Remco's Posted October 27, 2005 Report Share Posted October 27, 2005 Tja gister FC-utrecht - vvv venlo, wat een bagger wedstrijd echt waar... ik heb het er niet graag over maar ja ik was er zelf bij... Un grandelletje 2 maal hoe krijg je het voor elkaar ppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff de volgende keer als ik in het stadion ben zal ik foto's maken van het stadion van binnen en buiten!!!! Greatz Remco's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco's Posted October 27, 2005 Author Report Share Posted October 27, 2005 Samanvatting van de wedstrijd: 1ste helft: Utrecht speelde echt slecht, vvv-venlo speelde sterk, passde beter en speelde utrecht gewoon uit. Na 15 minuten werd de 0-1 gescoort door Kantelberg, door geblunder van Grandel die de bal niet goed weg werkte. In het stadion kon je mensen horen roepen Terol Terol Terol (de 2e keeper van FC-utrecht) iedereen wil Grandel weg. In het laatste half uur waren een paar kleine kanzen en voor de rest slecht voetbal. 2e helft. Utrecht ging wat beter spelen, kreeg wat kleine kanzen en ja hoor in de 55e minuut het doelpunt van Fortune dankzij een assist van v.d. Bergh. Goed uitgespeelt was het gewoon. De verdediging speelde beter door het inbrengen van Shew-Atjon in het begin van de 2e helft. Utrecht krijg aardige kanzen maar benut ze niet volledig. 12 minuten voor tijd kwam iemand van vvv venlo door de utrecht verdediging heen en maar kwam niet langs Grandel. En in de 90ste minuut door een fout van v.d. Bergh moest Shew-Atjon tenkoste van zijn 2e gele kaart, en dus een rode kaart. Einde 2e helft op naar de 1ste helft van de verlenging 1ste helft verlenging: 2e minuut door de keeper van vvv een uittrap over de verdediging heen en Garcia tikt hem verder en ja hoor un Grandelletje is er weer, Grandel graait mis en VVV-venlo komt op 1-2. Utrecht probeert van alles. 2e helft verlening: Utrecht probeert van alles, Dave v.d. Bergh nog bijna met de gelijk maker (1 bal net naast het doel en 1 bal op de paal) maar helaas ze komen niet langszij. Foeke Booy na de wedstrijd: 'Ik schaam me diep', voegde hij daar aan toe. 'We namen deze wedstrijd zeer serieus, want we wisten dat VVV goed was. Maar het team dat Heerenveen afgelopen zaterdag vrijwel een wedstrijd lang bedwong heeft daar vandaag helemaal niets van laten zien. We zijn afgetroefd op wedstrijdmentaliteit.' Arbiter: Roelof Luinge Geel: Keller, Shew-Atjon, Tanghe, Somers (FC Utrecht); Verdellen, Garcia Meewis (VVV) Rood: 90. Shew-Atjon (twee keer geel) Toeschouwers: 9800 FC Utrecht: Grandel, Cornelisse, Tommaso (82. Kruys), Keller, Braafheid (46. Shew-Atjon), Somers, Tanghe, Van Bergh, Tiendalli, Nelisse (61. Douglas), Fortune VVV-Venlo: Varkervisser, Ammi (23. Jacobs), Allach, Verdellen, Fleuren, Van Kouwen, Fiston, Luwamo, Meeuwis, Platvoet, Linssen, Kantelberg [url="http://www.fc-utrecht.nl/wedstrijden/1eElftal/2005-2006/vvvThuisFoto.html"]Foto verslag[/url] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted October 29, 2005 Report Share Posted October 29, 2005 Volgende keer kun je beter alles in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco's Posted October 30, 2005 Author Report Share Posted October 30, 2005 ja ja ik weet het maar ik kwam pas later op het idee om een samevatting van die wedstrijd te maken vandaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts