Jump to content

Faked!


* Mlies *
 Share

Recommended Posts

Jah ik denk ik blaas weer ff leven in dit forum :):

wat mijn voorspellend oog ziet is een grote opkomst van neppe-merken-spul. Bijvoorbeeld een Luis-Vuitton-print, maar dan met playboy-bunny's ipv die tekeningetjes en dan PB ipv LV. Playboy-shit zul je waarschijnlijk sowieso veel zien. Het is dan niet de originele bunny, maar eentje met een mond ofzo.

Iemand die dit ook ergens heeft gezien in toeristenwinkels op vakantie? En wat vind je ervan? Vind je het kunnen dat idee
Link to comment
Share on other sites

Vind het wel kunnen, grote merken grote prijzen, maar waarom als het ook voor minder kan? Zo hou je meteen concurrentie wat anders niet zou kunnen. Ligt er ook weer aan wat het is, ik vind brunotti's (oid) niet lkkr zitte, maar ze hebben wel hmml Puma nageaapt en zo zijn er nog wel meer...
Link to comment
Share on other sites

in amerika heb je wel factory stores van alle grote merken, dat is de ouwe collectie, dus ouwe kleurtjes enzo, maar dan heb je wel een hilfiger polo voor maar 10 dollar :p das beter dan dat namaak spul

Edit *Mini-Caro*: Dubbelpost verwijderd. Edited by *Mini-Caro*
Link to comment
Share on other sites

alleen zoals bij die allstars kun je dan wel weer goed zien dat ze fake zijn

toen der tijd, toen puma schoenen nog hot waren zag ik ook van die neppes, de A van puma was dan een 4, maar leek heel erg op een A (1 pootje missend) dat vond ik wel goed bedacht van die gasten
Link to comment
Share on other sites

[quote name='The Doctor' date='Jul 11 2005, 22:59:27']in amerika heb je wel factory stores van alle grote merken, dat is de ouwe collectie, dus ouwe kleurtjes enzo, maar dan heb je wel een hilfiger polo voor maar 10 dollar :p das beter dan dat namaak spul
[right][snapback]74914[/snapback][/right]
[/quote]

Dat heb je in Nederland ook, soort van winkelcentrumpje bij Almere of Lelystad en 't heet Bataviastad. Heb je van de grote merken winkels waar je de spullen van vorig seizoen voor minder geld kunt kopen, soms is 't nix maar de keren dat 'k d'r was had je d'r wel veel en mooie spullen, en dan dus betaalbaar :) Kvond wel koewl..

Check ook [url="http://www.bataviastad.nl/"]de site[/url] :)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...