Jump to content

Talpa


Krop
 Share

Recommended Posts

Ja wat vind je nou van het hele Talpa gebeuren en inhoudelijk, wat vind je van de programma's (voor zover je ze gezien hebt)?

K heb MB&F gezien da vonk gaaf :) vooral Ali Beau :d
en t voetbal, ja s ff wennen maar kvindt wel goed hor
zeker de tune :)
enige minpuntje is de reclame, maarja da is nie anders
Link to comment
Share on other sites

k heb net ff superbal gekeken, geven ze mooie prijsjes weg zeg :o maar wel beetje standaard spelshow, dus vondk niet echt interessant, nu maar ff voetbal kijken :):
Link to comment
Share on other sites

ok
Link to comment
Share on other sites

En tijdens de officeele toespraak tegen de pers zei hij nog dat ze een heel andere manier van reclame voor ogen hadden. Reclame met een doel, en op zo een manier dat mensen niet het gevoel hebben meteen te willen zappen... Hij wou zelfs met de reclame bureau's rond de tafel om ze "te leren" hoe een reclame zou moeten zijn. Ik zelf heb nog geen minuut talpa gezien en kan er dus niet over mee praten maar zoals jullie zeggen zou hier dus geen sprake van zijn... (n)
Link to comment
Share on other sites

nouw dr zijn dus 3 voetbalwedstrijden gespeeld vandaag :): Krijg je eerst n minder boeiende wedstrijd, FC Utrecht - NEC, dan krijg je reclame \o/ 6!!! minuten.. komen ze terug om te vertellen waarom Ajax - Ado niet door ging, bla bla bla, krijg je 5 minuten FC Groningen - RBC, krijg je een wedstrijd van gister :o ja je heb ze nog niet eens allemaal van vandaag gezien, nouw dan gaan we dr maar weer uit voor de reclame.. weer 6 minuten reclame wtf eindelijk krijg je dan Feyenoord - NAC, d
Link to comment
Share on other sites

Ik heb toch best ff naar Talpa gekeken vandaag (deel vant programma: Thuis), maar kheb maar 2x reclame gehad en vond dat heel niet lang duren eigenlijk... Kben zelfs vergeten wat er op kwam tijdens de reclame dus daar kan ik helaas niet over mee praten :)

Talpa 2 op SBS6..
Waar gaan ze het allemaal mee vullen?
Van mij mogen ze wel eerst een hele zender vullen. Dus van 7:00 tot 24:00 ofzo. Dat Talpa (1) noemen, en Nickelodeon lkkr zo laten :) Misschien kan dat ook wel zodra ze SBS6 hebben en die programma's daarvan een vernieuwing geven...
Link to comment
Share on other sites

Ik vind dat talpa wel leuke programma's heeft en ik vond de reclames soms lang duren maar ze waren soms ook heel kort. Ik vond Cafe de sport het leukste programma wat ik heb gezien op talpa
Link to comment
Share on other sites

Tijdens thuis vandaag, 2x reclame na 15 min en na 45 min. (dus 1/4 en 3/4 vant programma) Waren korte reclames trouwens. Hartstichting, keukensgedoe en beetje eigen reclame. Was miss net 4 min.

NSE vink maar vaag programma, amml zo naast elkaar en die linkse kerel een eind weg :s Wel cool vink hoe die gast dat weer doet :p
Dat mens rechts bij NSE vonk btw echt niet kunnen h
Link to comment
Share on other sites

Ik schrok net zeg :o tussen 2 verschillende voetbalwedstrijden niet eens reclame :):
en openen met de meest spectaculaire wedstrijd :o
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
sorry.. belangrijke info op Talpa?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...