Jump to content

Nieuwe forum??


Remco's
 Share

Recommended Posts

[quote name='*Mini-Caro*' date='Oct 26 2005, 14:46:38']Het is d'r ooit geweest.. Maar er was niet echt animo voor dus 't is opgeheven :)
[right][snapback]77204[/snapback][/right]
[/quote]

Dat was toch enkel voetbal? Voetbal liep idd voor geen meter, maar ik meen me te herinneren dat er destijds toch een behoorlijk goed lopend formule 1 forum was..
Link to comment
Share on other sites

Topgear bestaat nog steeds en heeft bijna 2000 berichten.
Er was ooit een voetbal forum inderdaad, de Moderators op dat moment lieten het een beetje afweten en er kwam amper wat nieuws bij. Mijn idee is dan ook gewoon posten in de Huiskamer (en daar hoeft wat mij betreft geen [sport] oid voor) mocht er opeens opvallend veel gepost worden in de sport topics dan hebben we snel genoeg deze topics opgezocht en kunnen we ze verhuizen naar hun eigen forum. (mbv de mensen die het dan gaan moderaten)

Dus, laat jezelf gaan en post zoveel sport als je wilt, als het aanslaat dan komt er een forum. (hoogstwaarschijnlijk zal het forum "Hot Hot Hot" dan verdwijnen)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Oct 27 2005, 11:58:09']als je nou van elke wedstrijd een topic maakt, heb je sneller genoeg topics voor je eigen forum ;)
[right][snapback]77220[/snapback][/right]
[/quote]

Dat is wel het idee erachter ja, zou leuk zijn als bijna elke wedstrijd het hier haalt :) Maar ik kijk niet naar gemaakte topics, maar vooral naar het aantal reacties. Als er geen discussie is heb je er niks aan...


BTW, post van HiP en Remco's heb ik gemoved naar dit topic.
Link to comment
Share on other sites

@ Hip, daarom heb ik de topics gesplits, in eentje discussieren we over het nieuwe forum (wel of niet) - dit topic dus, het andere topic heb ik gelaten zoals het was (het eerste topic over voetbal van remco's).

Hij/jullie moet gewoon posten in de huiskamer. Mocht het groots worden dan word alles verhuist naar 1 forum :)
Link to comment
Share on other sites

Ik ga ook wat sportnieuws posten en ik hou van heelveel sporten dus ik zal niet alleen over voetbal posten.

maar zodra er veel gepost word denk ik dat een forum het best is want anders word het een bende denk ik. Edited by Iceman
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...