*Mini-Caro* Posted October 21, 2005 Report Share Posted October 21, 2005 Ik denk dat Gudde en Krop gelijk hebben; met Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansuh Posted October 21, 2005 Report Share Posted October 21, 2005 Ik sluit me bij Krop aan. Als je maar sterk genoeg gelooft dat het er is, ga je het op een gegeven moment ook wel zien. Ik heb nog nooit glaasje gedraaid en hou me er ook absoluut niet mee bezig. Ik vind het onzin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted October 22, 2005 Report Share Posted October 22, 2005 Ik geloof niet dat het bij iedereen alleen tussen zijn/haar oren zit hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 22, 2005 Report Share Posted October 22, 2005 denk nou zelf eerst logisch na iemand draait een glas rond en er komt een geest. een verband van 0,0 waarom zou dat gebeuren? waarom bij een glas? Waarom niet bij een flippo o.i.d.? het slaat toch nergens op dat geblaat. als ik tegen iemand zeg "ja als je 3x met je fietsbel tringelt om 23:23 dan trekt de wc opeens automatisch door. en het gebeurt echt" dan is dat toch ook onzin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keezy Posted October 22, 2005 Report Share Posted October 22, 2005 zal het ook met een mok lukken? Of met een flesje? Ik heb vroeger vaak voor de lol een glas rond laten draaien (verveling enz) en zie. Ik leef nog en ik ben geestelijk nog goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guddemeis Posted October 22, 2005 Report Share Posted October 22, 2005 *zucht* jah ik geloof in geesten. En waarom? waarom zou ik dat lullen, omdat dat hier wss toch niet geloofd word. En er zijn zat verhale van mense over glaasje draaien. Dus het is toeval dat er iemand glaasje ging draaie, vroeg hoe en wanneer hij dood zou gaan. Er werd gezegd morgen door een vrachtwage oid. Volgende dag, mog hij niet naar buiten van zijn vriendin ivm dat van die dag ervoor. Wat gebeurde er? Hij viel over een speelgoedvrachtwagendje van zijn broertje op de trap en ging dood. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HiP Posted October 23, 2005 Report Share Posted October 23, 2005 het glaasje draaien is dus zijn dood geweest want als hij wel naar buiten was gegaan, had hij niet over dat speelgoedding gestruikeld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krop Posted October 23, 2005 Report Share Posted October 23, 2005 kim, je zegt het nu zelf ..."en er zijn zat verhalen..." verhalen idd, ik heb ook wel eens een film gezien dat er mensen een videoband keken en dat toen de telefoon ging en dat die mensen 7 dagen later dood gingen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Negno Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 Lol @ Krop Maar ik hou me toch liever met de vrolijke dingen van het leven bezig en niet met van die duistere praktijken. ('k denk toch wel dat glaasje draaien onder die categorie valt.) Dus mij zal je er ook niet aan mee zien doen Maar als je het er over hebt, denk ik toch zeker ook wel dat je er serieus mee om moet gaan en niet te licht over moet denken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts