Jump to content

Glaasje draaien


PC-fre@k
 Share

Heb jij het weleens gedaan?  

25 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

denk nou zelf eerst logisch na
iemand draait een glas rond en er komt een geest. een verband van 0,0
waarom zou dat gebeuren? waarom bij een glas? Waarom niet bij een flippo o.i.d.? het slaat toch nergens op dat geblaat.
als ik tegen iemand zeg "ja als je 3x met je fietsbel tringelt om 23:23 dan trekt de wc opeens automatisch door. en het gebeurt echt" dan is dat toch ook onzin.
Link to comment
Share on other sites

*zucht* jah ik geloof in geesten. En waarom? waarom zou ik dat lullen, omdat dat hier wss toch niet geloofd word. En er zijn zat verhale van mense over glaasje draaien. Dus het is toeval dat er iemand glaasje ging draaie, vroeg hoe en wanneer hij dood zou gaan. Er werd gezegd morgen door een vrachtwage oid. Volgende dag, mog hij niet naar buiten van zijn vriendin ivm dat van die dag ervoor. Wat gebeurde er? Hij viel over een speelgoedvrachtwagendje van zijn broertje op de trap en ging dood.
Link to comment
Share on other sites

kim, je zegt het nu zelf ..."en er zijn zat verhalen..."
verhalen idd,
ik heb ook wel eens een film gezien dat er mensen een videoband keken en dat toen de telefoon ging en dat die mensen 7 dagen later dood gingen....
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Lol @ Krop

Maar ik hou me toch liever met de vrolijke dingen van het leven bezig en niet met van die duistere praktijken. ('k denk toch wel dat glaasje draaien onder die categorie valt.) Dus mij zal je er ook niet aan mee zien doen :)

Maar als je het er over hebt, denk ik toch zeker ook wel dat je er serieus mee om moet gaan en niet te licht over moet denken.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...