd lang bedwong heeft daar vandaag helemaal niets van laten zien. We zijn afgetroefd op wedstrijdmentaliteit.'

Arbiter: Roelof Luinge
Geel: Keller, Shew-Atjon, Tanghe, Somers (FC Utrecht); Verdellen, Garcia Meewis (VVV)
Rood: 90. Shew-Atjon (twee keer geel)
Toeschouwers: 9800

FC Utrecht: Grandel, Cornelisse, Tommaso (82. Kruys), Keller, Braafheid (46. Shew-Atjon), Somers, Tanghe, Van Bergh, Tiendalli, Nelisse (61. Douglas), Fortune

VVV-Venlo: Varkervisser, Ammi (23. Jacobs), Allach, Verdellen, Fleuren, Van Kouwen, Fiston, Luwamo, Meeuwis, Platvoet, Linssen, Kantelberg


[url="http://www.fc-utrecht.nl/wedstrijden/1eElftal/2005-2006/vvvThuisFoto.html"]Foto verslag[/url]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...