PC-fre@k Posted November 2, 2005 Author Report Share Posted November 2, 2005 @ Astrid: hehe, toch vink het stiekem wel leuk dat je zelf de link al een beetje legt hoewel ik het helemaal niet over jou heb Hoeven van mij geen namen genoemd te worden, vink amml zo persoonlijk en straks dan zeg ik iets in het algemeen en dan voelt die persoon zich aangesproken. Dat wil ik tuuk ook nie hebben Maar dr is dus enige link tussen: Gothic, Wicca & Rock-muziek (bijv HIM ofzo waar je het over hebt). Meer mensen die dat opvalt/mee eens zijn? (en dan bedoel ik natuurlijk opvallende overeenkomsten tussen mensen die een van die dingen doen en niet generaliserend) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted November 3, 2005 Report Share Posted November 3, 2005 Ik ben het hier dus niet mee eens omdat ik veel met mensen omga die dezelfde soort muziek luisteren als ik (vooral rockmuziek en af en toe ook wel gothic-rock). Behalve van Kim heb ik uit mijn omgeving nog nooit iemand gehoord die aan Wicca doet, en ik ken toch zeker zo'n 50 mensen die dezelfde soort muziek luisteren als ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted November 3, 2005 Author Report Share Posted November 3, 2005 Ik had ook niet anders verwacht, maar ik bedoel opvallende overeenkomsten en niet een voorwaarde... (zoals ik al zei in mn post) Ik ken dr niet super veel mensen van, maar een gothic persoon houd eik altijd van rock, en interesseren zich meer in dat soort dingen (bijv van die gekke tekens enzo). Ik wil echt niet zeggen dat jouw 50 mensen dan perse wicca zijn of gaan worden (miss een benodigd detail, dat ze waarschijnlijk geen van alleen de 20 zijn gepasseerd?) maar een opvallende overeenkomst dus Of ken jij/jullie gothics die van hardcore houden, op hakken lopen, vrolijke make-up op hebben of een strikje in het haar? Bijv ook een duidelijk kenmerk, een gothic associeer je ook met een bepaald beeld dat je hebt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted November 3, 2005 Report Share Posted November 3, 2005 [quote name='PC-fre@k' date='Nov 3 2005, 15:47:30']Ik had ook niet anders verwacht, maar ik bedoel opvallende overeenkomsten en niet een voorwaarde... (zoals ik al zei in mn post) Ik ken dr niet super veel mensen van, maar een gothic persoon houd eik altijd van rock, en interesseren zich meer in dat soort dingen (bijv van die gekke tekens enzo). Ik wil echt niet zeggen dat jouw 50 mensen dan perse wicca zijn of gaan worden (miss een benodigd detail, dat ze waarschijnlijk geen van alleen de 20 zijn gepasseerd?) maar een opvallende overeenkomst dus Of ken jij/jullie gothics die van hardcore houden, op hakken lopen, vrolijke make-up op hebben of een strikje in het haar? Bijv ook een duidelijk kenmerk, een gothic associeer je ook met een bepaald beeld dat je hebt... [right][snapback]77346[/snapback][/right] [/quote] eerst ff dat ik nog niet aan wicca doe. En jah er zijn gothics die op hakken lopen, wel andere hakken dan dat jij misschien bedoel, ook redelijk vrolijke make-up op en sommige hebbe idd een strikje in het haar ^^. Van Gothic zijn er ook weer verschillende stijlen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Mini-Caro* Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 Je kan het ook omdraaien: Als ze van hardcore zouden houden of een strikje in hun haar zouden hebben zou jij hen geen gothic noemen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PC-fre@k Posted November 4, 2005 Author Report Share Posted November 4, 2005 Zit ook weer wat in maar ik stelde de vraag eik openbaar aan jou of anderen hier. Zoals kim beschrijft, zo'n personen (om het maar te noemen, vrolijke stijl gothics - fantisy kant is dat toch?) zal denk ik niet geinteresseerd zijn in wicca? Ik ken ze zelf nie dus ik vraag jullie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts