Jump to content

PCZ wederom offline...


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Helaas.. Gister kwam ik tot de conclusie dat er iets vreemds aan de hand was en we opeens geen schijfruimte meer hadden op de server... Er lastig want alles wat je je maar kan bedenken wil wat schrijven naar de harde schijf.

Wat bleek het probleem, foutje met de semaphores. Wat zijn dat? De regelen wie wanneer ergens toegang toe heeft. Probleem was dat niks meer toegang kreeg dus steeds werd gezegd geen toegang/geen schijfruimte. Ook kwam daar nog een probleem bij dat er een paar andere knuppels in het serverparkje zijn die de boel lkkr aant het abusen waren...

Maar we zijn er weer, srry voort ongemak.. (ook ik heb altijd de neiging ff PCZ te checken zodra ik ergens op internet kom, niet gek dus dat velen me aangesproken hebben op MSN)
Link to comment
Share on other sites

Voordat je reageert.. laat het niet gaan zoals het vorige topic over PCZ... je bent gewaarschuwd :)
Link to comment
Share on other sites

*piep* *piep* *piep* *piep*

ene ronald noit meer in de les de qouta file weg donderen :p maar gewoon editen :p

ik ga weer uploaden :+
[i]
edit:
[10:36:25] Transfer queue completed
[10:36:25] Transferred 6 files totaling 16,15 MB in 6 minutes 28 seconds (44,3 KB/s)[/i] Edited by tOmmII
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...