Jump to content

Londen organiseert Spelen 2012


Keezy
 Share

Recommended Posts

waarom doen ze ut niet een x in amsterdam ofzo :p
Link to comment
Share on other sites

Dit komt omdat Amsterdam, laat staan Nederland, daar geen ambitie voor heeft. Hoewel het juist zoveel voort kan brengen. Nieuwe sportfaciliteiten en de economie krijgt een gigantische boost. Ik denk dat als de Randstad de handen ineen slaat dat het dan moet lukken.
Link to comment
Share on other sites

er zijn allang plannen voor a'dam 2028 joh, oftewel 100 jaar na dato

dus kees, die negatieve houding van jou op nederland is weer niet terecht

je onderbouwing van je 1e post raakt ook kant noch wal, londen en parijs kunnen ze zekerteweten ook voor mekaar krijgen, madrid had procentueel gezien wel de meeste steun van de bevolking, ik dacht iets van 91%, maar parijs had 84% dus dat zat ook wel goed, persoonlijk had ik ook liever madrid gehad, al is het alleen maar omdat het daar nog nooit geweest is, dit is al de 3e keer voor londen als ik me niet vergis.
dat NY en moskou zijn afgevallen kan k wel begrijpen, moskou s zo gaar als de modderfuk en USA heeft pas nog n spelen gehad, en spelen in NY zouden veel te duur worden door de absurde beveiligsmaatregelen die genomen gaan worden dan.
die maatregelen zullen er in londen ook komen hoor en dat wordt ook daar de grootste kostenpost, maar bij NY had het echt debiel geworden.

maar om even terug te komen op madrid, er is daar weinig ruimte om een heel olympisch complex te bouwen hoor, echt
londen heeft binnekort het nieuwe Wembley als bizar
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Jul 6 2005, 20:57:08']dat NY en moskou zijn afgevallen kan k wel begrijpen, moskou s zo gaar als de modderfuk en USA heeft pas nog n spelen gehad, en spelen in NY zouden veel te duur worden door de absurde beveiligsmaatregelen die genomen gaan worden dan. die maatregelen zullen er in londen ook komen hoor en dat wordt ook daar de grootste kostenpost, maar bij NY had het echt debiel geworden.
[/quote]

Over jouw mening van New York ben ik het wel mee eens. De veiligheidsmaatregelen zullen daar bizar zijn.

Over Moskou heb ik een andere mening over, hoe bedoel je? Zo gaar als de modderfuk? Laat je je alleen een mening vormen over moskou met enkel de kennis van communisme, vervallen gebouwen? Tuurlijk zijn er dingen die er nogal gaar uitzien in Rusland, maar wie heeft de veiligste raket die een mens kan vervoeren? Moskou heeft ook veel schoonheid en ook wederom is Moskou net zoals Madrid booming in Europa. :) En ik kan het weten ;)

[quote name='Krop' date='Jul 6 2005, 20:57:08']maar om even terug te komen op madrid, er is daar weinig ruimte om een heel olympisch complex te bouwen hoor[/quote]

ga naar [url="http://www.madrid2012.es"]Madrid 2012[/url] Klik op 'Mapa Olimpico' links. Voordeel/Nadeel is dat het bij een vliegveld ligt.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...